مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی در دنیا

ورود شما را به مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی در دنیا با نام تجاری زرین ساپ گرامی می داریم و این امید و آرزو را داریم تا با استقبال از فروش این محصول، بتوانیم باعث ماندگاری برند هتل شما در افکار مسافران هتل ها باشیم.

 

فروش دمپایی هتلی

فروش دمپایی هتلی

خرید دمپایی هتلی یکبار مصرف، توسط واحد خرید مراکز اقامتی و هتل ها صورت می گیرد. دمپایی جزء مجموعه وسایلی است که برای هر فرد در بدو ورود به هتل در نظر گرفته می شود. در کنار این کالا، حوله هتلی، مسواک و خمیر دندان هتلی، شامپو و مواد شوینده و شانه از دیگر وسایلی است که در پکیج خدمات مسافران در نظر گرفته می شود.


مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی در دنیا

مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی در دنیا

خرید اینترنتی دمپایی هتلی در انواع مختلف تک لایه، سه لایه، اسپانباند، حوله ای، اسفنجی و … با چاپ لوگو هتل شما بصورت رایگان، در این مرکز انجام می گیرد. دمپایی هتلی یکبار مصرف با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد که اگر مایل به خرید انواع دمپایی هتلی با قیمت تولید کارخانه هستید، میتوانید با این مرکز در ارتباط باشید.


خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

  خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی هتلی یکبارمصرف یکی از وسایلی است که در بسیاری از مراکز معتبر اقامتی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. پخش عمده ارقام مختلف دمپایی هتلی در مراکز مجاز انجام می شود اما امروزه بخش این کالا از طریق سایت و به صورت آنلاین مورد استقبال هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی قرار گرفته است چرا که با سفارش و ارسال این محصولات به صورت آنلاین در زمان و انرژی خریداران این محصولات ، بسیار صرفه جویی می شود.


مرکز فروش دمپایی هتلی

 مرکز فروش دمپایی هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید اینترنتی دمپایی هتلی در انواع حوله ای و یکبار مصرف توانایی تامین و تولید انبوه و در تیراژ بالای انواع ملزومات هتلی را با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان و متناسب با انواع توان های مالی و بودجه های متفاوت را دارا می باشد.


قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

 قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

با توجه به سفارش دمپایی یکبار مصرف هتلی در تیراژ بسیار بالا و فروش به صورت عمده این گروه تولیدی سعی در تعیین قیمت این محصول از مجموعه ملزومات هتلی زرین ساپ در رنج و محدوده ارزان دارد تا اکثریت افراد و ارگان ها و مسئولین مراکز اقامتی و درمانی طرف قرارداد توانایی سفارش و خرید اینترنتی دمپایی هتلی را داشته باشند.

 



خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

  خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

اغلب  آنها از جنس اسپان باند می باشند و از این جهت نام یکبار مصرف به روی آن ها نهاده اند که قابل شستشو نمی باشند. دمپایی های یکبار مصرف  هتلی در مدل های مختلف عرضه میشود:

  • دمپایی اسپان باند تک لایه: این مدل دارای کفه فوم با ضخامت 3 میل و رویه پارچه اسپان باند تک لایه و به رنگ سفید می باشد. البته این مدل را نیز می توانید به 2 صورت با نوار و بدون نوار دوزی سفارش دهید.
  • دمپایی اسپان باند با رویه 3 لایه: این مدل نیز دارای کفه فوم 3 میل هست با این تفاوت که رویه پا از جنس اسپان باند 3 لایه می باشد.
  • دمپایی اسپان باند با رویه و کفه 3 لایه: این مدل ضخیم ترین مدل است که دارای کفه 3 میل آجدار و 3 لایه اسپان باند دوخته شده در کفه دمپایی و 3 لایه اسپان باند برای رویه پا می باشد.

 

انواع دمپایی هتلی

انواع دمپایی هتلی

دمپایی های هتلی یکبار مصرف به منظور رعایت بیشتر بهداشت و رفاه حال مهمانان هتل تولید شده اند. زیرا هر محصول یکبار مصرفی فقط توسط یک نفر استفاده شده و دور انداخته می شود.این دمپایی ها از نظر جنس و شکل ظاهری دارای تنوع می باشند. در اینجا چند مدل از دمپایی های یکبار مصرف مخصوص هتل آورده شده است:

  • دمپایی مدل VIP
  • دمپایی حوله ای مدل VIP

هتل ها و مکان های اقامتی به نسبت امکاناتی که در اختیار دارند و البته درجه هتل که چند ستاره باشد، ارقام مختلفی از دمپایی هتلی را مورد استفاده قرار می دهند. معمولا هر چه میزان خدمات یک هتل بیشتر باشد، میزان استفاده از انواع لوکس این لوازم نیز افزایش می یابد.

 

ویژگی های دمپایی هتلی و بیمارستانی

 ویژگی های دمپایی هتلی و بیمارستانی

دمپایی  در زمره پک های بهداشتی هتلی و بیمارستانی قرار دارد که وجود شان بسیار ضروری می باشد. این دمپایی ها در نمونه های متفاوتی هستند که بر اساس ویژگی هایی که دارند مناسب برای استفاده در هتل ها و بیمارستان ها شده اند. برای آگاهی بهتر خوب است که ویژگی های این دمپایی را بیان کنیم که عبارتند از:

  • سبک بودن
  • قیمت ارزان
  • تنوع در رنگ
  • تنوع در طرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *