مرکز تولید صابون هتلی زرین ساپ در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تامین کننده و تولید صابون هتلی در گرماژ های کوچک توانایی این امر را دارد تا انواع نیازهای بهداشتی هتل داران را پاسخگو باشد و در ارتقا سطح بهداشت جامعه سهم قابل توجهی داشته باشد.

صابون هتلی چیست؟

در ابتدای مقاله به معرفی محصول صابون هتلی که یکی از اقلامی می باشد که این گروه تولیدی اقدام به فروش عمده آنها نموده است، می پردازیم.این محصول نوعی از صابون و فرآورده های شوینده هتلی بهداشتی می باشد که در حجم کوچک تولید شده و پس از خرید این محصول توسط هتل داران در اختیار مسافران هتل ها قرار می گیرد.

صابون هتلی چیست؟

مرکز تولید صابون هتلی زرین ساپ در تبریز

مرکز تولید صابون هتلی زرین ساپ در تبریز

با توجه به اینکه وجود ملزومات هتلی در هر هتل و یا اقامتگاهی از ضروریات است می توان این گونه بیان کرد که تهیه و تامین این محصولات از جمله وظایف هر هتل داری به حساب می آید تا در نحوه ارائه خدمات هتل داری و کیفیت محصولات تولید شده کوچکترین کم و کاستی پیش نیاید. صابون هتلی همانند سایر ملزومات هتلی در احجام کوچک تولید شده و قابل ارائه به هر هتل یا اقامتگاه و یا مرکز درمانی و بیمارستانها در تیراژ های بالا می باشد.

مرکز تولید صابون هتلی زرین ساپ در تبریز

مرکز تولید صابون هتلی ارزان

مرکز تولید صابون هتلی ارزان

با توجه به فروش عمده و تقاضای بیشمار محصولات هتلی از جمله صابون هتلی این گروه تولیدی همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با قیمت گذاری بر روی انواع محصولات هتلی در سطوح ارزان و متناسب با انواع بودجه ها، میزان فروش خود را بالا برده و سهم قابل توجهی در ارتقا و بالابردن سطح بهداشت هتل ها و در نهایت سطح بهداشت جامعه داشته باشد.

مرکز تولید صابون هتلی ارزان

مرکز فروش صابون هتلی به صورت عمده

مرکز فروش صابون هتلی به صورت عمده

 علاوه بر بیماری های واگیردار که ایدر دنیا شاهد آن هستیم، همیشه رعایت اصول بهداشتی یکی از اصل ها در مراکز پرتردد و اقامتی بوده است.هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی رفاهی دیگر نظیر سوییت ها، کلینیک های پزشکی و زیبایی، استخر ها، مدارس و … همه از جمله مراکزی هستند که به دلیل تردد بالای افراد و اقامت آن ها، اهمیت به بهداشت اهمیت فراوان داشته است.

یکی از متداول ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات تولیدی در این حوزه، انواع صابون و شامپو یکبار مصرف و یا تک نفره می باشد که در گرماژ و ابعاد کوچک تولید و عرضه می شوند.

قیمت حوله هتلی

امروزه تغییرات دائمی قیمت ها در بازار داخلی کاملا هویدا است و تمام کالا ها با نوسانات قیمت  خدمت خریداران عرضه می گردد. مجموعه تولید کننده زرین ساپ بیشترین تلاش را در جهت ثابت نگه داشتن قیمت محصولات خود داشته است و به ناچار با توجه به تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه و متریال تغییراتی را در قیمت حوله هتلی و انواع حوله های تولیدی خود اعمال می نماید . البته میزان این تغییرات در مجموعه زرین ساپ بسیار اندک می باشد و همچنان خرید عمده این محصولات بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است .

 

قیمت صابون کوچک مسافرتی

سفارش تولید صابون هتلی

به طور کلی نرخ گذاری محصولات بر اساس چندین فاکتور انجام می شود. در زیر به چند مورد اشاره کرده ایم؛

  • کارخانه تولید کننده
  • برند محصول
  • نوع عرضه به بازار
  • ترکیبات تشکیل دهنده
  • بسته بندی و وزن محصول

برای خرید صابون کوچک هتلی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

 

ویژگی های صابون هتلی

ویژگی های صابون هتلی

صابون کوچک هتلی در زمره یکی از محصولات هتلی است که جهت شست و شو و رعایت بهداشت فردی در هتل ها موجود می باشد. این محصول از ویژگی هایی برخوردار است:

  • از اندازه و ابعاد کوچک تری نسبت به صابون های معمولی برخوردار می باشد.
  • دارای اشکال مختلفی مانند گرد، مربع، مستطیل و بیضی می باشد.
  • تولید کنندگان صابون هتلی آنها را در بسته بندی های سلفونی مات و شفاف و یا پلیسه ای به بازار عرضه کرده اند.
  • صابون های هتلی دارای رایحه و رنگ های مختلفی می باشد و یا به صورت کردار نیز تولید می شوند.

 

 

انواع صابون یکبار مصرف

انواع صابون یکبار مصرف
  • صابون طراوت
  • صابون ایوان
  • صابون سیو
  • صابون پیروز
  • صابون کرشمه
  • صابون پژمان

تمامی این صابون ها در گرماژ 12،15 و16، و 20 گرمی بوده و با بسته بندی سلفونی یا پلیسه عرضه می شوند.در کنار انواع صابون یکبار مصرف و تک نفره، شامپو تک نفره از جمله محبوب ترین محصولات بهداشتی یکار مصرف می باشد که در انواع شامپو سر و بدن تولید و عرضه می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *