استعلام قیمت حوله یکبار مصرف هتلی

برای اطلاع از قیمت حوله یکبار مصرف با گروه تولیدی زرین ساپ همراه باشید . این مرکز فروش و تولید ملزومات هتلی با تامین اکثریت ملزومات هتلی از جمله ، حوله ، شامپو، صابون، مسواک و خمیردندان هتلی در صدد آن است تا خدماتی ارزنده را حضور تمامی هتل داران ارائه نماید.

خرید حوله یکبار مصرف هتلی

خرید حوله یکبار مصرف هتلی



استعلام قیمت حوله یکبار مصرف هتلی

استعلام قیمت حوله یکبار مصرف هتلی

لازم است این نکته را متذکر شویم که عمده خریدار حوله های یکبار مصرف هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی و درمانی می باشند ، به این علت که استفاده از این نوع حوله ها در این گونه مکان ها به دلیل حساسیت امر رعایت بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است . حوله های هتلی دائمی با توجه به اینکه روزانه و به تعداد مکرر مورد استفاده قرار میگیرند باید از تراکم بافت بالایی برخوردار باشند و همچنین قدرت جذب کنندگی بالایی نیز داشته باشند. بر این اساس قیمت حوله های دائمی نیز هزینه های سرسام اوری را به دنبال دارند.بدین منظور برای صرفه جویی در هزینه ها و کاهش هزینه های شست و شو و تعویض حوله ها،استفاده از حوله های یکبار مصرف در این گونه مراکز توصیه می شود.

 


خرید حوله یکبار مصرف رولی

استعلام قیمت حوله یکبار مصرف هتلی

با توجه به نامگذاری این نوع از حوله ها ، این محصول در قالب رول تولید شده و در ابعاد و اندازه های استاندارد قابل جداسازی می باشند. حوله های یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد.

این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا  از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.

 


خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

خرید حوله یکبار مصرف رولی

با توجه به ضرورت رعایت بهداشت در امکان عمومی مانند سالن های زیبایی و آرایشگاهها و حجم انبوه مراجعین در این گونه مراکز استفاده از حوله های یکبار مصرف آرایشگاهی بسیار رایج شده است قیمت حوله یکبار مصرف با توجه به کیفیت و مواد اولیه مصرفی و میزان تقاضای این محصول تعیین می شود . باید این نکته را خاطر نشان کرد که این نوع از حوله ها در حجم انبوه و به صورت عمده مورد سفارش قرارد میگیرند و در رنج های قیمتی نسبتاً ارزانی به مسئولین این گونه مراکز به فروش می رسند.

 


فروش حوله یکبار مصرف

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله یکبار مصرف متناسب با انواع توان های مالی و به عنوان مرکز فروش انواع ملزومات هتلی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید حوله های یکبار مصرف در کیفیت های مختلف با توجه به مواد اولیه مصرفی همواره یک محصولی ایده آل را با مشخصات فنی درجه یک و مرغوبیت کامل، بر کیفیت ارائه خدمات هتلداری و رتبه بندی و نحوه سرویس دهی هتل ها افزوده و نامی ماندگار و درخشان از خود در اذهان مصرف کنندکان این محصول به ثبت رساند.

 

تولید حوله یکبار مصرف

 

در مجموعه های بزرگی همچون زرین ساپ تولید حوله های یکبار مصرف نیازمند مهارت بالایی است و گرد هم آمدن کارکنان فعال و زحمتکش در این مجموعه موجب گشته است که به بهترین شکل ممکن مراحل تولید سپری شود . بهترین و کاربردی ترین حوله های یکبار مصرف متناسب با سفارش مجموعه ها و مراکز مختلف تولید می شود و هر یک از صاحبان مراکز می توانند بر اساس طرح اختصاصی خود نسبت به سفارش حوله های یکبار مصرف اقدام نمایند .

 

قیمت حوله یکبار مصرف عمده

قیمت حوله یکبار مصرف عمده

حوله یکبار مصرف در صورتی مناسب برای خرید عمده می باشد که با قیمتی ارزان عرضه گردد . امروزه مجموعه های بازاری با توجه به منافع خود تمام انواع حوله ها را با قیمتی افزایشی به فروش می رسانند که خرید آنها چندان مقرون به صرفه نیست . با توجه به تحقیق صورت گرفته قیمت حوله یکبار مصرف عمده در مجموعه تولید کننده زرین ساپ بسیار مناسب با بودجه خریدارانی در تمام طبقات اقتصادی می باشد . شما می توانید بهترین حوله های یکبار مصرف را با  صد در صد تضمین کیفیت سفارش دهید .

 

فروش حوله یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف

از چندی پیش که فروش اینترنتی حوله یکبار مصرف و سایر انواع حوله ها میان تمام مجموعه های کشور عمومیت یافته است می توان راحتی بیشتری را برای خرید تجربه کرد . در مجموعه زرین ساپ بهترین مدیریت در فرایند فروش انواع حوله ها مشاهده می شود و تمام مشتریان با مراجعه به مجموعه زرین ساپ جهت خرید اینترنتی انواع حوله ها راحتی بیشتری را احساس می نمایند و تلاش می نمایند تا در فرایند های بعدی نیز نسبت به خرید از مجموعه زرین ساپ اقدام نمایند .

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری در سایز 80*80 سانتیمتر میباشد. هر عدد حوله استخری داخل بسته بندی و در بسته 100 عددی عرضه میگردد. حوله استخر را میتوان در استخر ها ،هتل ها ، منازل، باشگاه های ورزشی و مسافرت استفاده نمود. حوله یکبار مصرف استخری دارای جذب آب بسیار بالایی میباشد. قیمت حوله استخری یکبار مصرف نسبت به گرماژ و سایز متغیر میباشد. جهت تهیه حوله استخری با شماره 09144136560 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های حوله یکبار مصرف

از جمله ویژگی های بارز این نوع از حوله ها جذب آب بسیار بالا ، قدرت پاک کنندگی بسیار قوی و حتی بر خلاف نامگذاری این نوع از حوله ها از این نوع محصول می توان بعد از شست و شو، مجددا آن را مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *