مرکز تولید حوله هتلی با کیفیت در ایران

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان یک مرکز تولید حوله هتلی با کیفیت در ایران توانایی تامین و تولید انبوه انواع حوله های هتلی را با درج و چاپ و یا گلدوزی برند هتل دارا می باشد وقوع این اتفاق قابل پیش بینی است که با توجه به استقبال از فروش هتل داران از این محصول این مراکز مشتریان دائمی این گروه تولیدی خواهند بود.

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

شاید یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان میدهد حوله هتل باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرزدهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان میدهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است هر هتلی برای خود، حوله هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش میدهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی میشود.


مرکز تولید حوله هتلی با کیفیت در ایران

 مرکز تولید حوله هتلی با کیفیت در ایران

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با توجه به اینکه یکی از قطب های تامین کننده و تولید کننده انواع ملزومات هتلی در دنیا می باشد بر این اصل هدفمند است تا با تولید انواع محصولات حوله ای در ابعاد و اندازه های تن پوش ، حمامی ، دستی و … و با استفاده از مواد اولیه مرغوب که صد در صد از نوع پنبه می باشد یک جنس عالی و درجه 1 را با کیفیتی مطلوب ، تقدیم حضور هتل داران و مراکز درمانی و سالن های زیبایی و… ، که عمده نیاز آنها این نوع محصول می باشد، نماید.


حوله سفید هتلی


حوله سفید هتلی

استفاده و سرویس دهی به نحو احسنت محصولات هتلی از جمله تامین حوله سفید هتلی در داخل اتاق های هتل ها دلایل محکمی هستند برای اینکه هتل‌ها در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند. تمامی این‌ها به کنار یکی از مهمترین مواردی که مسافرین آن را مرتبط با کیفیت هتل و هتلداری می‌دانند جنس حوله‌ها و ملافه‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید حوله هتلی با توجه به افزایش میزان فروش این نوع محصول در ایام پیک که معمولا ایام عید نوروز و تعطیلات تابستان میباشد از رونق بالایی برخوردار است.

خرید حوله سفید

خرید حوله سفید

با توجه به اینکه حوله های دائمی هتل ها می بایست همواره تمیز و پاکیزه باشند ، تولید حوله های هتلی در رنگ سفید انجام می گیرد همچنین این نوع از حوله ها دارای تراکم بافت بالایی بوده و از ضخامت و وزن بیشتری برخوردار هستند. لازم به توضیح می باشد که با توجه به اینکه این نوع از حوله ها در صورت بروز هرگونه چرک و آلودگی باید سریعا شسته و رفع آلودگی شوند

 


فروش عمده حوله هتلی

فروش عمده حوله هتلی

با توجه به ازدحام جمعیت در مراکز اقامتی و هتل ها و وجود تعداد بیشماری از مسافرین در این گونه مراکز تولید و تامین محصولات بهداشتی هتلی می بایست در تیراژ بالا و به صورت انبوه صورت پذیرد تا با کمبود این اقلام در هتل ها مواجه نشویم . حوله های هتلی علاوه بر هتل ها در مراکز دیگری همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی و سالن های زیبایی و سایر مراکز اقامتی مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده حوله هتلیتولید کننده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر حوله های هتلی توانایی تولید انواع حوله ها را در ابعاد و اندازه های دستی، تن پوش، حمامی و استخری و … را دارا می باشد. این نوع از حوله ها با توجه به اینکه روزانه و به صورت مکرر مورد استفاده قرار میگیرند، به دلیل شست و شوی مداوم میبایست از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشند .

 

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

 

مجموعه تولید کننده زرین ساپ که همواره با تکیه بر اصولی فعالیت خود را پیش می برد متوجه این موضوع گشته است که فعالیت سازمان یافته و انسجام یافته در یک مجموعه موجب می شود که مخاطبان بسیاری به سوی مجموعه زرین ساپ جذب شوند . جذب مشتریان طبیعتا موجب می شود که فروش حوله هتلی  و سایر انواع حوله ها بالا تر رود و افزایش فروش محصولات تولید گشته در مجموعه زرین ساپ هم موجب می شود که رقیبان متعددی به فعالیت زرین ساپ توجه نشان دهند .

 

 

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

می توان افزایش تامین حوله هتلی در مجموعه زرین ساپ را فعالیتی بی سابقه به شمار آورد . امروزه که قدرت خرید بسیاری از مشتریان در مواجه با محصولات بازاری کاهش یافته است باید تدبیرات دیگری اندیشید . تدبیراتی که مجموعه زرین ساپ در چند سال اخیر اساس کار خود قرار داده است و امروزه با تولید و فروش مستقیم انواع حوله های هتلی بسیاری از هتلداران با هر میزان بودجه ای را از با کیفیت ترین محصولات بهره مند می نماید .

 

حوله لباسی هتلی

حوله لباسی هتلی

بر اساس تفاوت قیمت  حوله هتلی در هر مدل و سبکی ابتدا خریداران باید نسبت به انتخاب طرح مورد پسند حوله هتلی خود اقدام نمایند . حوله لباسی هتلی یکی از حوله های کاربردی می باشد که امروزه توسط هتلداران متعددی سفارش داده می شود . اغلب مسافران از چنین طرح حوله ها استقبال نموده اند و در زمان مسافرت برای راحتی بیش تر خود از حوله لباسی هتلی استفاده می نمایند . مجموعه زرین ساپ فرصتی بی نظیر برای مشتریان خود ایجاد نموده است .

 

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

انواع حوله های مورد استفاده در زندگی تحت عنوان حوله های هتلی نیز تولید می گردند . حوله دستی هتلی یکی از مورد استفاده ترین حوله ها در هتل ها می باشد . از دوخت و طراحی جالب توجه این محصول تا سطح کیفی بالای آن جزو موضوعاتی می باشد که همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند . می توانید با اقتصادی ترین هزینه ها حوله دستی هتلی زرین ساپ را خریداری نمایید .

 

 

 

 

ویژگی های حوله مناسب هتل ها

ویژگی های حوله مناسب هتل ها
  • ابعاد مناسب حوله، نه باید خیلی کوچک و نه باید خیلی بزرگ باشند.
  • رنگ حوله با شستوشو نباید تغییری کند.
  • تا جای ممکن باید حوله‌ها ساده و سفید باشند و فقط دارای لوگو و نام هتل باشند.
  • باید آب گیری و قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • جنس الیاف مورد استفاده در حوله باید مرغوب باشد تا از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری کند.
  • همچنین به یاد داشته باشید که حوله‌های هتلی علاوه بر ابعاد باید وزن مناسبی هم داشته باشند و بیش از اندازه سنگین نباشند.
  • حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *