ضرورت خرید حوله هتلی برای اماکن اقامتی

حوله های هتلی زرین ساپ در طول عمر خود راحتی و کیفیت وسلامتی را برای هتلداران و مسافران عزیز تضمین میکند در این مطلب ضرورت خرید  حوله هتلی را بیان خواهیم کرد.

قیمت انواع حوله هتلی

علاوه بر اینکه جنس  حوله هتلی مرغوب می میباشد قیمت آن هم نیز یکی از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام تهیه ی آن به آن توجه کنیم. برای خرید حوله هتلی با کیفیت نیازی نیست اجناس خارجی خرید کنید مجموعه ی زرین ساپ یکی از تولید کنندگان انواع حوله با جنسی فوق العاده و از بهترین الیاف میباشد که قیمت تمامی محصولات بسیار مناسب و به قیمت درب کارخانه میباشد.

ضرورت خرید حوله هتلی 

ضرورت خرید حوله هتلی 

خرید حوله هتلی با تعداد بالا و با کیفیت های مناسب و مرغوب برای هتل ها تاثیر گذار است. مزایای این حوله ها بسیار است که با بکارگیری و استفاده از آنها میتوان به این موضوع پی برد. این حوله ها به گونه ای طراحی شده اند که مورد پسند تمامی زنان و مردان قرار میگیرند.وجود این حوله ها در هتل ها باعث رعایت بهداشت و رضایتمندی مسافرین شما خواهد شد.

خرید عمده حوله هتلی

خرید عمده حوله هتلی

خرید های عمده صرفا برای پایین آمدن هزینه ها نیست بلکه به شما اجازه میدهد محصول مورد نیاز خود را در تناژ های بالا تهیه کنید و مدت زیادی از آن استفاده کنید. گروه تولیدی زرین ساپ به شما این امکان را میدهد که با توجه به بودجه خود کالاهای مورد نیاز خود را خریده و نیاز های مشتریان و مسافرین خود در هتل ها و یا دیگر اقامتگاه ها برطرف کنید.

قیمت فروش عمده حوله هتلی

قیمت فروش عمده حوله هتلی
  • حوله دستی هتلی : قیمت این حوله ها به نوع طرحی که دارند بستگی دارد که در اندازه های مختلف تولید میشوند.
  • حوله تن پوش هتلی : این حوله ها نسبت به حوله های دیگر کمی گران تر هستند زیرا پارچه ی زیادی برای تولیدشان استفاده میشود.
  • حوله یکبار مصرف هتلی : این حوله ها قیمت کمی دارند و فقط یکبار قابل استفاده هستند و قابل شستوشو نمیباشند.

قیمت حوله هتلی

قیمت حوله هتلی

با توجه به افزایش قیمت تمام مواد اولیه و متریال مورد استفاده قیمت محصولاتی همچون حوله هتلی نیز دچار تغییر گشته است و بسیاری از مجموعه ها باید برای دستیابی به منافع بالاتر نسبت به افزایش چند درصدی قیمت نیز اقدام نمایند . با توجه به چنین شرایطی امروزه خرید مستقیم و بدون واسطه اقتصادی ترین شیوه خرید به حساب می آید که خوشبختانه با فعالیت مجموعه هایی همچون زرین ساپ خرید حوله هتلی به صورت عمده و با قیمتی باور نکردنی آسان تر گشته است .

 

خرید حوله هتلی عمده

خرید حوله هتلی عمده

در مجموعه تولید کننده زرین ساپ تمام مشتریانی که نسبت به خرید حوله هتلی عمده اقدام می نمایند یک سری اطلاعات کاربردی را از سازوکار مجموعه به دست آورده اند و با انتخاب محصول مورد پسند خود به راحتی نسبت به سفارش اقدام می نمایند .حوله هتلی یکی از کالاهای پر استفاده در هتل ها می باشد در واقع این محصول در صدر سفارشات هتلداران قرار دارد و انتخاب مجموعه تولید کننده زرین ساپ برای سفارش حوله هتلی عمده یک انتخاب رضایت بخش می باشد .

 

 

 

 

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

رقابت داخلی میان مجموعه های ایرانی موجب گشته است که هر یک از مجموعه ها تلاش نمایند با توجه به سطح کیفی محصولاتی که نسبت به عرضه آنها اقدام می نمایند قیمت نهایی را برای آنها تعیین کنند . حوله هتلی ارزان محصولی است که در مجموعه زرین ساپ با کیفیت تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد . امروزه کمتر مجموعه ای در راستای فروش محصولات ارزان قیمت فعالیت دارد و این چنین فعالیتی از مجموعه زرین ساپ که یک مجموعه معتبر و با تجربه است ، دور از ذهن می باشد .

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی توسط هر یک از هتلداران سفارش داده می شود . در واقع از دیر باز حوله های سفید محبوبیت بیشتری برای هتل ها داشته اند .حوله سفید هتلی مجموعه تولید کننده زرین ساپ درجه کیفی و جنسی مرغوب دارد . این محصول در صورت استفاده و چندین بار شست و شو دچار پرزدهی نمی شود و مدت زمان طولانی قابل استفاده و شست و شو می باشد . با اطمینان بالا نسبت به سفارش حوله سفید هتلی برند زرین ساپ اقدام نمایید و مطمئن باشید که در خرید های بعدی نیز زرین ساپ را انتخاب خواهید نمود .

کاربرد انواع حوله در هتل ها

کاربرد انواع حوله در هتل ها

حوله های هتلی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که از جمله این ویژگی میتوان به رعایت بهداشت اشاره کرد. این حوله ها از الیاف پنبه های اصل تولید میشوند که استفاده ی آن ها پس از یک حمام خوب در مسافرت حس خوبی به مسافرین خواهد بخشید. این حوله ها به دلیل لطافت و سبک بودن بسیار راحت هستند و میتوان به طور مداوم از آنها استفاده کرد که این نیز باعث رضایت مسافرین از هتل های شما عزیزان میشود.

نحوه شست و شوی انواع حوله

نحوه شست و شوی انواع حوله
  1. قبل از افزودن مواد شیمیایی حوله را زیرآب قرار دهید.
  2. هیچ وقت حوله ها را همراه با دیگر لباس ها نشویید.
  3. همیشه دستور العملی که تولید کنندگان درج میکنند را مطالعه کنید.
  4. هرگز در شست و شوی حوله ها از سفید کننده ها استفاده نکنید ولی در صورت لزوم از سفید کننده های بدون کلر میتوانید استفاده کنید.
  5. پس از اتمام شست و شو حوله را از لباسشویی خارج کنید و با حرارت بالا خشک کنید تا میکروب های موجود از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *