قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

اگر قصد خرید حوله هتلی ارزان قیمت را دارید می توانید محصولات مورد نظر را از شرکت زرین ساپ تهیه کنید.گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و فروش انواع حوله های هتلی با درجه کیفیت بسیار بالا ، توانسته است به عنوان قطب فروش حوله هتلی در دنیا شناخته شود و محصولات خود را با کیفیت هرچه تمامتر و هزینه مقرون به صرفه تر تقدیم حضور مسافران هتل ها نماید.

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

 

فروش حوله هتلی به صورت آنلاین

فروش حوله هتلی به صورت آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن یک تیم نرم افزاری قوی اقدام به تشکیل وبسایت های اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی نموده است تا متقاضیان خرید گرامی بتوانند با بررسی ویژگی ها و میزان تراکم بافت و ضخامت و آگاهی از اطلاعات تخصصی مانند میزان جذب آب حوله و وزن حوله اقدام به ثبت سفارش خود نمایند و خرید اینترنتی خود را به سرانجام برسانند.

 

 

 

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

با توجه به این امر که حوله های هتلی معمولا به صورت چند بار مصرف و دائمی تهیه و تولید می شوند می بایست از دوام و کیفیت و ضخامت بالا و تراکم و انسجام بافت بیشتری برخوردار باشند. تولید این نوع از حوله ها با توجه به تقاضای بالای هتل داران هیچ گاه متوقف نمی شود و خرید حوله هتلی از رونق بالایی برخوردار می باشد.

 

فروش حوله هتلی با قیمت مناسب

فروش حوله هتلی با قیمت مناسب

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تولید انبوه و افزایش استقبال از فروش محصولات حوله ای هتلی توانسته است با تعیین قیمت حوله های هتلی در عیارهای ریالی متوسط و ارزان تمامی نیازهای بهداشتی هتلی را پاسخگو باشد و انواع بودجه ها و توانهای مالی را در نظر گرفته باشد.

 

 

فروش حوله هتلی درجه یک

فروش حوله هتلی درجه یک

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و فروش محصولات حوله ای درجه یک که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه که اکثراً از نوع نخ پنبه 100% می باشد در بافت آن استفاده شده است ، توانسته است میزان فروش خوبی را از آن خود نماید و بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.

 

 

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

 

با توجه به  اینکه سالانه تعداد بسیاری از مسافران در مکانهای اقامتی ساکن هستند و به طور مداوم از حوله های هتلی استفاده می نمایند نیاز به تجهیزات بهداشتی هتلی بیش از پیش مورد توجه مسافران هتل ها و مسئولین مراکز اقامتی قرار گرفته است، بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تولید انبوه و در تیراژ بالای این ملزومات را نموده است تا با کمبود حوله های هتلی در انواع مختلف مواجه نشوند و اهمیت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را در اهداف و برنامه کاری تامین محصولات بلند مدت خود قرار دهند.

مرکز فروش حوله هتلی در تبریز

مرکز فروش حوله هتلی در تبریز

ممکن است هنگامی که به حوله هتلی فکر می‌کنید، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان ب‌رسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند.

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

به طور کلی, انواع حوله شامل حوله دست و صورت هتلی ، حوله حمام هتلی (با آرم و لوگوی هتل )، حوله دست و صورت خانگی،حوله تبلیغاتی ، حوله استخر، حوله سونا ، حوله خانگی ,حوله زیر پایی و حوله تن پوش می باشد که کاربردی ترین آئها حوله دستی و تن پوش می باشد.

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی

از جمله خصوصیات رنگ ظاهری حوله هتلی عمدتاً سفید و رنگی است ، حوله های هتل عموماً از 100٪ مواد پنبه ای خالص استفاده میشود ، و تعداد نخ حوله های هتلی از تراکم بیشتری برخوردار است ، نرمی و لطافت بیشتر دارد ، آب گیری و قدرت جذب بالایی و مقاومت بالایی در برابر شستشو دارند. معمولا حوله های هتلی با آرم هتل به صورت گلدوزی و یا چاپ  لوگوی هتل  به صورت سفارشی تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *