مرکز تولید کننده دمپایی هتلی درجه یک

تولید کننده دمپایی هتلی با نام تجاری زرین ساپ آمادگی خود را جهت انعقاد قرار داد فروش و تولید انواع ملزومات بهداشتی هتلی اعلام می دارد امید است همکاری های لازمه در این زمینه انجام پذیرد.

مرکز تولید کننده دمپایی هتلی

تولید کننده دمپایی هتلی با قیمت مناسب

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده دمپایی هتلی در انواع مختلف تک لایه، سه لایه، اسپانباند، حوله ای، اسفنجی و … با چاپ لوگو هتل شما بصورت رایگان، با استفاده از دستگاه های تمام اتومات و سیستم مکانیزه در بخش اجرایی کارخانه توانایی تولید انبوه انواع دمپایی هتلی را اعم از یکبار مصرف و حوله ای برای استفاده در مراکز اقامتی و درمانی جهت استفاده مهمانان هتل و همراهان بیمار در بیمارستانها و همچنین در سالن های ارایشگاهی برای مراجعین به سالن های زیبایی را دارا می باشد.


مرکز تولید کننده دمپایی هتلی درجه یک

 مرکز تولید کننده دمپایی هتلی با کیفیت

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه تولیدی خود دارای اکیپ های کاری فعال می باشد که با نظارت مستمر بر پروسه تولید محصولات هتلی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا بر کیفیت محصولات خود افزوده و محصولی عاری از هرگونه عیب و نقص را تقدیم هتل داران نماید. همچنین این گروه تولیدی همواره بر این اصل هدفمند است تا با اعمال کیفیت برتر بر روی محصولات تولیدی خود مقرون به صرفه ترین قیمت ها را جهت رعایت انواع توان های مالی خریداران اعمال نماید.


تولید کننده دمپایی هتلی با قیمت مناسب

 تولید کننده دمپایی هتلی با قیمت مناسب

در این بخش لازم است قیمت دمپایی هتلی را با توجه به مواد به کار برده شده در تولید این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم : ضخامت کفی دمپایی هتلی پارامتر مهمی در انتخاب هست و معمولا بین 2 تا 6 میلیمتر در بازار موجود است که البته هرچه ضخات کمتر باشه قیمت دمپایی هتلی ارزان تر می شود. کفی بیرونی دمپایی هتلی معمولا از فوم EVA  استفاده میشود که در بازار به  فوم رول معروف است. از مزایای فوم رول نسبت به سایر محصولات فومی مانند ورق فوم، خاصیت آج دار کردن فوم رول است که می توان آن را با دستگاه لمینت حرارتی به صورت خام و با نایلون آجدار کرد که مانع از از لیز خوردن دمپایی میشود.


مرکز تولید کننده دمپایی هتلی در نوع حوله ای

 تولید کننده دمپایی هتلی با قیمت مناسب

این دمپایی در عین سبکی و نرمی، کاملا مقاوم بوده و از طول عمر خوبی برخوردار می باشد.دمپایی یکبار حوله ای هتلی در تنوع رنگ های گوناگون روانه بازارهای فروش می گردد. دمپایی حوله ای هتلی هم از پارچه ضخیم حوله ای، با کیفیت عالی و مقاوم تولید شده است.از این مدل دمپایی هتلی، عمدتا در فصول سرد سال برای مراکز هتل ها استفاده می نمایند.دمپایی حوله ای هتلی، در تنوع طرح ها و رنگبندی ها و در سایزهای گوناگون به بازار عرضه می گردد.


تولید کننده دمپایی یکبار مصرف هتلی

 تولید کننده دمپایی یکبار مصرف هتلی

یک هتل برای اینکه مورد قبول مشتریان باشد باید خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله این موارد تهیه دمپایی یکبار مصرف هتلی است. لین محصولات با توجه به نوع آن ها در کارخانه زرین ساپ ساخته می شوند که هر کدام به نوبه خود دارای سطح کیفی مشخص شده ای هستند. این محصولات با توجه به کارایی که دارند از بازار خرید عالی در شهر های مختلف ایران و بازار های اینترنتی بهره مند می باشند.


خرید اینترنتی دمپایی یکبار مصرف

 خرید اینترنتی دمپایی یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش و تولید انواع ملزومات هتلی توانایی این امر را دارد تا با ایجاد یک بستر نرم افزاری قوی که متشکل از وبسایت های اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی مبتنی بر وب می باشد این امکان را برای مشتریان و بازدیدکنندگان از وبسایت فراهم نماید تا با روئیت محصول و پی بردن به ویژگی ها و امتیازات مثبت تولید شده این محصول اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

ضرورت استفاده از دمپایی هتلی

ضرورت استفاده از دمپایی هتلی

دمپایی هتلی ارزان قیمت، عبارت مورد علاقه مسئولین خرید هتل ها، بیمارستان ها و سایر مراکز اقامتی می باشد. زیرا دمپایی یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز هر مسافری محسوب می شود.استفاده از دمپایی های بهداشتی یا یک بار مصرف باعث رعایت بهداشت و پیشگیری از انتقال میکروب ها می شود.

وجه تمایز دمپایی هتلی

وجه تمایز دمپایی هتلی

انواع دمپایی های هتلی ممکن است؛ از جنبه های زیر با هم تفاوت داشته باشند:

  • جنس دمپایی
  • عاج دار بودن کف دمپایی
  • یک بار مصرف بودن
  • اندازه دمپایی
  • نوع کاربرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *