مرکز تولید حوله یکبار مصرف در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله یکبار مصرف در ایران توانسته است با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای ، خدماتی نوین را در راستای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را حضور مصرف کنندگان ارائه دهد.

مرکز خرید حوله یکبار مصرف با دوام بالا

مرکز خرید حوله یکبار مصرف با دوام بالا

خرید و تولید حوله یکبار مصرف نیازمند این هست که مشتری از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشد و بتواند در مواجهه با حوله های معمولی و یکبار مصرف مورد دوم را با قوت قلب خریداری کند . ایجاد حس اطمینان در مشتری به چندین نحو صورت می گیرد که به دو شکل: افزایش کیفیت و تبلیغات مناسب صورت می گیرد اما شرط اول بسیار با اهمیت است.


مرکز تولید حوله یکبار مصرف در ایران

مرکز تولید حوله یکبار مصرف در ایران

 گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله یکبار مصرف در ایران توانسته است به عنوان یک مرکز فعال فعالیت خود را از چندین سال قبل آغاز نماید و در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. حوله یکبار مصرف پارچه ای است از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی خاصی بصورت نبافته، تولید می شود یعنی تار و پود ندارد. اولین تکنولوژی منسوجات نبافته، همان تکنولوژی نمد بافی خودمان است. اصطلاح خاصی که برای جنس ویژه پارچه حوله یکبار مصرف به کار می برند، اسپانلس (Spunlace) است.


خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

 خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی از مهمترین چهارچوب ها در مشاغل خدماتی همچون آرایشگری مردانه، رعایت ایمنی و بهداشت کار می باشد. حوله یکبار مصرف آرایشگاهی ( Disposable towel ) یک اختراع نسبتاً جدید در زمینه لوازم مصرفی آرایشگاه مردانه است که از پارچه بدون تار و پود ساخته شده است. حوله های یکبار مصرف به عنوان حوله های زیست محیطی شناخته می شوند زیرا آنها به ماشین لباسشویی یا خشک کن ندارند و با استفاده از آنها در هزینه های آب و برق نیز صرفه جویی می شود.

فروشگاه حوله یکبار مصرف

فروشگاه حوله یکبار مصرف

این حوله ها با توجه به الیاف ترکیبی پنبه ویسکوز نرم و لطیف میباشند.حوله هااین ویژگی رادارند که ۱۰ برابر وزن خود آب جذب کنند.جایگزین خیلی خوبی در مقابل حوله های پارچه ای هستند که در کمترین زمان ممکن موی سر و بدن را خشک می کند.این محصول در محیط های عمومی مانند هتل ها و یا سالن های زیبایی بهترین گزینه برای استفاده می باشد چرا که سطح بهداشتی و کیفی حوله های شخصی را بالا می برد.


مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف ، کالایی است اقتصادی با قیمتی ارزان که توسط شرکت هایی معتبر از پارچه های نبافته اسپانلس بهداشتی تولید شده و با ماشین آلات بهداشتی و کمترین دخالت انسانی، برش و تا خورده و بسته بندی می شود و همانند بسیاری از اقلام ضروری زندگیمان، نقشی حیاتی در بهداشت فردی ما ایفا می کند. این مرکز فعال تولیدی در صدد آن است تا با ارائه خدمات فروش و تولید ، نامی ماندگار در صنعت تولید حوله های یک بار مصرف به ثبت رساند.


قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

قیمت حوله های یکبار مصرف آرایشگاهی با توجه به نبود ثبات نرخ ها در بازار اقتصادی دائماً در حال نوسان می باشد ولی برای اطلاع از قیمت بروز این محصولات حوله ای می بایست با مدیریت فروش این گروه تماس حاصل فرمائید.

سفارش حوله یکبار مصرف

سفارش حوله یکبار مصرف

در قدم اول ، برخورد با مشتریان برای یک مجموعه معتبر و خوش سابقه اهمیت بالایی دارد . برخورد صحیح با مشتریان موجب می شود که همواره تمایل آنها برای خرید افزایش یابد . در مجموعه تولید کننده زرین ساپ در زمان ثبت سفارش حوله یکبار مصرف یا هر محصول این برند تولید کننده تمام عوامل فروش تلاش می نمایند تا با برخورد مناسب با مشتریان خود اعتماد آنها را نسبت به خرید عمده بالا برد و فرایند خرید را برای آنها تسهیل نماید .

 

قیمت حوله یکبار مصرف زرین ساپ

قیمت حوله یکبار مصرف زرین ساپ

با توجه به این که حوله یکبار مصرف در مجموعه های مختلف با قیمت متفاوتی به فروش می رسد مشتریان نمی توانند با اطمینان خاطر یک مجموعه دائمی را برای خرید انتخاب نمایند . البته امروزه با دسترسی راحت تر به اطلاعات به روز در مجموعه های مختلف می توانید در کمترین زمان ممکن یک مرکز قابل اعتماد را برای خرید انتخاب نمایید . شیوه اطلاع از قیمت حوله یکبار مصرف در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد اما در مجموعه زرین ساپ تنها به صورت اینترنتی می توانید به لیست قیمت حوله یکبار مصرف دست یابید .

 


حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری در سایز ۸۰*۸۰ سانتیمتر میباشد. هر عدد حوله استخری داخل بسته بندی و در بسته ۱۰۰ عددی عرضه میگردد. حوله استخر را میتوان در استخر ها ،هتل ها ، منازل، باشگاه های ورزشی و مسافرت استفاده نمود. حوله یکبار مصرف استخری دارای جذب آب بسیار بالایی میباشد. قیمت حوله استخری یکبار مصرف نسبت به گرماژ و سایز متغیر میباشد.


دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی

 دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی

دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی گزینه ای مناسب برای سالن های ماساژ، اسپا، پدیکور و مانیکور است که در این مکان ها مشتریان به بهداشت فردی و نظافت اهمیت ویژه ای می دهند. این دمپایی برای مسافرت نیز بسیار مناسب بوده و می توان از آن چندین بار استفاده نمود. با توجه به شکل ظاهری و سایز، این دمپایی بیشتر مناسب خانم هاست. سایز آن، به صورت فری سایز می باشد.

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

پارچه اسپانلس اگر با پنبه تولید شود، سرعت جذب مایع بالایی دارد اما حجم جذب مایع آن متوسط است و از همه مهمتر، قیمت آن با افزایش چشمگیری روبه رو می باشد . بنابراین تحقیقات، شرکتها را به سمت ویسکوز سوق داد که حجم جذب مایعاتش ۵۰% بیشتر از پنبه است و سرعت جذبش هم با پنبه برابری می کند و از همه با اهمیت تر قیمتش تقریباً نصف قیمت پنبه است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *