فروش حوله هتلی به صورت عمده به روش آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با امکان پذیر نمودن شرایط برای فروش حوله هتلی به صورت عمده در تبریز توانایی این امر را دارد تا با ارائه خدمات نوین هتلداری در جهت ارتقا سطح بهداشت فردی و اجتماعی مسافران قدم مثبت و تاثیر گذاری را برداشته باشد.

خرید حوله هتلی ارزان قیمت

خرید حوله هتلی ارزان قیمت

حوله هتلی یکی از پر مصرف ترین و دارای قیمتی ارزان در بین محصولات بهداشتی میباشد که وزن حوله در ارزش آن اهمیت به سزایی دارد و مصرف چشمگیری در هتل ها, مکان های گردشگری, اماکن اقامتی, مهمانسرا ها و … در کل ایران دارد و با توجه به کیفیت و بافت محکمی که دارد دارای متقاضیان خرید بسیاری می باشند.

 

 

فروش حوله هتلی به صورت عمده به روش آنلاین

فروش حوله هتلی به صورت عمده به روش آنلاین

گروه تولیدی ما در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان و خریداران گرامی می باشد.جهت مشاهده جدیدترین تولیدات و همچنین تنوع محصولات و آگاهی کامل از قیمت ها میتوانید به ما پیام بدهید پس از بررسی های کامل و رضایت از آن سفارشات خود را ثبت نمایید.



فروش حوله هتلی به صورت عمده

فروش حوله هتلی به صورت عمده

کیفیت تضمین شده حوله هتلی و سایر ملزومات هتلی موجب استقبال از فروش هرچه بیشتر محصولات هتلی توسط تجار و بازرگانان از سراسر دنیا شده است . این امید و ارزو را داریم تا با روئیت محصولات و بررسی ویژگی ها و مدل های انواع محصولات هتلی بتوانیم نام درخشان خود را در عرصه صادرات و امور بین المل مطرح نماییم.

 

خرید حوله هتلی با کیفیت

خرید حوله هتلی با کیفیت

خرید حوله هتلی با کیفیت یکی از دغدغه های مردم بوده که اکنون توسط ما  فراهم گردیده است که میتوانند درخواست خرید این محصول را به ما ارائه دهند حوله های تولید شده در شرکت زرین ساپ دارای استاندارد های تایید شده و بافت کاملا لطیف و تار های بسیار محکم  میباشد.

 

قیمت فروش حوله هتلی به صورت عمده با نام تجاری زرین ساپ




قیمت فروش حوله هتلی به صورت عمده با نام تجاری زرین ساپ

لیست قیمت حوله هتلی در شرایط کنونی بازار متغیر و به روز میباشند و بر اساس :

  • سایز
  • وزن
  • تراکم
  • نوع بسته بندی
  • تک یا ست بودن
  • جنس حوله

قیمت گذاری میشوند.

تولیدات حوله زرین ساپ منحصر به فرد در قیمت و کیفیت میباشد و تردیدی نیست که شما هم به دنبال آن هستید لازم به ذکر است که قیمت های ما بسیار ارزان و مشتری پسند میباشد. یکی از خصوصیات حوله هتلی زرین ساپ خشک شدن سریع و تمیز و درخشان بودن آن ها و تولید شده از پنبه 100% میباشد که در اختیار مشتریان گذاشته میشود.

مختصری از حوله هتلی

مختصری از حوله هتلی

حوله های تولید شده در زرین ساپ اعم از : حوله دستی و حوله حمامی میباشد و جنس هر دو صد در صد نخ پنبه ی خالص هست که دارای بافتی لطیف و نرم و ابگیری بالا در رنگ سفید عرضه میشود. یک حوله ی خوب باید در برابر شست و شو مقاوم باشد تا بتوان از آن مدت طولانی استفاده کرد, رنگ حوله های هتلی می بایست ثابت باشد و رنگ پس ندهد که معمولا حوله های سفید پرفروش هستند و مورد استقبال خریداران قرار میگیرند.

انواع حوله ارزان برای هتل:

  • حوله هتلی پنبه ای
  • حوله هتلی ساده
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی طرح دار
  • حوله هتلی با لوگو هتل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *