فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی

فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی و دمپایی نیکتا مردانه  به صورت مستقیم از کارخانه زرین ساپ در حال انجام است و محصولات با بهترین شرایط فروش اعم از قیمت ارزان، ارسال سریع، راهنمایی و مشاوره در هنگام انتخاب و خرید محصول و … عرضه می شوند.

خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

در خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی و دمپایی ورزشی  چند مورد قابل توجه است و آن این است که از کجا و با چه نامی خریداری شود در ایران کارخانه های تولید کننده بسیاری این محصولات را تولید می کنند و هر کدام دارای نام و نشانی و یا برندی برای خود هستند. یکی از پر فروش ترین و بهترین مارک های دمپایی یکبار مصرف هتلی، برند زرین ساپ است. تولید کننده زرین ساپ با تولید محصولات با کیفیت آن ها را به کشور های دیگر نیز صادر می کند و با مهیا کردن شرایط فروش عالی توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی

خرید فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی دمپایی یکبارمصرف هتلی

مجموعه زرین ساپ انواع مختلف دمپایی یکبار مصرف هتلی را با قیمت ارزان و مناسب به هتل ها و مراکز اقامتی در سراسر کشور عرضه می کند. خریداران دمپایی یکبار مصرف هتلی می توانند جهت خرید محصولات با کیفیت و ارزان قیمت با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرند و از تنوع محصولات کسب اطلاعات نموده و لیست قیمت محصولات را دریافت کنند و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند.

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

قیمت فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی بسته به مواد اولیه به کار رفته در آن متفاوت می باشد و با توجه به کیفیت مواد آن در درجه های مختلفی قیمت گذاری می شود. شما می توانید این محصولات را به صورت عمده با حجم بالا و با بهترین قیمت از مجموعه زرین ساپ خریداری کنید. با توجه به این که تولید و فروش این محصولات به صورت عمده انجام می شود خرید آن ها برای هتل‌داران عزیز مقرون به صرفه بوده و خریداران می توانند از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند شوند.

انواع دمپایی یکبار مصرف

انواع دمپایی یکبار مصرف

انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی در کارخانه زرین ساپ با کیفیت عالی تولید می شوند. این محصولات دارای جنس های متنوعی می باشند. بهترین جنس دمپایی یکبار مصرف هتلی، جنس حوله ای می باشد. زیرا دمپایی یکبار مصرف حوله ای بسیار نرم و راحت بوده و سبک می باشند. این نوع دمپایی ها قدرت جذب آب بالایی دارند. دمپایی های لا انگشتی مناسب برای آرایشگاه ها و سالن های ماساژ می باشند و از جنس فوم هستند.

دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی یکبار مصرف برند زرین ساپ معمولا در رنگ های سفید تولید می شوند. تولید دمپایی های یکبار مصرف کار هر تولید کننده ای نمی باشد تنها تولید کننده زرین ساپ در ایران با کیفیت ترین و درجه یک ترین دمپایی های یکبار مصرف هتلی را تولید می کند. محصولات زرین ساپ دارای وزن سبک بوده و در سایز های گوناگون عرضه می شوند. از این محصولات علاوه بر هتل ها و مراکز اقامتی می توان در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، سالن های زیبایی و … استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *