فروش خمیر دندان و مسواک هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یک مرکز فروش خمیر دندان و مسواک هتلی در تبریز توانسته است با تهیه و تامین تجهیزات بهداشتی هتلی از جمله صابون، شامپو، مسواک و خمیر دندان هتلی و … انواع ملزومات هتلی را روانه بازار عمده فروشان نماید.

مرکز فروش مسواک هتلی

مرکز فروش مسواک هتلی

پک مسواک و خمیر دندان هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تهیه و تامین آن نموده است بسیار شکیل و مناسب برای پک های بیمارستانی و هتلی است. خمیر دندان و مسواک هتلی، شامپو و صابون هتلی، حوله و دمپایی هتلی و … از جمله محصولات برای پک های بهداشتی هتلی و بیمارستانی می باشد که هر مرکز طبق سلیقه و میزان هزینه ای که برای مرکز خود تعیین می کند، تعدادی از این محصولات را در پک بهداشتی مهمانان خود قرار می دهد.

فروش خمیر دندان و مسواک هتلی

فروش خمیر دندان و مسواک هتلی

مزیت یک خمیر دندان هتلی از نظر طبی آن است که درصد مواد ساینده و موادی باعث قوام  آن می شود در آن به میزان درست و استاندارد باشد ، در حالیکه بسیاری از مردم کیفیت خمیر دندان هتلی را با میزان کف کردن آن می سنجند، کف کردن خمیر دندان هتلی فقط موجب سهولت حرکت مسواک می شود. همچنین بو، مزه، اسانس، رنگ و غیره، یک خمیر دندان نیز نشانه کیفیت آن نیست و به همه توصیه می کنیم که برای حفظ بهداشت خود، از مصرف خمیر دندانهای بی نام و نشان که مورد تائید مراجع بهداشتی و مهر استاندارد نیستند استفاده نکنید.

خرید خمیردندان کوچک مسافرتی

خرید خمیردندان کوچک مسافرتی

هر هتل یا سکونت گاه عمومی با توجه به وضعیت بودجه ای و شرایط دیگر یک سری از وسایل بهداشتی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اما مسواک و خمیر دندان از وسایل لازم و ضروری هر مسافری می باشند؛ که قطعاً باید در پک های بهداشتی هتل ها قرار داده شوند. شایان ذکر است؛ که مسواک و خمیر دندان هتلی از جنبه های مختلفی از جمله موارد ذکر شده در زیر دارای تنوع می باشند:

  • مارک یا برند
  • اندازه و حجم خمیر دندان
  • نوع قوطی یا بسته محصول
  • رنگ و رایحه
  • داشتن قابلیت های خاص

قیمت مسواک مسافرتی

قیمت مسواک مسافرتی

با توجه به مصارف بسیار بالا از خمیر دندان هتلی و همینطور استقبال زیادی که از این محصول شده است؛ فروش شوینده صورت لافارر هتلی توسط مراکز متعددی در کشو انجام گرفته است.

گروه تولیدی زرین ساپ با قیمت گذاری بر روی انواع محصولات بهداشتی هتلی از جمله مسواک مسافرتی که قابل استفاده در هتل ها می باشد سعی دارد تا انواع مسواک هتلی را متناسب با انواع توان مالی خریداران عمده تهیه و به فروش برساند.انواع و اقسام محصولات هتلی که خمیر دندان و مسواک در راس آنها قرار دارند؛ را می توان از طریق این مرکز به صورت عمده خریداری نمود. زیرا به طور معمول خرید این لوازم به میزان بالا صورت می گیرد. محصولات هتلی، ابعاد کوچکی (اصطلاحاً تک نفره) داشته؛ و استفاده از آنها بسیار راحت است.

خرید خمیر دندان هتلی

خرید خمیر دندان هتلی

انواع خمیر دندان هتلی از جنبه های مختلف با هم تفاوت داشته و با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. این محصولات را می توان با بهره گیری از تکنولوژی  تجارت اینترنتی از مرکز پخش خمیر دندان هتلی با نرخ مقرون به صرفه خریداری کرد.

بهداشت دهان و دندان از چند جهت اهمیت دارد. اول این که شستشوی منظم دندان ها و لثه ها باعث سلامت و طول عمر آنها می شود. سلامت دندان ها، باعث می شود؛ که غذا به نحو صحیحی جویده شود؛ و این مسئله سلامت دستگاه گوارش را در پی دارد. از طرفی رعایت نکردن بهداشت این قسمت از صورت انسان، ممکن است؛ باعث نفوذ عفونت های دهانی به اعضای دیگر بدن شود.

سایت فروش خمیر دندان و مسواک هتلی

سایت فروش خمیر دندان و مسواک هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان سایت  فروش خمیر دندان و مسواک هتلی به منظور بهره مندی از مزایای خرید و فروش اینترنتی ، اقدام به راه اندازی وبسایت رسمی و ایجاد کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و … نموده است تا بازدید کنندگان از سایت با بررسی مشخصات محصول و پی بردن به کیفیت و حصول اطمینان از اصل بودن و درجه یک بودن آنها، اقدام به خرید نمایند.

انواع خمیر دندان هتلی

  • خمیر دندان هتلی پونه
  • خمیر دندان هتلی داروگر
  • خمیر دندان هتلی صحت
  • خمیر دندان هتلی ساویز

ویژگی خمیر دندان هتلی

ویژگی خمیر دندان هتلی

ماده ی سفید کننده ای که در اکثر خمیر دندانها وجود دارد ، پراکساید است. نکته ی جالب اینجاست که این ماده قادر به سفید کردن دندانها نیست . تری پلی فسفات ماده ی دیگری است که در برخی از خمیر دندانها استفاده می شود. در واقع این ماده باعث شکسته شدن رنگدانه ها موجود در مینای دندانها می شود. دندان ها سفید می شود اما به چه قیمتی؟ بعد از مدتی کوتاه حساسیت دندانها بالا رفته و مشکلات دیگری را باعث می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *