مرکز خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک در خرید کالا های بهداشتی هتلی، خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف نیز بسیار رایج شده است. شما می توانید برای انجام خریدی بدون واسطه و مطمئن با مشاورین گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید.

 

قیمت حوله یکبار مصرف استخری

قیمت حوله یکبار مصرف استخری

با توجه به ترویج خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف ، امروزه حوله یکبار مصرف به دلیل کم حجم بودن و جاگیر نبودنشان در ساک و یا کیف ورزشی قابلیت حمل و جاسازی و قرارگیری صحیح را دارا می باشند. باتوجه به این امر که تهیه و تولید حوله های استخری دائمی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند مستلزم صرف هزینه های کلانی می باشد و باید از آبگیری و تراکم بافت بالایی نیز برخوردار باشند حوله های یکبار مصرف استخری می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای حوله های دائمی در این مکانها باشند.

قیمت حوله یکبار مصرف استخری


مرکز خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

 مرکز خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت خرید اینترنتی حوله یکبارمصرف از طریق ایجاد کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی توانسته است یک خریدی مطمئن و آسوده را با حذف واسطه ها برای خریداران عمده میسر نماید و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این نوع از محصول بتوانیم بر کیفیت تولید محصولات افزوده و تیراژ فروش خود را نیز افزایش دهیم.

مرکز خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف


قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

  قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

با توجه به اینکه در آرایشگاه ها حوله های یکبار مصرف روزانه به تعداد مکرر استفاده می شود و با ازدحام جمعیت فراوانی روبه رو هستیم از این جهت تهیه آنها با میزان تیراژ بالایی انجام می پذیرد.دلیل استفاده از حوله های یکبار مصرف به این علت است که حوله های دائمی باید به صورت مداوم و مکرر شسته شوند و از پاکیزگی بیشتری برخوردار باشند و شست و شو و تهیه آنها مستلزم صرف هزینه های سرسام آوری می باشد از این جهت استفاده از حوله های یکبار مصرف امری ضروری در این گونه مکان ها تلقی می شود.برای خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف در کیفیت های بسیار عالی با زرین ساپ همراه باشید.

قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی


قیمت حوله یکبار مصرف

 قیمت حوله یکبار مصرف

پلی استر بر خلاف پنبه و ویسکوز، ماهیت طبیعی ندارد اما در تولید پارچه اسپان لیس و افزایش حجم آبگیری و استحکام آن، علی الخصوص کاهش قیمت آن و تبدیل اسپان لیس به یک کالای اقتصادی، نقشی بسیار حیاتی دارد. با استفاده پلی استر در تولید اسپان لیس، این کالا برای عموم مردم قابلیت مصرف پیدا می کند و بنابراین شرکت های تولید کننده ترکیبی از پنبه – پلی استر و یا ویسکوز – پلی استر را برای تولید اسپان لیس های بهداشتی بکار می برند

قیمت حوله یکبار مصرف

خريد حوله يكبار مصرف هتلی

خريد حوله يكبار مصرف هتلی

این روزها در بازارهای جهانی عموما حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف تولید می شود که خريد حوله يكبار مصرف در برند های داخلی نیز با استقبال رو به رو شده و بازار رقابتی پیدا کرده است.حوله یکبار مصرف هتلی با آرم مخصوص تولید می شود و دست مشتریان در انتخاب طرح و رنگ و شکل آرم حوله باز می باشد و محصولات پس از خروج از خطوط تولید با تکنولوژی روز بسته بندی می شوند و راهی بازارهای فروش خواهند شد

خريد حوله يكبار مصرف هتلی


خرید پارچه حوله یکبار مصرف

 خرید پارچه حوله یکبار مصرف

اصطلاح خاصی که برای جنس ویژه پارچه حوله یکبار مصرف به کار می برند، اسپان لیس (Spunlace) است. پارچه اسپان لیس اگر با پنبه تولید شود، سرعت جذب مایع ، بالایی دارد اما حجم جذب مایع آن متوسط است و از همه مهمتر، قیمت آن سر به فلک می زند. بنابراین تحقیقات ، شرکتها را به سمت ویسکوز سوق داد که حجم جذب مایعاتش ۵۰% بیشتر از پنبه است و سرعت جذبش هم با پنبه برابری می کند و از همه با اهمیت تر قیمتش تقریباً نصف قیمت پنبه است.

خرید پارچه حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

حوله یکبارمصرف در آن نخی به نخ دیگر دوخته نشده است و روش تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن به کار برده شده است.

  • این حوله ها با توجه به الیاف ترکیبی پنبه ویسکوز نرم و لطیف میباشند.
  •  حوله ها این ویژگی رادارند که 10 برابر وزن خود آب جذب کنند.
  • جایگزین خیلی خوبی در مقابل حوله های پارچه ای هستند که در کمترین زمان ممکن موی سر و بدن را خشک می کند.
  • این محصول در محیط های عمومی بهترین گزینه برای استفاده می باشد چرا که سطح بهداشتی و کیفی حوله های شخصی را بالا می برد.
  • از انتقال و شیوع ویروس هاو بیماری های پوستی و عفونت ها ممانعت به عمل می آورد

حوله یکبار مصرف نانو

حوله یکبار مصرف نانو

حوله یکبار مصرف نانو، کالایی است اقتصادی با قیمتی ارزان که توسط شرکت هایی معتبر و متعدد از پارچه های نبافته اسپان لس بهداشتی تولید شده و با ماشین آلات بهداشتی و کمترین دخالت انسانی، برش و تا خورده و بسته بندی می شود و همانند بسیاری از اقلام ضروری زندگیمان، نقشی حیاتی در بهداشت فردی ما ایفا می کند و لازم است به عنوان یکی از ارکان سلامتی ، در مورد آن بیشتر مطالعه و مطالبه کنیم. برای بهره مندی از خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف در نوع نانو با مشاورین گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *