مرکز تولید حوله هتلی فعال زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ ورود شما خریدار عمده گرامی را به مرکز فروش و تولید حوله هتلی، گرامی می دارد. امید است همکاری های لازمه در این زمینه صورت پذیرد.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

شاید یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای یک هتل که بهداشت، نظافت و سلیقه ی یک هتل را نشان میدهد حوله هتل باشد. حوله هتلی وقتی تمیز و شیک و نرم باشد و پرزدهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان میدهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است. حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است هر هتلی برای خود، حوله هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش میدهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی میشود.


مرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ

مرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ

علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای شما تداعی شود. این امور دلایل محکمی هستند برای اینکه هتل‌ها در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند


تولید حوله هتلی با قیمت مناسب

تولید حوله هتلی با قیمت مناسب

تولید حوله هتلی در سایز های مختلف

تولید حوله هتلی در سایز های مختلف

حوله های دست و صورت هتلی  در سایزهای 60*40 سانت   70*40 سانت   80*40 سانت   حوله های زیرپایی در سایزهای 90*50  و 90*40       حوله های استخری و حمامی در انذازه های   130*70   140*70   130*80   140*80  حوله های تن پوش در سایزهای 115 ، 125 و 135 (M , L , XL, XXL)


تولید حوله هتلی در رنگ سفید

تولید حوله هتلی در رنگ سفید

باتوجه به اینکه حوله های معمولی و دائمی هتل ها به صورت روزانه و مکرر مورد استفاده قرار می گیرند می بایست همیشه از تمیزی و پاکیزگی خاصی برخوردار باشند تا در صورت بروز هرگونه آلودگی و چرک سریعاً برطرف و شسته شود با توجه به این امر تولید این حوله ها می بایست در رنگ سفید انجام پذیرد تا در تصمیم گیری مسافران هتل ها در مراجعات بعدی و انتخاب همان هتل به عنوان محل اسکان مجدد آنان تاثیر مثبتی داشته باشد.


مرکز تولید حوله هتلی به صورت عمده

مرکز تولید حوله هتلی به صورت عمده

حوله های هتلی از جمله لوازم ضروری هر هتلی می باشد چرا که در هتل بهداشت مساله مهمی به شمار می رود و دید مسافرین را نسبت به هتل تعیین می نماید. حوله آلاله با چندین دهه حضور در عرصه تولید حوله های هتلی یکی از پیشتازان این عرصه می باشد. حوله های دستی، استخری ، حمامی و تن پوش با انواع نخ های 100% پنبه به مشتریان عزیز عرضه می گردد. حوله های هتلی با لوگوی موردنظر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل تولید هستند.

 

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی
  • امکان چاپ و یا بافت آرم مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و پر بازده می باشد.
  • نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و ملایمی است که با توجه به میزان تاب خوردگی از لطافت خاصی برخوردار است.
  • نکته دیگر که در موقع بافت و تولید اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.


کاربرد حوله هتلی

کاربرد حوله هتلی

از حوله های هتلی عمدتاً در هتل ها و مراکز و سالن های زیبایی و مراکز درمانی جهت رفاه حال مسافران و مراجعین آرایشگاه ها و همراهان بیمار استفاده می شود و با توجه به ازدحام جمعیت و فعالیت مستمر و همیشگی این گونه مراکز، سفارش تولید این نوع از حوله ها همواره با افزایش چشمگیری رو به رو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *