تعیین قیمت عمده حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت عمده حوله یکبار مصرف در سطح ارزان و در راستای رعایت بهداشت فردی و عمومی اقدام به تامین و تولید حوله یکبار مصرف هتلی نموده است و توانسته است با افزایش میزان فروش این نوع حوله ها یک خط تولید فعال در دنیا راه اندازی نماید.

 

قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

تا به حال همه ما به آرایشگاه مردانه یا زنانه مراجعه کردیم. بعد از اصلاح و پیرایش و شست و شو اولین مساله خشک کردن سر با استفاده از حوله یکبار مصرف است.  برخی از آرایشگرها و نه همه آنها با حوله های معمولی سر هزاران نفر را خشک کرده و مجددا برای مشتر یان بعدی هم از همون حوله ها برای خشک کردن سر استفاده می کنند که اینکار باعث انتقال انواع بیماریهای پوست و مو شده و ممکن است شخصی که برای اصلاح و کوتاه کردن موی سر خود به سالن های آرایشی و پیرایشگاهها مراجعه نموده هزینه های زیادی را متقبل شود.

 

تعیین قیمت عمده حوله یکبار مصرف

تعیین قیمت عمده حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد. این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود. قیمت عمده حوله یکبار مصرف دارای نرخ ثابتی نیست ولی میتوانید از طریق تماس مستقیم با واحد فروش از آخرین تغییرات آنها باخبر شوید.

 

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

عمده فروشی حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت عمده حوله یکبار مصرف در رنج ارزان و متوسط سعی در رعایت انواع بودجه ها و توان مالی خریداران را دارد. حوله یکبار مصرف که به انگلیسی Disposable Towel نامیده می شود ، نوعی حوله پارچه ای که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید و در بازار عرضه می شود.

قیمت رول حوله یکبار مصرف

قیمت رول حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرفی که به صورت رول به بازار عرضه می شوند در ابعاد و اندازه های مشخص پانچ شده و براحتی قابل جداشدن می باشد. استفاده از این نوع از حوله ها با ورود دستمال های یکبار مصرف به بازار های خرید و فروش بسیار رایج شده است.این نوع از حوله ها دارای خاصیت جذب آب بسیار بالا می باشد و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و در مکانهایی مانند استخرها و سالن های ورزشی و باشگاه ها می باشد.

خرید حوله یکبار مصرف استخری

 خرید حوله یکبار مصرف استخری

این حوله ها با توجه به الیاف ترکیبی پنبه ویسکوز نرم و لطیف بوده و تا 100 % آب و مایعات را در خود نگه می دارند و این ویژگی را به پارچه می دهد که 10 برابر وزن خود آب جذب کند و جایگزین خیلی خوبی در مقابل حوله های پارچه ای هستند که در کمترین زمان ممکن موی سر و بدن را خشک می کند. باور متخصصان بهداشت بر این است که ابتلا به بیماری های پوستی آسان ، اما رهایی از آنها بسیار پرهزینه و زمانبر است، اما با استفاده از حوله یک بار مصرف از این عواقب ناخوشایند رهایی پیدا می کنیم .

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

این محصول در محیط های عمومی بهترین گزینه برای استفاده می باشد چرا که سطح بهداشتی و کیفی حوله های شخصی را بالا می برد و  از انتقال و شیوع ویروس هاو بیماری های پوستی و عفونت هاجلوگیری می کند.

حوله های یکبار مصرف این شرکت، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند، لذا دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا باشند.استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد.قیمت عمده حوله یکبار مصرف را از طریق تماس با واحد فروش این گروه تولیدی جویا شوید.

 

کاربرد حوله های یکبار مصرف

کاربرد حوله های یکبار مصرف

استفاده از این حوله ها هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است.استفاده از این حوله ها به دلیل وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسیار آسان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *