فروش محصولات بهداشتی هتلی در مجموعه زرین

شرکت زرین ساپ با در دست داشتن بهترین امکانات توانسته است اقدام به فروش محصولات بهداشتی هتلی و خدمات به هتل ها نماید و محیطی را فراهم آورد تا هتلداران و عمده فروشان بتوانند به راحتی از ما خرید کنند.

جالب است که درباره حوله تن پوش ونوس هم بیشتر بدانیم.

فروش شامپو و صابون هتلی ارزان

فروش شامپو و صابون هتلی ارزان

اگر به دنبال تهیه ی شامپو و صابون های با کیفیت درجه یک و در اندازه های مختلف با قیمتی ارزان برای هتل ها و مراکز اقامتی خود هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان مشاهده بررسی های کامل محصولات زرین ساپ میباشد. تمامی صابون ها و شامپو های ما دارای عطری دلنشین و کیفیتی فوق العاده بوده به طوری که استفاده ی روزانه از آنها باعث شادابی پوست و موی شما خواهد شد.



فروش محصولات بهداشتی هتلی در مجموعه زرین

فروش محصولات بهداشتی هتلی

فروش محصولات بهداشتی هتلی در پک های تک نفره و یا چند نفره انجام میگیرد و با روش های مختلفی بسته بندی و عرضه میگردد که دارای کیفیت ها و جنس های متنوع میباشد. محصولات هتلی اعم از: مسواک ،خمیردندان، صابون، شامپو،دمپایی و انواع حوله های دستی و تنپوش و یکبار مصرف هستند که تمامی این محصولات را با قیمت های درب کارخانه ای و بسیار ارزان به فروش میرسانیم.

در این میان بهتر است حوله تن پوش ویکتوریا درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم. 

فروش عمده مسواک و خمیر دندان هتلی

فروش عمده مسواک و خمیر دندان هتلی

شما هتل دار و مسئول مرکز اقامتی محترم می توانید اجناس را در حجم های بالا و در بسته بندی های لوکس خریداری و سپس به مشتریان خود ارائه کنید. نه تنها مسواک و خمیر دندان ها بلکه تمامی محصولات بهداشتی هتلی زرین به صورت عمده و تناژ های بالا به فروش میرسند که خریداران میتوانند توسط همین سایت استعلام قیمت کرده و سپس از آخرین قیمت ها مطلع شده و در صورت تمایل خریداری نمایند.

فروش عمده دمپایی هتلی

فروش عمده دمپایی هتلی

دمپایی هتلی یکی از ملزومات اساسی در هر هتل و یا مرکز اقامتی می باشد که از قدیم الایام مورد استفاده و توجه انسان ها قرار گرفته است.خرید دمپایی های هتلی ارزان به صورت عمده میتواند بسیار با صرفه باشد و کسانی که این محصول را در تعداد های زیادی بخواهند میتواند خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه نماید.

تولید انواع حوله هتلی

تولید انواع حوله هتلی

ما در مجموعه ی زرین ساپ انواع حوله های: یکبار مصرف، دستی ، تنپوش تولید میکنیم که جنس تمامی حوله ها از الیاف پنبه ی 100% خالص میباشد. این حواله ها دارای کیفیتی درجه یک هستند که میتوان از آنها چندین سال استفاده کرد بدون اینکه پرز دهند و یا از  بین بروند.تمامی این حوله ها بدون دخالت دست انسان توسط ماشین آلات کاملا بهداشتی برش و بسته بندی میشنود.

محصولات هتلی چه کاربردهایی دارند

محصولات هتلی چه کاربردهایی دارند

یک هتل دارای قسمت های مختلفی است که برای هر بخش از آن باید وسایل و تجهیزات جداگانه ای تهیه بشود. هرچه هتل ها تجهیزات مدرن تر و به روز تری در این زمینه ها داشته باشند در جلب نظر مثبت مشتری موفق تر خواهند بود و می توانند در بازار گردشگری و هتلداری همچون ستاره ای درخشان بدرخشند.

محصولات هتلی درجه یک

محصولات هتلی درجه یک

امروزه رعایت بهداشت یکی از اهداف اصلی در هتل ها تبدیل شده است که با استفااده از محصولات بهداشتی احتمال رشد میکروب ها و باکتری ها کاهش میابد و باعث میشود هتل ها از کیفیت و رضایتمندی مشتریان برخوردار شوند. تمامی محصولات تولید شده در زرین ساپ از کیفیتی بالایی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *