تولید خمیردندان هتلی در انواع مختلف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده شوینده لاروش پوزای در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات هتلی در سطح کشور به ثبت رساند و به عنوان یکی از نامداترین شرکت های تولیدی در دنیا شناخته شود.

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یکی از مراکز تولید خمیردندان هتلی توانایی این امر را دارد تا بخش مهمی از ملزومات هتلی مهمانان هتل ها را در مکان های اقامتی و هتل ها را مهیا سازد و نیازهای مهم و ضروری انان را برطرف نماید.

خمیردندان هتلی چیست؟

خمیردندان هتلی چیست؟

 از جمله مواردی که برای هر فردی زمانیکه به مسافرت و تفریح می رود اهمیت دارد، رعایت نکات بهداشتی در هتل است. که از جمله این وسایل بهداشتی مورد نیاز برای هر فردی شامپو مسواک و خمیردندان و… است. خمیردندان هتلی یکی از ملزومات اساسی و ضروری در هر هتلی و اقامتگاهی می باشد

 

تولید خمیردندان هتلی در انواع مختلف


تولید خمیردندان هتلی در انواع مختلف

در طول مدت زمانی که مسافران در یک هتل اقامت دارند ارائه خدمات مطلوب به مسافران اهمیت زیادی دارد .و هرچه قدر این خدمات کیفیت بیشتری داشته باشند بیشتر مورد رضایت قرار می گیرد از جمله این خدمات میتوان به ارائه خمیردندان هتلی تک نفره اشاره کرد که برای همه افرادی که به سلامت دندان و لثه شان اهمیت می دهند بسیار مهم است انواع خمیر دندان های تولید شده در شرکت زرین ساپ به صورت خمیری و ژله ای می باشد.

خرید عمده فوم شستشوی صورت کوچک یکی از دغدغه های اصلی تمامی هتلداران، صاحبان آرایشگاه ها و حتی برخی از مراکز بهداشتی و درمانی می باشد.

تولید خمیردندان هتلی

تولید خمیر دندان هتلی

 از جمله ویژگی های که در تولید خمیردندان هتلی اهمیت دارد رفع بوی بد دهان می باشد و ویژگی دیگر آن استفاده از موادنگهدارنده است که به مدت طولانی بتوان از آنها استفاده کرد ممکن است افراد تصور کنند که خمیر دندان های هتلی به دلیل حجم کوچکشان این ویژگی ها را ندارند اما این گونه نیست و شرکت تولید کننده زرین ساپ برای رضایت خریداران و هتلداران گرامی در تلاش برای تولید هر چه با کیفیت تر خمیردندان هتلی را است.

 

تولید خمیردندان هتلی درجه یک

تولید خمیردندان هتلی درجه یک

شرکت تولید کننده زرین ساپ که از جمله با کیفیت ترین تولید کننده ها در تبریز می باشد در تولید خمیر دندان هتلی نیز از مرغوب ترین محصولات استفاده کرده است  این شرکت تنوع بسیاری را برای محصولات خود در نظر گرفته است که این تنوع سبب رضایت خاطر مشتریان می شود.

تولید خمیردندان هتلی در گرماژ های کم

تولید خمیردندان هتلی در گرماژ های کم

هتلداران برای ارائه هرچه بهتر خدمات برای مسافرانشان تلاش می کنند.خرید از طریق بازار و با واسطه برای آنها ممکن است صرفه ی اقتصادی نداشته باشد . ولی هیچ جای نگرانی نیست چون شرکت تولیدی زرین ساپ این مشکل را حل کرده است که با خرید آنلاین از طریق سایت با مناسب ترین قیمت برای هتلداران نیز صرفه اقتصادی داشته باشد که این هم مورد رضایت خریدار و هم مورد رضایت تولید کننده قرار میگیرد.



ویژگی های خمیر دندان هتلی با کیفیت

ویژگی های خمیر دندان هتلی با کیفیت

 یکی از کار های  مهمی که در استفاده از  خمیردندان هتلی می توان توجه کرد درست و به اندازه استفاده کردن از آنها می باشد که در هر بار شستشو حدود 3 گرم خمیر را بدون خیس کردن مسواک مورد استفاده قرار دهیم چون که استفاده زیاد از خمیر سبب آسیب رسیدن به دندان و لثه ها میشود که تک نفره بودن خمیر دندان های هتلی  زرین ساپ این کار را آسان کرده است و ویژگی دیگر استفاده از مواد ضد باکتریایی در تولید می باشد که باعث مقاوم شدن دندان های شما میشود.

پک خمیر دندان و مسواک تک نفره ی هتلی زرین ساپ

پک خمیر دندان و مسواک تک نفره ی هتلی زرین ساپ

این پک شامل یک مسواک و خمیر دندان به اندازه 7 یا 10 گرم می باشد که در این شرکت به صورت بسته بندی شده ارائه میشود که همچنین به صورت مجزا هم قابل ارائه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *