تولید حوله هتلی در گروه تولیدی زرین ساپ

 

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله هتلی به عنوان تامین کننده و مرکز فروش و تولید انواع حوله هتلی اعم از دستی، حمامی ، تن پوش و یکبارمصرف هتلی در تلاش است تا با تهیه ملزومات بهداشتی هتل ها که روزانه به تعداد مکرر و به صورت چند بار مصرف از آنها استفاده می شود نامی برتر در حوزه تولید کنندکان محصولات هتلی به ثبت رساند.

فروش حوله هتلي

فروش حوله هتلي

در این بخش باید این نکته را متذکر شد که با توجه به اینکه این حوله های هتلی به تعداد کثیری مورد شست و شو قرار می گیرند و پس از ترک مهمانان هتل ها از اتاق از آنها چندین بار استفاده می شود و از فردی به فرد دیگر منتقل می شود لازم است از کیفیت بافت بالاتری برخوردار باشند تا پس از شست و شو و اتوکشی ایرادی در بافت و تراکم این نوع از حوله ها پیش نیاید.

فروش حوله هتلي


تولید حوله هتلی 

 تولید حوله هتلی 

مهمانان هتل ها روزانه به دفعات زیادی از حوله خصوصا حوله دستی استفاده می کنند این یکی از مراسم اصلی صبحگاهی همه ما است. بنابراین، یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و بعلاوه لوکس باشد . حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می شوند که معرف چگالی پارچه حوله است یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله هایی که دارای وزن پایین تری هستند (در یک واحد مشخص)، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر هستند.

فروش حوله حمامی هتلی

فروش حوله حمامی هتلی

حوله حمام هتلی در انواع مختلف تولید می شود که از ویژگی‌های یک حوله استاندارد این است که بافتی نرم داشته باشد و برای پوست صورت و بدن مشکلی ایجاد نکند. وجود الیاف طبیعی در حوله مانع از ایجاد آلرژی و زخم روی پوست می‌شود، در نتیجه باید با دقت بیشتری حوله را انتخاب کنید.این حوله با ابعاد ۷۰ × ۱۴۰ سانتی‌متر، نسبتا ایده ال است و برای افرادی با جثه درشت کاملا مناسب خواهد بود.

این حوله به صورت دو رو آبگیر بافته شده و جذب کنندگی بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن از نخ های باکیفیتی تولید شده است که استحکام و لطافت آن را سوای همه حوله های موجود می کند.

فروش حوله حمامی هتلی


فروش آنلاين حوله دستی هتلی

فروش آنلاين حوله دستی هتلی

اگر به خرید حوله دستی با قیمت مناسب و کیفیت استثنائی برای هتل و پیدا کردن مرکز تولید حوله هتلی با تیراژ بالا فکر میکنید، حوله دستی هتل زرین ساپ گزینه‌ای مناسب است. این حوله کیفیتی مطلوب و پذیرفتنی دارد و دو رویه‌ی آن آبگیر است که در مقایسه با حوله‌های یک‌ رو آبگیر، با قدرت بیشتری آب را به خود جذب می‌کند.الیاف به کار رفته بسیار بادوام هستند و حتی بعد از شست‌و‌شوی مکرر نیز تغییر نمی‌کنند.

از‌جمله ویژگی‌های خاص این مدل می‌توان به ثابت بودن رنگ آن اشاره کرد؛ به‌این‌ترتیب با خیالی آسوده می‌توان آن را تا دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد شست.


مرکز فروش حوله هتلي در تبريز

مرکز فروش حوله هتلي در تبريز

گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با تولید حوله هتلی ارزان  با قیمت هایی مناسب و مطابق با استاندارد های جهانی و با کیفیتی مطلوب همواره محصولاتی بدون هرگونه عیب و نقص را به فروش برساند. حوله های هتلی می توانند علاوه بر هتل ها در مکان های دیگری نظیر استخرها، آرایشگاه ها، سالن های ماساژ، بیمارستان ها، مراکز اقامتی و غیره مورد استفاده قرار بگیرند.

 

ویژگی های حوله هتلی مناسب

  • جنس به کار رفته در الیاف حوله هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی در انواع حوله دستی،حوله اسپا، حوله حمام و زیر پایی تولید و عرضه می شود.
  • رنگ های این محصول بسیار متنوع هستند که حوله سفید هتلی از جمله رنگ های پر فروش می باشد.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.
  • در پایان نیز به قیمت انواع حوله هتلی که یکی از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد اشاره می کنیم که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ویژگی های حوله هتلی مناسب

انواع حوله های هتلی با کیفیت

در فروش حوله هتلی با مدل های مختلفی رو به رو هستیم. از جمله مدل های حوله های هتلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی تبلیغاتی
  • حوله هتلی چاپی

کافیست با استفاده از راه های ارتباطی سفارش محصولات مورد نیاز هتلی خود را به ثبت برسانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خریدار عزیز برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *