تولید حوله هتلی جهت صادرات

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله تن پوش نانو هتلی توانایی این امر را دارد تا با تامین انواع ملزومات بهداشتی هتلی از جمله حوله هتلی در انواع مختلف یکی از توانمند ترین واحدهای تولیدی نمونه در سطح کشور شناخته شود.

 

تولید حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن امکانات و پتانسیل قوی تولید در بخش کارخانه این قابلیت را دارد تا با توجه به تقاضای هتل داران و درخواست ثبت سفارشات آنها در راستای ترویج و ارتقای سطح بهداشت هتل ها و کیفیت ارائه خدمات هتل داری  انواع حوله فرت بافی هتلی هتل داران را اعم از حوله های هتلی  به تولید انبوه رسانده و نقش موثر و مثبتی در ترویج فرهنگ هتل داری داشته باشد.

تولید حوله هتلی جهت صادرات

کیفیت برتر و استقبال از فروش عمده این محصول باعث  شده که محصولات حوله ای که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید همگی از نوع درجه یک بوده و کاملا مطابق با استاندارد های جهانی به خط تولید رسیده است و همین امر موجب شده که صادرات هتلی  از رونق خوبی برخوردار باشد و در عرصه جهانی نیز درخششی بی سابقه داشته باشد.

تولید حوله هتلی در نوع تن پوش

این نوع از حوله های هتلی را می توان پس از استحمام در هتل ها استفاده نمود و کل بدن را با آن خشک نمود این نوع از حوله ها را می توان مانند یک لباس و پالتو بر تن نمود و از ویژگی های ظاهری ان می توان به کلاه دار بودن  آن اشاره نمود و لازم به توضیح می باشد که این نوع از حوله ها دارای یک کمربند و دوجیب می باشد و در رنگ سفید به تولید میرسند.

فروش حوله یکبار مصرف هتلی

از آنجاییکه شست وشوی حوله های هتلی در اماکن اقامتی و هتل ها و مراکز درمانی امری زمانبر می باشد و با میزان کثیری از مسافران و مراجعین در مراکز درمانی و سالن های زیبایی رو به رو هستیم استفاده از حوله های یکبار مصرف گزینه پیشنهادی عالی برای مصارف افراد ساکن درهتل ها و فروش جهت استفاده در مراکز طرف قرارداد می باشد.

همچنین مصرف حوله های یکبار مصرف در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به دلیل مراجعه تعداد بسیاری از افراد به این گونه مراکز و کمبود وقت جهت تامین حوله های چند بار مصرف و دائمی و شست و شوی آنها امری دشوار و پیچیده و زمانبر است بر این اساس حوله های یکبار مصرف می توانند گزینه ایده آلی برای خرید عمده و تامین ملزومات هتلی می باشند.

تولید حوله هتلی با فناوری های نوین

اگر به ظاهر حوله های هتلی موجود در هتل های لوکس و ستاره دار دقت کنید متوجه درج لوگوی مخصوص هتل بر روی آنها خواهید شد.امکان چاپ لوگو هتل یکی از راه های تبلیغاتی موثر و پر بازده می باشد که بسیاری از خریداران حوله هتلی تبریز از آن استقبال نموده اند. آرم هتل و یا مکان هایی مانند بیمارستان ها و سالن ها در صورت سفارش مشتری بر روی حوله هتلی بافته می شود.

مرکز تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

مدیران این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند هستند که همواره با درج لوگوی سفارشی بر روی حوله انتخابی هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و تاثیر بسزایی در ماندگاری نام هتل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات هتل داری داشته باشد.لازم به توضیح می باشد که برای درج لوگو هتل برروی حوله انتخابی، هزینه شابلون فقط برای تولید در اولین سفارش، از هتل دار اخذ می شود و برای تولیدات بعدی و با کسب رضایت مشتری در دفعات بعدی این هزینه اخذ نخواهد شد.

حوله سفید هتلی

با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و با لحاظ اینکه حوله های هتلی همواره باید سفید و به دور از هر گونه آلودگی باشد تا هتل داران در جهت کسب رضایت و اطمینان مسافران در انتخاب محصولات بهداشتی هتلی، رضایت هتل داران را کسب نمایند، این گروه تولیدی همواره با تولید حوله سفید هتلی با جنس عالی و مرغوب ترین مواد اولیه یک محصولی  ایده آل را تقدیم حضور هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی نماید.

حوله دستی هتلی

یکی از کاربردی ترین وسیله در اتاقهای هتل ها  جهت رعایت نظافت و بالا بردن سطح بهداشت فردی که نهایتاً منجر به رعایت سطح بهداشت اجتماعی و افزوده شدن رتبه هتل ها می گردد حوله ها می باشد که حوله دستی هتلی یکی از اساسی ترین این ملزومات بهداشتی می باشد.حوله دستی را می توان پس از شست وشوی دست و صورت به کاربرد و آب موجود در سطح پوست صورت و دست ها را خشک نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *