فروش خمیردندان هتلی در انواع برند ها

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت خرید به صورت عمده این توانمندی را دارد تا با تامین نیازهای بهداشتی هتل ها بر رتبه و درجه هتل ها افزوده و برای مسافران تجربه خوشایندی از استقرار در هتل ها را فراهم سازد.

ورود شما متقاضی خرید گرامی را به مرکز فروش خمیردندان هتلی با نام تجاری زرین ساپ گرامی می داریم . این اطمینان به شما داده می شود که کیفیت کالاهای تولیدی این مجموعه کاملا تضمین شده می باشد.

مرکز فروش خمیردندان هتلی

مرکز فروش خمیردندان هتلی

خمیر دندان هتلی دارای خاصیتها و ویژگی های مختلفی جهت سلامت کامل دهان ، دندان و لثه ها می باشد.خمیر دندان هتلی با وزن پانزده گرمی دارای خاصیت های زیر است :پاکسازی و حذف باکتریهای روی پلاک های موجود بر سطح دندان ، لثه و همچنین باکتری های تولید کننده بوی بد دهان که علاوه بر از جلوگیری از پوسیدگی دندان و خوشبو کنندگی آنها ، سبب از بین رفتن و کاهش التهابات لثه نیز می شود.

مرکز فروش خمیردندان هتلی


فروش خمیردندان هتلی در انواع برند ها

فروش خمیردندان هتلی در انواع برند ها

تهیه و خرید خمیردندان هتلی از جمله مواردی است که باید در هنگام اقامت در هتل ها توجه ویژه ای به آن داشت، زیرا نحوه ارائه خدمات هتل داری از جمله تامین خمیردندان هتلی توسط هتل داران تاثیر مثبتی در تصمیم گیری در انتخاب همان هتل به عنوان محل اسکان مجدد در مراجعات بعدی را دارد.و همچنین رعایت بهداشت فردی در هتل ها از دیرباز مورد توجه مسافران هتل ها بوده است زیرا همین امر نقش تاثیر گذاری در رتبه بندی هتل ها داشته است.

فروش خمیردندان هتلی در انواع برند ها

مرکز فروش خمیردندان هتلی با قدرت پاک کنندکی بالا

 مرکز فروش خمیردندان هتلی با قدرت پاک کنندکی بالا

شما خریدار گرامی هنگام خرید خمیردندان هتلی باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولی که انتخاب می کنید در عین حالی که باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد حاوی ترکیبات سفید کننده و ضد پوسیدگی نیز باشد که  بدین ترتیب با استفاده روزانه از این محصول، آسیب کمتری به دندان‌ها وارد شود و کمک کند تا دندان‌ها و لثه کاملا تمیز شوند.

 

این محصول حاوی ترکیباتی است که به خوبی از دندان‌های شما محافظت می‌کند و این خمیر دندان هتلی باعث استحکام دندان‌ها شده و بهداشت کاملی را برای محیط دهان و دندان شما فراهم می‌سازد خمیردندان هتلی که این گروه تولیدی اقدام به تولید و عرضه آنها می نماید جزو مرغوبترین و بهترین محصولات داخلی است که دارای کیفیت بالا می باشد.

مرکز فروش خمیردندان هتلی با قدرت پاک کنندکی بالا
قیمت فروش خمیر دندان هتلی

 قیمت فروش خمیر دندان هتلی

قیمت خمیر دندان هتلی با توجه به اینکه در ابعاد و اندازه های کوچک تولید و به بازار عرضه می شود دارای رنج قیمتی ارزان و متناسب با انواع توان های مالی هستند تا انواع بودجه های هتل داران را نسبت به نوع و ابعاد محصول و تیراژ سفارش آنها را پشتیبانی نماید.همچنین با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و روبه رو شدن با تعداد کثیری از مسافران در هتل ها و مراکز اقامتی می بایست ملزومات بهداشتی هتلی به میزان انبوه و در تعداد بالا مورد سفارش قرار گیرند تا هتل داران با کمبود این محصولات موجه نباشند.

 

 قیمت فروش خمیر دندان هتلی

برترین کارخانه فروش خمیردندان هتلی

برترین کارخانه فروش خمیردندان هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید اینترنتی خمیر دندان هتلی ، آماده ارسال سفارشات هموطنان عزیز به سراسر ایران از درب کارخانه می باشد. خمیر دندان هتلی از جمله محصولات بهداشتی مورد نیاز پک های بهداشتی ارگان ها میباشد. خمیر دندان و مسواک هتلی، شامپو و صابون هتلی، حوله و دمپایی هتلی و … از جمله محصولات برای پک های بهداشتی هتلی و بیمارستانی می باشد که هر مرکز طبق سلیقه و میزان هزینه ای که برای مرکز خود می کند، تعدادی از این محصولات را در پک بهداشتی مهمانان خود قرار می دهد.
جهت خرید انواع محصولات هتلی میتوانید از طریق شرکت زرین ساپ بصورت مستقیم اقدام نمایید.

خمیر دندان هتلی پونه

خمیر دندان هتلی پونه

این روز ها بازار خرید و فروش محصولات هتلی بسیار داغ است. به این دلیل که کاربرد های وسیعی دارند و در مکان های ختلفی مورد استفاده قرار می گیرند

خمیر دندان یکی از ملزومات بهداشتی مهم در بازار خرید و فروش محصولات هتلی می باشد. این محصول در گرماژ ۷ تولید شده است و در دو مدل زیر ارائه می گردد:

  • خمیر دندان سفید کننده
  • خمیر دندان ژله ای


خمیردندان هتلی ساویز

 خمیردندان هتلی ساویز

خمیر دندان هتلی ساویز را می توان به عنوان یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات بهداشتی هتلی معرفی کرد. چرا که ساویز برندی قدیمی  و مشهور در تولید انواع لوازم بهداشتی است.در حال حاضر خمیر دندان های ساویز با تنوع بالا در بسته بندی های گوناگون ارئه می شوند. اما سایز رایج خمیر دندان هتلی، شش تا ده گرم است.

انواع خمیر دندان هتلی

انواع خمیر دندان هتلی

خمیردندان های هتلی در برند های مختلف دیگری نظیر محصولات زیر به فروش می رسد:

  • نسیم،
  • کرشمه،
  • ساویز،
  • بس و
  • غیره..

خریداران بنا به سلیقه خود یکی از برند ها انتخاب نموده و ان را سفارش می دهند.خمیر دندان های هتلی در میزان کافی و برای مصرف کوتاه مدت تهیه شده اند. این محصول را با استفاده از مسواک بر روی دندان قرار داده و بعد از استفاده متوجه تاثیر شگفت آن خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *