مرکز تولید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

کارخانه تولید حوله یکبار مصرف با نام تجاری زرین ساپ آمادگی این امر را دارد تا با هدف ارتقا سطح بهداشت فردی در هتل ها و مراکز اقامتی و آرایشگاه ها، که نهایتاً منجر به بالا بردن سطح بهداشت اجتماعی در مکان های مذکور نیز می گردد، انواع نیازهای بهداشتی مسئولین هتل ها و مراکز اقامتی را برآورده سازد.

حوله یکبار مصرف چیست

حوله یکبار مصرف چیست

حوله تن پوش لامع یکبار مصرف نوعی از حوله های تولیدی گروه زرین ساپ می باشد که نسبت به سایر محصولات حوله ای از ضخامت کمتری برخوردار هستند و فضای کمتری را اشغال مینمایند و می توان از آنها به عنوان جایگزین مناسبی برای حوله های دائمی و معمولی در مکانهایی مانند هتل ها و آرایشگاه ها و بیمارستان ها استفاده نمود.

خط تولید حوله یکبار مصرف

خط تولید حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف این شرکت، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند، لذا دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا باشند.استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است.استفاده از این حوله ها به دلیل وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسیار آسان است.

مرکز تولید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

مرکز تولید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

لازم است این نکته را یادآور شد که با توجه به مصرف حداکثر حوله های دائمی و نیاز آنها به شست وشوی مکرر و زمانبر بودن این امر، هزینه زیادی را میبایست صرف نمود تا حوله های دائمی را تهیه نمود. حوله های یکبار مصرف می توانند بهترین گزینه برای مصرف کنندگانی که استفاده از حوله های دائمی را یک امری هزینه بر می دانند.

حوله یکبار مصرف ارزان

حوله یکبار مصرف ارزان

با توجه به اینکه حوله یکبار مصرف به صورت عمده و در تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرند و اماکنی که استفاده از حوله های یکبار مصرف را نیازی ضروری می دانند، حوله های یکبار مصرف می بایست با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان تامین و به بازار جهانی ارائه شوند .

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

با توجه به ازدحام جمعیت در هتل ها و مکانهای اقامتی ، حوله یکبار مصرف هتلی گزینه مناسبی برای مسافران هتل ها می باشد که در ارائه خدمات هتل داری و کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد، همانطور که تهیه حوله های دائمی برای هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی از جمله وظایف و مسئولیت های اصلی آنان می باشد.

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

تولید کنندگان حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک اقدام به تولید حوله یکبار مصرف نموده است تا نام آن در رسته تولیدکنندکان برتر محصولات حوله ای قرار گیرد.

مزیت ها و برتری حوله یکبار مصرف

مزیت ها و برتری حوله یکبار مصرف

مزیت بزرگی  این نوع حوله ها این است که در هنگام استفاده به سرعت می توان به حوله دسترسی داشت و مزیت دیگر صرفه جویی در مصرف است که بر حسب نیاز می توان از حوله های بلند تر و کوتاهتری بسته به نظر خود فرد استفاده کرد و مورد دیگر که مهم تر از موارد قبلی است و همین دلیل موجب فروش زیاد این محصول شده است این است که در این نوع حوله ها قابلیت جذب ده برابری آب وجود دارد به طوری که می تواند ده برابر وزن خودش بعد از آبگیری وزن داشته باشد که این مساله نقش مهمی در آبکشی و خشک کردن بدن و پوست بعد از حمام کردن و یا خشک کردن بدن بعد از استخر باشد.

کاربرد حوله های یکبار مصرف

کاربرد حوله های یکبار مصرف

این حوله ها در مکان هایی مانند هتل ها، آرایشگاه ها، سالن های ماساژ و…. استفاده می شوند. همیشه وقتی شما به این گونه مکان ها می روید دوست دارید از وسایل کاملا بهداشتی و تمیز استفاده کنید با این که حوله ها بعد از استفاده شسته و تمیز شده اند ولی باز هم دوست دارید وسایل شما نو باشند تا با اطمینان بیشتری آن ها را مصرف کنید برای همین در این گونه مکان ها سعی شده از وسایل بهداشتی یکبار مصرف استفاده شود تا از بسیاری بیماری های واگیر دار جلوگیری شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *