قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف زرین ساپ با توجه به این که کیفیت مطلوب و مناسبی دارد بسیار ارزان می باشد. شرکت زرین ساپ علاوه بر این که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد، برای جلب رضایت خریداران محصولات خود را با قیمت پایین تر و ارزان تر عرضه می کند تا فروش بیشتری داشته باشد.

تولید حوله یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف

شرکت تولیدی زرین ساپ با استفاده از بهترین مواد اولیه به تولید انواع مختلفی از حوله های یکبار مصرف مشغول می باشد و هر روز بر کیفیت و تنوع محصولات خود می افزاید و شاید بتوان گفت مهم ترین عامل موفقیت برند زرین ساپ همین موضوع است. برند زرین ساپ در ایجاد بسته بندی های جدید و به روز خلاقیت و نوآوری فوق العاده ای دارد و همچنین محصولات خود را با بهترین شرایط همراه با تخفیفات ویژه عرضه می کند.

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

مرکز تولید حوله یکبار مصرف زرین ساپ در تلاش است تا با ایجاد تنوع و افزایش کیفیت محصولات خود فروش بیشتری را به خود اختصاص دهد و در این زمینه فعالیت بسیار داشته و توانسته با عرضه حوله یکبار مصرف همراه با بسته بندی های جذاب و شیک به هتل ها و بیمارستان ها به عنوان یک برند معتبر و با کیفیت شناخته شود. خریداران عمده حوله های یکبار مصرف با کیفیت می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و خرید خود را با قیمتی رقابتی انجام داده و از حاشیه سود مناسبی بهره مند شوند.

مرکز خرید حوله یکبار مصرف

مرکز خرید حوله یکبار مصرف

امروزه با توجه به آلودگی هوا و ترافیک های سنگین بسیاری از افراد ترجیح می دهند امور خویش را به روش اینترنتی به انجام برسانند. خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف برای همه مشتریان بسیار باصرفه می باشد زیرا علاوه بر قیمت مناسب دیگر لازم نیست که در این گرانی بنزین هزینه های جانبی را متحمل شوند. بلکه در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را دریافت می کنند. مرکز خرید اینترنتی زرین ساپ با عرضه بهترین و با کیفیت ترین انواع حوله های یکبار مصرف همواره مورد توجه ویژه مشتریان قرار داشته است.

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری

حوله های یکبار مصرف وزن کمی دارند و برای استخر ها و مسافران و حمل در ساک و چمدان بسیار مناسب می باشند. این حوله ها از نظر اقتصادی برای خریداران با صرفه تر می باشند. حوله های یکبار مصرف استخری به دلیل این که باید کل بدن را پوشش دهند در سایز های بزرگ تولید می شوند و به همین دلیل قیمت حوله یکبار مصرف به نسبت انواع کوچک آنها کمی گرانتر می باشد . این محصولات از لحاظ بهداشت نیز بسیار مناسب می باشند و از انتقال بیماری ها جلوگیری می کنند.

ابعاد حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف استخری

ابعاد و اندازه های حوله های یکبار مصرف به صورت استاندارد بوده و با توجه به کاربردی که دارند در سایز های متفاوت تولید می شوند. برای مثال حوله های یکبار مصرف دستی در سایز های کوچک تر نسبت به سایر حوله ها تولید می شوند. این محصولات توسط کارخانه زرین ساپ با بسته بندی های شکیل و مناسب تولید می شوند به همین خاطر به بسیاری از کشور ها صادر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *