تولید حوله هتلی زرین ساپ در تیراژ بالا

تولید حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا و با فراهم نمودن تمهیدات خاص در جهت ارتقا سطح بهداشت اجتماعی افراد ساکن در هتل ها ، همواره در وضعیت فعال قرار دارد.

جالب است که درباره حوله تن پوش ونوس هم بیشتر بدانیم.

تولید حوله هتلی در نوع دستی

تولید حوله هتلی در نوع دستی

حوله دستی یعنی حوله ای که از نظر ابعاد و اندازه در ابعاد کوچکی تولید شده است و شما می توانید در هر کجا و هر زمانی از آن استفاده کنید. این حوله های کوچک و جذاب که هم وزن کمی دارند، در هر ساک و کیفی قرار میگیرند و می توانید آن ها را همیشه با خود داشته باشید.ضخامت حوله ها در دو حالت نازک و متوسط است. همچنین رنگ بندی و طرح های بی نظیری می توانند داشته باشند. به علاوه حوله های دستی می توانند به صورت معمولی، هتلی و … نیز تولید شوند.

در این میان بهتر است حوله تن پوش ویکتوریا درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم. 

تولید حوله هتلی زرین ساپ در تیراژ بالا

تولید حوله هتلی زرین ساپ در تیراژ بالا

با توجه به اینکه سالانه با مراجعین و تعداد نفرات و مسافران بسیاری در مکانهای اقامتی و هتل ها روبه رو هستیم تولید حوله های هتلی همواره باید به صورت مداوم در دستور کار و برنامه اجرایی تولید کنندکان حوله قرار بگیرد تا مسافران با کمبود تجهیزات بهداشتی هتلی در اتاقشان مواجه نشوند

 

تولید حوله تن پوش هتلی

تولید حوله تن پوش هتلی

حوله های هتلی درنوع تن پوش همانند سایز حوله های تن پوش دیگر می توان آن را مانند لباس بر تن نمود و اغلب در نوع کلاهدار و دارای جیب بوده و با یک کمربند بسته می شود. این حوله های هتلی مانند سایر حوله های هتلی اغلب در رنگ سفید تولید شده تا در صورت بروز آلودکی سریعا پاک و برطرف شود.

 

قطب فروش حوله هتلی

قطب فروش حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله هتلی در انواع کیفیت ها و طرح ها و مدل ها توانسته است جایگاه خوبی را در میان تولید کنندگان برتر حوله هتلی در دنیا به دست آورد که این امر حاصل تلاش و کوشش کادر اجرایی فعال در بخش فروش و همچنین در بخش تولید می باشد. این گروه تولیدی همواره سعی خود را براین امر متمرکز نموده است تا بهترین اقلام هتلی را حضور هتل داران ارائه نماید.

 

قیمت فروش حوله هتلی

 قیمت فروش حوله هتلی

با توجه به اینکه حوله های هتلی به دلیل وجود تعداد کثیری از مسافرین در هتل ها ، مانند سایر ملزومات هتلی دیگر، اغلب در تیراژ بالا، مورد استفاده قرار میگیرد، در رنج قیمت متعادل تری به مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران عرضه می شود تا در صورت کمبود این محصولات سریعا اقلام جایگزین آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

مرکز تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

مرکز تولید حوله هتلی با لوگوی سفارشی

مدیران این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند هستند که همواره با درج لوگوی سفارشی بر روی حوله انتخابی هتل داران بر رتبه و درجه هتل افزوده و تاثیر بسزایی در ماندگاری نام هتل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات هتل داری داشته باشد.لازم به توضیح می باشد که برای درج لوگو هتل برروی حوله انتخابی، هزینه شابلون فقط برای تولید در اولین سفارش، از هتل دار اخذ می شود و برای تولیدات بعدی و با کسب رضایت مشتری در دفعات بعدی این هزینه اخذ نخواهد شد.


حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

کیفیت برتر و استقبال از فروش بی سابقه و همچنین وجود تعداد کثیری از مسافرین در هتل ها و مراکز اقامتی موجب شده که حوله هتلی با قیمتهای براه و ارزانتری به بازار عرضه شوند و این گروه تولیدی با درنظر گرفتن میزان تقاضای هتل داران و با در نظر گرفتن انواع بودجه ها و توانهای مالی متعدد همواره محوصلی را به خط تولید برساند که دارای کمترین رنج قیمت بوده و قابل فروش به مراکز اقامتی و آرایشگاه ها و حتی بیمارستان های می باشد.

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

با توجه به اهمیت و کیفیت ارائه خدمات هتل داری در هتل ها و مراکز اقامتی و اینکه حوله های هتلی همواره باید پاکیزه و عاری از هرگونه چرک و آلودکی باشند و هم در رتبه بندی و تعیین درجه هتل ها عامل موثری به شمار می آید، حوله های هتلی همواره باید در رنگ سفید تولید شوند تا آلودگی آن برطرف شود.

 

مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده حوله هتلی

مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده حوله هتلی

خط تولید حوله هتلی در گروه تولیدی زرین ساپ همواره در وضعیت فعال قرار دارد. این گروه تولیدی با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک که معمولا از نوع نخ پنبه 100% می باشد توانسته است میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و یکی از نامدار ترین مراکز تامین کننده ملزومات بهداشتی هتلی در دنیا شناخته شود.



 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *