فروش حوله یکبار مصرف ارزان در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله یکبار مصرف ارزان در ایران تولید کننده و مرکز توزیع و تامین کننده انواع ملزومات بهداشتی هتلی همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولاتی درجه یک و ارزنده را تقدیم حضور متقاضیان خرید که اکثرا هتل داران و مراکز اقامتی می باشد، نماید.

 

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

اکثر ما بعد از بازگشت از آرایشگاه ها و کوتاه کردن موهایمان یا پس از ورزش در باشگاه یا زمانی که به استخر میرویم ،  و یا وقتی که به سفر می رویم در هتل  مطمئن نیستیم که حوله های موجود در اتاق تمیز هستند یعنی ممکن است حوله هتلی خود را از کشوی خود بیرون بیاوریم که و ندانیم که آیا تمیز است است یا نه همین علت ها کم کم موجب شد تا حوله های یکبار مصرف وارد بازار شوند که کاربردی ترین وسیله برای استفاده از صنف هایی هم چون مانند آرایشگها  و یا صاحبان هتل ها و استخرها و باشگاه ها بود

 

فروش حوله یکبار مصرف ارزان در ایران

فروش حوله یکبار مصرف ارزان در ایران

مزیت بزرگ این نوع حوله ها این است که در هنگام استفاده به سرعت می توان به حوله دسترسی داشت و مزیت دیگر صرفه جویی در مصرف است که بر حسب نیاز می توان از حوله های بلند تر و کوتاهتری بسته به نظر خود فرد استفاده کرد و مورد دیگر که مهم تر از موارد قبلی است و همین دلیل موجب فروش زیاد این محصول شده است این است که در این نوع حوله ها قابلیت جذب ده برابری آب وجود دارد به طوری که می تواند ده برابر وزن خودش بعد از آبگیری وزن داشته باشد که این مساله نقش مهمی در آبکشی و خشک کردن بدن و پوست بعد از حمام کردن و یا خشک کردن بدن بعد از استخر باشد.

 

مرکز فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

مرکز فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

این محصولات بهترین و با صرفه ترین جایگزین برای حوله های مورد استفاده در هتل ها و سالن های آرایشی و ماساژ و حتی باشگاه ها می باشد. این حوله ها با قابلیت آنتی باکتريال به نوعی از شیوع بیماری ها هم جلو گیری کرده و سلامت پوست مصرف کننده را تضمین می کنند.

شیوع بیماری های ویروسی و پوستی و اگزما و کهیر و آکنه در مراکز استحمام عمومی مساله ای شایع است و استفاده از تدابیر ویژه ای در خانواده مثل استفاده از رول حوله یکبار مصرف می تواند جلوی بسیاری از این عوامل بیماری زا را بگیرد.

 

فروش حوله یکبار مصرف درجه یک

فروش حوله یکبار مصرف درجه یک

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده انواع حوله یکبار مصرف با داشتن نیروهای فعال در بخش اجرایی مرکز خود اقدام به تولید بهترین حوله های یکبار مصرف با مواد اولیه درجه یک نموده که نتیجه آن تولید و نهایتاً به فروش رساندن یک حوله یکبار مصرف ایده آل با ویژگی های و قابلیت های مثبت فراوان از جمله جذب آب بالا می باشد.

 

 

تولید کننده حوله یکبار مصرف

تولید کننده حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده و فروش و تامین کننده ملزومات بهداشتی هتلی با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای این قابلیت را دارد تا همواره با نظارت ناظرین کنترل کیفی بر روند و تولید این محصول، انواع حوله های یکبار مصرف را برای استفاده در موارد گوناگون از جمله هتل ها و مراکز اقامتی و آرایشگاهها و سالن های ماساژ و مکان های ورزشی و استخر ها را را به خط تولید رسانده و همواره رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید.

 

 

مرکز تولید حوله یکبار مصرف

مرکز تولید حوله یکبار مصرف

حوله ی یکبار مصرف و کاربرد آن که برای استفاده در نظافت و تمیزکاری است در تمامی کشور در حال گسترش است اما در کلان شهرها به این نوع نظافت اهمیت دو چندان داده می شود. با گسترش شهرنشینی توجه به بهداشت عمومی و فردی نیز در جامعه گسترش پیدا کرد.

 

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

موارد استفاده از حوله های یکبار مصرف

طبق نظر کاربران گفته می شود که استفاده از حوله ی یکبار مصرف در استخرهای شهری و حمام های عمومی مهم تر از سایر مکان ها می باشد  وقتی که فردی در فکر رفتن به استخر بر می آید اولین مشکل رفتن به خانه و جمع و جورکردن حوله و شامپو است اما با رونق حوله ی یکبار مصرف می توان بار سفر به استخر را کم کرد.

 

 

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

 عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین 2 سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و  مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند. حال اگر این حوله ها در مکان های عمومی استفاده شود رشد باکتری ها افزایش می یابد و در چند صدم ثانیه از وارد پوست و موی مصرف کننده می شود و عوارض ناخوشایند ویروسی را سبب می گردد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *