مرکز تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید یکبار مصرف هتلی این قابلیت را دارد تا با تامین نیاز های بهداشتی مسافران هتل ها نقش بسزایی جهت رفاه حال ساکنین هتل ها و ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی مراکز اقامتی و درمانی داشته باشد.

 

 

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

امروزه در هتل های مجهز، یک سری وسایل ضروری در قالب کیت های بهداشتی نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. سایر اقامت گاه های معتبر و برخی از مراکز درمانی نیز، لوازم بهداشتی مورد نیاز ساکنین را با عنوان پک های بهداشتی و سلامت فراهم می کنند. برای انجام خرید آنلاین و اینترنتی لاز این گروه تولیدی کافیست با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ سفارش خود را به ثبت برسانید.

مرکز تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی

مرکز تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی هتلی یکبارمصرف یکی از وسایلی است که در بسیاری از مراکز معتبر اقامتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.برای سفارش و خرید دمپایی هتلی در انواع مختلف کافیست با عضویت در کانالهای اجتماعی مجازی و یا با بازدید از وبسایت گروه تولیدی زرین ساپ انواع مدل های دمپایی های تولیدی را بررسی نموده و پس از این که ازکیفیت این محصول اطمینان کامل را حاصل نمودید اقدام به ثبت سفارش نمایید و در اسرع وقت کالای بهداشتی هتلی خود را در درب هتل خود تحویل بگیرید.

   مرکز تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی


فروش عمده دمپایی هتلی

 فروش عمده دمپایی هتلی

در سایت فروش عمده دمپایی هتلی می توان در صورت سفارش بالاتر از 5000 عدد دمپایی هتلی، لوگو مربوط به هتل یا هر مکان دیگری را بر روی آن چاپ نمود. چاپ لوگو موجب می شود که مصرف کننده نام هتل را در ذهن خود درج نموده و به نوعی تبلیغات محسوب خواهد شد.

فروش عمده دمپایی هتلی
قیمت دمپایی هتلی

 قیمت دمپایی هتلی

دمپایی های یکبار مصرف هتلی را بر اساس عوامل متعددی دسته بندی می کنند. یک نمونه از این موارد که بسیار مهم است قیمت می باشد که در روند معاملات تاثیر به سزایی می گذارد. قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی بر اساس فاکتور های متعددی نظیر مدل، جنس و تعداد تعیین می گردد.این مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید و فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی با سابقه ای چند ساله امکان خرید مستقیم مراکز و هتل ها به قیمت درب کارخانه را فراهم آورده است .اما به دلیل نوسانات قیمت امکان ارایه آن در اینجا وجود ندارد.جهت استعلام قیمت ها و سفارش تولید دمپایی یکبار مصرف تنها کافی است با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.


مرکز فروش دمپایی هتلی

 مرکز فروش دمپایی هتلی

از جمله لوازم ضروری در هتل و مسافرخانه و استخر وجود دمپایی های یکبار مصرف است. یک مدل دیگر از این دمپایی ها از جنس پلاستیک هستند. دمپایی های یکبار مصرف هتلی در کارخانه های تولیدی مختلفی برای فروش آماده می شود که هر کدام در خطوط تولیدی خود مدل خاصی را تولید و در بازار ها عرضه می دارند. رنگ دمپایی یکبار مصرف هتلی اغلب سفید می باشد و یا با نوار های رنگی تولید می شوند اما اگر قصد سفارش با رنگ خاصی را داشته باشید نیز، امکان تولید آن وجود دارد. برای سفارش تولید دمپایی یکبار مصرف در تیراژ بالا با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ در تماس باشید.

مرکز فروش دمپایی هتلی
دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی

  دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی از تولیداتی که در راستای ایجاد رفاه و آسایش افراد در هتل ها وارد بازار شده است دمپایی هتلی نام دارد. این محصول با دارا بودن سه جنس پلاستیکی، پارچه ای و حوله ای، دارای کاربرد های فراوانی در آرایشگاه ها است.

دمپایی یکبار مصرف آرایشگاهی
انواع دمپایی هتلی

انواع دمپایی هتلی

طریقه استفاده دمپایی هتلی (دمپایی هتلی غالبا در 3 نوع جلو باز ، لا انگشتی و جلو بسته تولید و ارائه می شود.)و چند لایه بودن جنس دمپایی هتلی دمپایی های هتلی ممکن است؛ پلاستیکی معمولی، پلاستیکی یکبار مصرف، حوله ای مخصوص حمام، پارچه ای یا حتی روفرشی باشند. 

لایه های تشکیل دهنده دمپایی هتلی :

 لایه های تشکیل دهنده دمپایی هتلی :

دمپایی هتلی حوله ای، دارای یک لایه از جنس پارچه حوله ای بر روی کفی پلاستیکی از جنس فوم است.لایه ی حوله ای این دمپایی تضمین کننده ی مقاومت آن در برابر آب می باشد.

دمپایی سه لایه با کفه سه میل:

این نوع دمپایی هتلی ترکیب سه لایه اسپان باند است که این سه لایه به میزان مقاومت دمپایی می افزاید.این سه لایه بر روی کفی پلاستیکی و از جنس فوم دوخته شده است.

دمپایی تک لایه با کفه سه میل:

این دمپایی هتلی بسیار سبک و راحت بوده و از یک لایه اسپان باند باند بر روی یک کفی پلاستیکی از جنس فوم تشکیل شده است.این مدل دمپایی بسیار انعطاف پذیر است و مناسب برای استفاده از مراکزی همچون هتل هاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *