خرید حوله سفید هتلی با چاپ لوگو

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله هتلی بر این اصل هدفمند است تا با تامین و تولید انواع ملزومات هتلی نامی ماندگار در رسته تولیدکنندگان عمده حوله هاو سایر تجهیزات بهداشتی هتلی به ثبت رساند.

خرید حوله هتلی ارزان

خرید حوله هتلی ارزان

یکی از پر مصرف‌ترین ملزوماتی که بهداشت، نظافت و سلیقه‌ی یک هتل را نشان می‌دهد حوله هتل می باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مسافرین خود اهمیت می‌دهد.

خرید حوله هتلی با کیفیت

خرید حوله هتلی با کیفیت

علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای شما تداعی شود. این امور دلایل محکمی هستند برای اینکه هتل‌ها در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند

 

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی با چاپ لوگو

خرید و سفارش حوله های هتلی باید در رنگ های سفید و روشن صورت پذیرد تا در صورت بروز هرگونه چرک و آلودگی سریعاٌ نمایان شده و کثیفی آن برطرف شود. خرید حوله های سفید هتلی با توجه به اینکه این مراکز به طور سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران هستند اغلب در تیراژ بالا و به صورت انبوه مورد سفارش قرار می گیرند.


تولید حوله سفید هتلی

 

تولید حوله سفید هتلی

با توجه به استقبال بی سابقه مسئولین مراکز اقامتی و هتل ها از فروش این نوع محصول، خط تولید این محصول همواره فعال بوده و آماده تولید و تامین حوله های مورد نیاز هتل های سراسر دنیا می باشد.این گروه تولیدی این قابلیت را دارد تا با چاپ آرم و لوگوی هتل بر روی حوله انتخابی هتل داران باعث ماندگاری و رتبه بندی نام هتل در اذهان عمومی مسافران و تصمیم گیری آنها در انتخاب مجدد همان هتل در مراجعات بعدی باشد.


مرکز فروش عمده حوله هتلی

مرکز فروش عمده حوله هتلی

فرقی نمی کند که مدیر یک هتل دو ستاره یا هتل ۵ ستاره باشید، قطعا انتخاب حوله مناسب برای هتل، از الویت های شماست. با در نظر گرفتن معیارهای خرید حوله هتلی، انتخاب راحتتر و سریع تری خواهید داشت. فراموش نکنید علاوه بر اینکه بودجه هتل‌ها در این معیارها تاثیرگذار است، نباید از دکوراسیون هتل نیز غافل شد. همچنین رضایت میهمانان هتل از جمله مواردی ست که در هنگام انتخاب حوله هتل باید به آن توجه داشت.


خرید آنلاین حوله هتلی

 خرید آنلاین حوله هتلی

خرید آنلاین حوله های هتلی در این گروه تولیدی به واسطه ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی میسر شد است. ممکن است هنگامی که به خرید حوله سفید هتلی فکر می‌کنید، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان برسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند.

 

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی
  • ابعاد مناسب حوله، نه باید خیلی کوچک باشند و نه باید خیلی بزرگ باشند.
  • تا جای ممکن باید حوله‌ها ساده و سفید باشند و فقط دارای لوگو و نام هتل باشند.
  • باید آب گیری و قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • جنس الیاف مورد استفاده در حوله باید مرغوب باشد تا از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری کند.
  • همچنین به یاد داشته باشید که حوله‌های هتلی علاوه بر ابعاد باید وزن مناسبی هم داشته باشند و بیش از اندازه سنگین نباشند.
  • حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود.

ماندگاری و دائمی بودن حوله هتل

ماندگاری و دائمی بودن حوله هتل

یکی از راه های افزایش اعتبارتان در بین میهمانان هتل، هدیه کردن از حوله هتلی است. حوله هتلی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *