فروش دمپایی هتلی به صورت مستقیم از درب کارخانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش دمپایی هتلی در تیراژ بالا توانایی این امر را دارد تا به عنوان مرکز تولید و فروش انواع ملزومات هتلی محصولی را به خط تولید برساند که دارای بالاترین کیفیت بوده و در عرصه صادارت نیز درخششی بی سابق داشته باشد.

 

مرکز فروش دمپایی هتلی

 

مرکز فروش دمپایی هتلی

 

دمپایی هتلی در انواع مختلف تک لایه، سه لایه، اسپانباند، حوله ای، اسفنجی و … با چاپ لوگو هتل شما بصورت رایگان، در این مرکز تولید و عرضه می شود. دمپایی هتلی یکبارمصرف با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد که اگر مایل به خرید انواع دمپایی هتلی با قیمت تولید کارخانه هستید، میتوانید با این مرکز در ارتباط باشید.

 

 

فروش دمپایی هتلی به صورت مستقیم از درب کارخانه

 

فروش دمپایی هتلی به صورت مستقیم از درب کارخانه

 

محصولاتی مانند:

 

  • دمپایی هتلی
  • حوله هتلی
  • محصولات بهداشتی هتلی و…

 

به عبارتی از جمله محصولاتی به شمار می آیند که بصورت هفتگی و شاید حتی چند روز یک بار توسط هتل ها از شرکت های تولید کننده انواع محصولات تک نفره خریداری شود. لذا قابل ذکر است که خرید این محصولات وقتی مقرون به صرفه است که به صورت مستقیم تهیه شود؛ یعنی بطور ساده اگر بخواهیم بیان کنیم،  هتل ها این محصولات را فله ای تهیه میکنند و خرید از شرکت های تولید کننده بصورت مستقیم مقرون به صرفه است.

 

 

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

همانطور که مستحضر هستید دمپایی هتلی یکی از اقلام محبوب در مراکز خدماتی رفاهی نظیر هتل ها هستند. برخی از هتل داران محترم استفاده از دمپایی های پلاستیکی را ترجیح می دهند و برخی دیگر دمپایی یکبار مصرف. که هرکدام از آن ها مزایای مخصوص به خود را دارد.

  • دمپایی هتلی یکبار مصرف از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.
  • از نظر بهداشتی مورد تایید تر است.
  • امکان چاپ لوگو اختصاصی هتل بر روی آن ها وجود دارد
  • آبگیری بهتری دارد
  • و مسایلی از این نوع

این شرکت تولید کننده دمپایی هتلی با دارا بودن انواع دمپایی یکبار مصرف شامل: دمپایی های تک لایه و چند لایه، جلو باز و جلو بسته، دمپایی انگشتی، حوله ای و … آماده عرضه محصولات خود با بهترین قیمت می باشد.

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

 

مرکز فروش دمپایی هتلی در نوع یکبار مصرف

 

 

در کشور ما تعداد بیشماری از تولید کنندگان دمپایی هتلی موجود می باشد. این دمپایی ها در نمونه های مختلف هستند که برخی از جنس پلاستیک و برخی حوله ای هستند. جنس های متفاوت سبب می شود مشتریان بتوانند هر کدام از نمونه ها را بخواهند بنا به سلیقه خود خریداری کنند. یکی از محبوب ترین مدل های دمپایی هتلی، دمپایی های یکبار مصرف هتلی اسپان باند می باشند که به دلیل قیمت مناسب، ظاهر خوب و دارا بودن امکان چاپ، به این جایگاه دست یافته اند.

 

 

 

تولید کننده دمپایی یکبار مصرف

 

مرکز فروش دمپایی هتلی در نوع یکبار مصرف

 

دمپایی هتلی یکبارمصرف یکی از وسایلی است؛ که در بسیاری از مراکز معتبر اقامتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. پخش عمده ارقام مختلف دمپایی هتلی در مراکز مجاز انجام می شود.امروزه در هتل های مجهز یک سری وسایل ضروری در قالب کیت های بهداشتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. سایر اقامت گاه های معتبر و برخی از مراکز درمانی نیز، لوازم بهداشتی مورد نیاز ساکنین را با عنوان پک های سلامت فراهم می کنند.

 

ویژگی های دمپایی هتلی و بیمارستانی

 

ویژگی های دمپایی هتلی و بیمارستانی

 

دمپایی  در زمره پک های بهداشتی هتلی و بیمارستانی قرار دارد که وجود شان بسیار ضروری می باشد. این دمپایی ها در نمونه های متفاوتی هستند که بر اساس ویژگی هایی که دارند مناسب برای استفاده در هتل ها و بیمارستان ها شده اند. برای آگاهی بهتر خوب است که ویژگی های این دمپایی را بیان کنیم که عبارتند از:

 

  • سبک بودن
  • قیمت ارزان
  • تنوع در رنگ
  • تنوع در طرح

 

 

چاپ لوگو رایگان روی دمپایی هتلی

 

چاپ لوگو رایگان روی دمپایی هتلی

 

لذا بعضی از شرکت ها نیز هستند، که برای جلب توجه کردن و به بیان ساده تر جذب مشتری لوگو های هتل های مربوطه را روی محصولات بصورت رایگان چاپ کرده و این عمل باعث افزایش فروش آنها نیز شده است. این عرصه نیز همانند، سایر عرصه های تولید محصولات رقابت هایی به چشم میخورد و همین چاپ لوگو رایگان روی دمپایی های هتلی و سایر محصولات یکی از این فعالیت ها محسوب می شود.

 

جدا از این بحث، اغلب هتل های معروف و بین المللی برای بالا بردن کیفیت خدمات روی همین نکات ریز هم توجه دارند و خودشان لوگو ها و طرح هایی را برای چاپ روی محصولات مد نظرشان پیشنهاد می دهند

 

 

 

مزایای خرید آنلاین و مستقیم از درب کارخانه

 

مزایای خرید آنلاین و مستقیم از درب کارخانه

 

با توجه به موارد فوق الذکر، صرفه جویی در هزینه،  تهیه مستقیم از شرکت تولید کننده راحتتر  نیز می باشد. البته بعضی از محصولات که بصورت یکبار مصرف تهیه و استفاده می شوند، بیشترین خرید را رقم زده اند؛ مانند:  دمپایی های هتلی، اما حوله محصولی است که با طی مراحل شست و شوی مخصوص می تواند دوباره استفاده شود، یعنی میخواهیم بگوییم  این محصول شاید چند ماه یکبار تهیه شود درمقابل محصولی مانند محصولات بهداشتی تک نفره که ممکن است چند روز یکبار تهیه شود.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *