مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی ارزان در صدد آن است تا با ارائه خدمات تولید و فروش انواع ملزومات بهداشتی هتلی در جهت رعایت بهداشت عمومی و فردی قدم مثبتی بردارد.

توليد کننده دمپايي يکبار مصرف

 توليد کننده دمپايي يکبار مصرف

با توجه به تولید انبوه این محصول که از بهترین نوع تولیدات ملزومات بهداشتی هتلی، دمپایی یکبار مصرف می باشد که غالباً هتل داران برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن آن دمپایی های هتلی را در انواع و طرح های متفاوتی سفارش می دهند . یکی از مزیت های دمپایی های هتلی یکبار مصرف امکان چاپ لوگو یا برند بر روی آن است. اکثر هتل های معروف و شناخته شده به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین تبلیغات محیطی از این قابلیت نیز براحتی نخواهند گذشت .

مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی ارزان

مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی ارزان

برای بهره مندی از مزایای خرید اینترنتی انواع ملزومات بهداشتی از جمله دمپایی هتلی کافیست با یکی از روش های ارتباطی مانند ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ و یا ارسال ایمیل به مدیریت فروش این واحد تولیدی سفارش خود را به ثبت رسانده و خرید اینترنتی خود را به سرانجام برسانید.

گفتنی است که محصول مورد سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت در هرمکانی که مورد درخواست شما مشتری گرانقدر باشد تحویل و تقدیم حضور شما خواهد شد.




فروش عمده دمپايي هتلي

 فروش عمده دمپايي هتلي

دمپایی های هتلی در شکل و رنگ های کاملا متفاوتی تولید و عرضه می شوند این مدل دمپایی های هتلی به طور یکبار مصرف تولید و عرضه می شوند که این امر باعث افزایش بهداشت آن شده است و بدنبال آن افزایش رضایت مندی مشتریان را به همراه دارد.



مرکز فروش دمپايي هتلي

 مرکز فروش دمپايي هتلي

امروزه عرضه مرغوب ترین دمپایی های هتلی در هر یک از هتل ها و اقامت گاه ها برای مسافران به نوعی خدمات تبدیل شده است و  خرید اینترنتی دمپایی هتلی بسیار رایج شده است و نظر بسیاری از مصرف کنندگان و ارائه دهنده خدمات هتل را به سادگی به خود جلب کرده است. تولید بهترین نمونه های دمپایی ها در بازار کشور ایران در حجم های بالا، فروش این محصول را برای تمامی هتل ها امکان پذیر کرده و توانسته  بازار بسیار خوبی را برای مشتریان این کالا به همراه داشته باشد و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.


قيمت دمپايي يکبار مصرف هتلي

 قيمت دمپايي يکبار مصرف هتلي

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید اینترنتی دمپایی هتلی و با قیمت گذاری بر روی انواع ملزومات بهاشتی هتلی از جمله دمپایی یکبار مصرف هتلی این تصمیم را اتخاذ نموده است تا با رعایت بودجه و توان مالی مشتریان در نقاط مختلف جغرافیایی همواره مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی محصولات خود اعمال نماید.

بازار فروش دمپایی هتلی

بازار فروش دمپایی هتلی

بازار دمپایی هتلی و فروشگاه هایی که عرضه کننده این اجناس هستند، نمونه های مختلف با طرح و قیمت متفاوت را به مشتریان معرفی می کنند. هر کدام از این مدل ها معمولا توسط هتل هایی با درجه کیفیت خدمات مختلف انتخاب می شود و معمولا هتل های لوکس و گران قیمت مدل های گران تر و بهتری را خریداری می کنند.

این فروشگاه ها از سوی تولید کنندگان یا کارخانه داران تاسیس می شوند و به عنوان نوعی مرکز خرید دمپایی هتلی، شامپو، صابون، شانه و دیگر اقلام مورد مراجعه قرار می گیرند.



انواع دمپايي هتلي

 انواع دمپايي هتلي

یکی از ملزومات مهم اتاق مهمان دمپایی هتلی می باشد که در مدلها و اشکال مختلفی تولید می شوند. خرید اینترنتی دمپایی هتلی در مدلهای گوناگون از قبیل : تک لایه ، سه لایه ، اسفنجی و حوله ای انجام می گیرد. معمولا هتلها برای افزایش رضایتمندی میهمان ها و افزایش بهداشت فردی آن ها از دمپایی ها استفاده می کنند.

موارد استفاده از دمپایی یکبار مصرف هتلی

موارد استفاده از دمپایی یکبار مصرف هتلی

امروزه با توجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی بیشتر مردم خصوصا مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران و بیمارستانها از نوع یکبارمصرف هر محصول را تهیه و برای استفاده به مشتریان و مهمانان هتل ها و ساکنین مراکز اقامتی ارائه می دهند.معمولا در هتل ها به دلیل اینکه از ملزومات بهداشتی هتلی به صورت یکبار مصرف استفاده میشود تولید این نوع محصول سبب تولید انبوه این ملزومات شده است.

دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی یکبار مصرف هتلی

این دمپایی ها از نظر جنس و شکل ظاهری دارای تنوع می باشند. در اینجا چند مدل از دمپایی های یکبار مصرف مخصوص هتل آورده شده است:

  • دمپایی مدل VIP
  • دمپایی حوله ای مدل VIP

هتل ها و مکان های اقامتی به نسبت امکاناتی که در اختیار دارند و البته درجه هتل که چند ستاره باشد، ارقام مختلفی از دمپایی هتلی را مورد استفاده قرار می دهند. معمولا هر چه میزان خدمات یک هتل بیشتر باشد، میزان استفاده از انواع لوکس این لوازم نیز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *