مرکز تولید محصولات هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنون مرکز تولید محصولات هتلی و مرکز خرید و فروش انواع ملزومات هتلی اعم از حوله هتلی ، شامپو هتلی، حوله یکبار مصرف هتلی، صابون هتلی، خمیر دندان و مسواک هتلی و …. توانسته است نامی درخشان در رسته تولید کنندکان تجهیزات بهداشتی هتلی به ثبت رساند.

 

مرکز فروش محصولات هتلی

مرکز فروش محصولات هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و تامین انواع ملزومات بهداشتی هتلی و همچنین تجهیزات بهداشتی برخی از مراکز درمانی و سالن های زیبایی در صدد آن است تا در رعایت بهداشت فردی و عمومی جامعه قدم مثبتی بردارد و تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با استقبال از فروش این نوع از محصولات تولیدات خود را به میزان انبوه ارتقا دهد.در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های انواع محصولات هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و تامین این نوع محصول نموده است بپردازیم.

 

مرکز تولید محصولات هتلی ارزان

مرکز تولید محصولات هتلی ارزان

این مرکز به عنوان یکی از عاملان فروش مستقیم کارخانه های بهداشتی در ایران بوده و با در اختیار داشتن مجموعه ای متنوع از انواع محصولات در خدمت شماست . ما در این گروه تولیدی سعی داریم تا شرایط خرید مستقیم و بدون واسطه را برای اکثریت خریدارن عمده فراهم نماییم . متقاضیان گرامی می توانند با یک تماس علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نیاز و رسته و زمینه فعالیت خود ، به صورت غیر حضوری و آنلاین تجربه یک خریدی مقرون به صرفه و ایده آل را داشته باشند.

خرید عمده مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی

اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان از دیرباز دارای اهمیت ویژه ای بوده است و تولید محصولات هتلی از استقبال خوبی مواجه شده است. با توجه به اینکه مسواک هتلی روزانه به صورت مکرر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در رتبه بندی و ماندگاری نام هتل ها دارد و استفاده از این وسیله بهداشتی می بایست دارای استاندارد های لازم و تائیدیه های سازمان بهداشت بوده، این گروه تولیدی اقدام به فروش این محصول در تیراژ انبوه نموده است.

 

 

مرکز فروش خمیردندان هتلی

   مرکز فروش خمیردندان هتلی

از پرفروش ترین نمونه های خمیر دندان هتلی در بازار ایران می توان به خمیر دندان هایی که این گروه تولیدی اقدام به فروش و تامین آنها نموده است اشاره نمود. قیمت خرید عمده این محصول در بازار ایران باعث شده تا بسیاری از هتل های سراسر کشور ایران با میل بسیار زیادی از این کالا بهترین نمونه های موجود را تهیه نمایند و در مسیر ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور ایران استفاده نمایند. در این خصوص می توان از معتبر ترین مرکز فروش در بازار بهترین قیمت های روز را در اختیار داشت.گفتنی است تولید محصولات هتلی در مرکز تولید و فروش محصولات هتلی زرین ساپ مطابق با نیاز روز بازار خریداران عمده انجام می گیرد.

 

خرید اینترنتی صابون هتلی

خرید اینترنتی صابون هتلی

خرید اینترنتی صابون هتلی با توجه به گسترش تکنولوژِی تجارت الکترونیک و اهمیت روزافزون ملزومات بهداشتی هتلی در مراکز درمانی و اقامتی و … بسیار رایج شده است و تولید محصولات هتلی روز به روز در حال افزایش است . صابون های هتلی به صورت تکنفره و در ابعاد کوچک مورد سفارش داده شده و به خط تولید می رسند و در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد قابل ارائه و عرضه به مراکز سفارش دهنده (که اکثرا خریداران عمده هستند مانند هتل داران و …) میباشند

 

 

خرید شامپو هتلی ارزان

خرید شامپو هتلی ارزان

شامپو هتلی یکی از پر مصرف ترین و متداول ترین اقلام مصرفی هتل ها می باشد که در گرماژ های متفاوت و اغلب در حجم کوچک با توجه نیاز مراکز اقامتی و درمانی تولید و به بازار عمده فروشان عرضه می شود. باید این نکته را متذکر شد که وجود محصولات بهداشتی فردی در هتل ها یک الزام است چرا که کمبود آن برای مسافران تجربه ای ناخوشایند را همراه خواهد داشت.

 

فروش عمده حوله هتلی

فروش عمده حوله هتلی

حوله های هتلی با توجه به اینکه روزانه به تعداد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند می بایست از کیفیت و تراکم بافت بالایی برخوردار بوده و دارای بافتی منسجم باشد. به همین دلیل تولید و سفارش این نوع از حوله ها به میزان انبوه و در تیراژ بالا انجام می گیرد. لازم به توضیح می باشد که استفاده از حوله های یکبار مصرف هتلی هم در حال حاضر بسیار رایج شده و به دلیل جلوگیری از شست و شوی مداوم جایگرین حوله های معمولی شده اند.

تولید محصولات بهداشتی

تولید محصولات بهداشتی

محصولات بهداشتی انواع مسواک ها خمیر دندان ها صابون و شامپو و انواع حوله ها را شامل می شوند . مجموعه هایی که تمام محصولات هتلی را یکجا تولید می نمایند بیشتر مورد توجه هتلداران قرار می گیرند چون در صورت مراجعه هتلداران به این چنین مجموعه هایی می توان تمام محصولات هتلی را به صورت یکجا خریداری نمود بدون اینکه اتلاف وقتی صورت گیرد . همواره مهارت کارکنان کارخانجات زرین ساپ برای رقیبان بازاری عامل شگفتی می باشد .

 

خرید اینترنتی محصولات هتلی

خرید اینترنتی محصولات هتلی

ممکن است این چنین به نظر آید که خرید محصولات هتلی به صورت عمده کار مشکل و زمان بری می باشد اما با فعالیت گسترده مجموعه هایی همچون زرین ساپ راحتی بیشتری در حین خرید محصولات هتلی به صورت اینترنتی برای مشتریان ایجاد گشته است . در چنین فرایند خریدی دیگر محدودیت مکانی مطرح نیست و هر هتلداری می تواند با ارتباطات اینترنتی از مجموعه منتخب خود بهترین محصولات هتلی را به صورت عمده خریداری نماید . در این شیوه کمترین هزینه حمل و نقل برای دریافت محصولات صرف می شود .

 

 

 

پخش محصولات بهداشتی

پخش محصولات بهداشتی

اکثر مجموعه های فعالیت کننده در کشور تنها راحتی خود را مد نظر قرار می دهند و به راحتی مشتریان توجه چندانی نشان نمی دهند . چنان چه مشاهده می نمایید پخش محصولات بهداشتی هتلی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ به صورت اینترنتی و کاملا مستقیم از درب کارخانه می باشد . این مجموعه تولید کننده در شمار معدود مجموعه هایی قرار دارد که کاملا منافع خریداران را اولویت توجه قرار می دهد و این موضوع را می توان از راحتی خرید از زرین ساپ و قیمت های ارزان محصولات این مجموعه دریافت .

 

پک بهداشتی هتلی

پک بهداشتی هتلی


فضای تولیدی محصولات بهداشتی و پک بهداشتی هتلی در مجموعه زرین ساپ بسیار استاندارد می باشد و مدیریت حرفه ای این مجموعه همواره موجب گشته است که مسیر تولید انواع محصولات هموار تر سپری شود . پک بهداشتی هتلی شامل حوله های هتلی مسواک و خمیر دندان هتلی شامپو و صابون هتلی می باشد و تمام این محصولات خود در طرح ها و مدل های مختلف تولید می گردند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *