فروش دمپایی یکبار مصرف ارزان در مجموعه زرین ساپ

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز تولید و فروش حوله پالتویی ایران حوله  گرامی می داریم و این امید آرزو را داریم تا با پی بردن به کیفیت تولید شده محصول و استقبال از فروش این کالا بتوانیم خدمات فروش خود را با کیفیتی هرچه تمامتر حضور مصرف کنندکان ارائه دهیم.

فروش دمپایی هتلی با قیمت هایی مقرون به صرفه

فروش دمپایی هتلی با قیمت هایی مقرون به صرفه

خرید دمپایی هتلی با توجه به اینکه توسط هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی انجام می گیرد و سالانه و در ایام پیک و در تابستان ها با تجمع تعداد کثیری از مسافران در هتل ها و اقامتگاهها روبه رو هستیم و تهیه و سفارش آنها به صورت انبوه و در تیراژ بالا انجام می گیرد اغلب دارای قیمتهای ارزان و مقرون به صرفه ای هستند.

 

فروش دمپایی یکبار مصرف ارزان در مجموعه زرین ساپ

فروش دمپایی یکبار مصرف ارزان

دمپایی هتل حوله ای همان گونه که از نامش پیداست از جنس پارچه حوله ای تولید شده است به دطور کلی دمپایی های موجود در هتل ها ممکن است یکی از حالت های زیر راداشته باشد پلاستیکی یکبار مصرف رو فرشی پارچه ای حوله ای دمپایی های حوله ای پرزدار برای استفاده بعد از حمام مناسب اند پرزهای دمپایی مانع لغزش دمپایی و لیز خوردن افراد می شود.

حوله پالتویی تاچ معمولا در بیمارستان ها و هتل ها بیشتر به چشم می خورد تا جاهای دیگر.

خرید انواع دمپایی هتلی ارزان قیمت را به روشهای مختلفی می توان انجام داد جنس این دمپایی ممکن است حوله ای یا فومی باشد.

مرکز فروش دمپایی هتلی

مرکز فروش دمپایی هتلی

دمپایی هتلی حوله ای در بسیاری از سکونت گاه های مجهز در اختیار مهمانان قرار می گیرد انواع دمپایی های حوله ای هتلی با قیمت های مختلفی به فروش می رسد امروزه اغلب هتل ها بیمارستان ها و کلیه مراکز اقامتی یک سری لوازم ضروری را در اختیار مسافران یا مهمانان خود قرار می دهند .

فروش دمپایی یکبار مصرف به صورت آنلاین

فروش دمپایی یکبار مصرف به صورت آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و فروش انواع محصولات خود به صورت آنلاین توانایی این امر را دارد تا با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از وبسایت اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی می باشد این قابلیت را دارد تا با قراردادن مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد محصولات هتلی تولیدی خود در هر یک از این رسانه های مجازی آنلاین، مقدمات یک خرید آنلاین و پرسود را برای خریداران فراهم نماید.

 

قیمت فروش دمپایی هتلی

قیمت فروش دمپایی هتلی

قیمت دمپایی هتلی حوله ای دارای نوسان زیادی در بازار می باشد بخشی از دلایل این اختلاف قیمت به جنس و نوع دمپایی ها مربوط می باشد اما یک سری مسائل تجاری و اقتصادی نیز می توانند بر قیمت هر کالایی اثر گذار باشند به عنوان مثال قیمت برخی از دمپایی های هتلی در شهرهای مختلف کشور متفاوت هستند این مسئله نیز به بعد مسافت بین محل تولید و مکان فروش مرتبط است که خرید دمپایی هتلی در این جا توسط خود هتل دار صورت می گیرد .

 

ضرورت استفاده از دمپایی هتلی

ضرورت استفاده از دمپایی هتلی

رعایت بهداشت فردی و نظافت عمومی در گردشگاه ها و مراکز اقامتی بسیار مهم است زیرا رعایت مسائل بهداشتی به حفظ سلامت جامعه کمک خواهد نمود به همین منظور امروزه در بسیاری از هتل های مجهز پک های بهداشتی  در اختیار مهمانان قرار می گیرد این پک ها بسته به شرایط و امکانات و سلیقه مسئولین هتل شامل اقلام گوناگونی می باشند در اینجا برخی از رایج ترین محصولات هتلی را ذکر می نمایییم مسواک و خمیر دندان صابون جامد و صابون مایع شامپو نرم کننده حوله دمپایی.

 

ویژگی های دمپایی هتلی

ویژگی های دمپایی هتلی

همانطور که مستحضر هستید دمپایی هتلی یکی از اقلام محبوب در مراکز خدماتی رفاهی نظیر هتل ها هستند. برخی از هتل داران محترم استفاده از دمپایی های پلاستیکی را ترجیح می دهند و برخی دیگر دمپایی یکبار مصرف. که هرکدام از آن ها مزایای مخصوص به خود را دارد.

  • دمپایی هتلی یکبار مصرف از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.
  • از نظر بهداشتی مورد تایید تر است.
  • امکان چاپ لوگو اختصاصی هتل بر روی آن ها وجود دارد
  • آبگیری بهتری دارد
  • و مسایلی از این نوع

این شرکت تولید کننده دمپایی هتلی با دارا بودن انواع دمپایی یکبار مصرف شامل: دمپایی های تک لایه و چند لایه، جلو باز و جلو بسته، دمپایی انگشتی، حوله ای و … آماده عرضه محصولات خود با بهترین قیمت می باشد.





 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *