مرکز خرید اینترنتی شامپو هتلی ارزان

اگر به دنبال مرکز خرید اینترنتی شامپو هتلی با قیمتهایی کاملا با صرفه ، و خواهان پرداخت کمترین پیش پرداخت ها هستید، این گروه تولیدی با اجرایی نمودن تخفیفات ویژه وقوع این اتفاق را برای شما خریدار عمده گرامی امکان پذیر نموده است.

تولید کننده زرین ساپ در عرصه تولید و فروش انواع محصولات هتلی در کشور موفق ظاهر شده است و امکان خرید فوم شستشوی صورت بیوآکوا به صورت عمده را از طریق سایت اینترنتی فراهم کرده است کیفیت محصولات زرین ساپ زبانزد خاص و عام می باشد.

خرید شامپو و صابون هتلی

خرید شامپو و صابون هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت خرید اینترنتی شامپو هتلی و فروش و تولید انواع محصولات بهداشتی هتلی از قبیل شامپو و صابون هتلی در گرماژ های کم، این توانمندی را دارد تا بخش عمده ای از نیازهای مسافران هتل ها را تامین نماید. با توجه به اینکه خرید شامپو و صابون هتلی جزو مهمترین و ضروری ترین ملزومات هتل ها می باشد و در بیشتر مراکز اقامتی و هتل ها و گاها در سالن های زیبایی و در استخرها و باشگاه ها نیز کاربرد دارند، تهیه و تولید آنها بر عهده مراکز فروش عمده ای همچون شرکت زرین ساپ می باشد.

 



مرکز خرید اینترنتی شامپو هتلی ارزان

مرکز خرید اینترنتی شامپو هتلی ارزان

گروه تولیدی ملزومات بهداشتی هتلی که با نام تجاری زرین ساپ نام خود را زبانزد خاص و عام نموده است به عنوان مرکز خرید اینترنتی شامپو هتلی ارزان اقدام به تشکیل گروه نرم افزاری قوی از قبیل ایجاد وبسایتها و کانالهای اجتماعی مجازی نموده است تا متقاضیان خرید عمده با بازدید از وبسایتها و عضویت در کانالها پس از بررسی محصول و پی بردن به ویژگی های آنها و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی از سوی مدیریت فروش این گروه تولیدی یک خریدی آنلاین را تجربه نمایند.




خرید عمده شامپو هتلی

  خرید عمده شامپو هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ که امکان خرید عمده انواع ملزومات هتلی از جمله فوم شستشو لدورا را به صورت آنلاین و اینترنتی برای تمامی متقاضیان خریدی که خواهان صرفه جویی در وقت و هزینه خود هستند و تمایل دارند خرید و فروش های خود را مبتنی بر وب انجام دهند را فراهم و امکان پذیر نموده و اقدام به تشکیل کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده تا مشتریان بتوانند با بررسی ویژگی های محصول از طریق ارتباط با مدیریت فروش این گروه تولیدی بواسطه ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ ، اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

خرید شامپو هتلی ارزان

  خرید شامپو هتلی ارزان

با توجه به استفاده بیشتر و مکرر شامپو هتلی در مراکز اقامتی و سالنهای ورزشی و استخرها.این گروه تولیدی اقدام به قیمت گذاری بر روی انواع شامپو هتلی در رنج های متعادل و مناسب با انواع بودجه ها نموده است تا میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. گفتنی است که خرید شامپو هتلی با قیمتهایی ارزان و باصرفه را می توانید با ارتباط با مدیریت فروش و سفارش محصول از طریق تماس مستقیم با واحد پشتیبانی به سرانجام برسانید.


خرید شامپو یکبار مصرف هتلی

  خرید شامپو یکبار مصرف هتلی

شامپوهای هتلی به دلیل اینکه به صورت اختصاصی و صرفا برای یک نفر تهیه و به مرحله تولید رسیده است می بایست به صورت یکبار مصرف به خط تولید انبوه برسد تا در صورت اتمام در هتل ها و سایر مراکز درمانی و اقامتی و بهداشتی به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن ، مورد سفارش قرار گیرند.

قیمت شامپو تک نفره

  خرید شامپو یکبار مصرف هتلی

قیمت شامپو تک نفره هتلی معمولا به دلیل کم حجم بودن و تولید آن در کمترین گرماژها در پایین ترین سطح ممکن اعمال می شود تا امکان سفارش و تولید آن در تیراژ بالا میسر و امکان پذیر باشد.

 

از جمله ویژگی های مثبت شامپو و صابون هتلی

از جمله ویژگی های مثبت شامپو و صابون هتلی

شامپو های هتلی و همچنین صابون هتلی باید از ویژگی های مثبت خاصی برخوردار باشند. از جمله ویژگی های مثبت و بارز این محصولات موارد ذیل می باشد:

  1. رایحه صابون و شامپو از جمله مهم ترین فاکتور ها می باشد.
  2. درصد کف این محصولات باید دراندازه های قابل ملاحظه ای باشد.
  3. مناسب و سازگار با تمام پوست و مو ها باشد.
  4. در اندازه های کوچک و مناسب تولید گردند.


برخی از افراد خیال می کنند تمام شامپو ها باید کف زیادی کند در حالی که تولید کنندگان در ترکیبات شامپو ها از سورفاکتانت‌ها استفاده می نمایند که موجب کف کردن شامپو می شود و در برخی از شامپو بیشتر و در برخی کمتر استفاده می نمایند پس کف هر شامپو با شامپوی دیگر متفاوت می باشد.

شامپو تک نفره هتلی

شامپو تک نفره هتلی


گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده شامپو تک نفره هتلی این توانمندی را دارا می باشد که انواع محصولات بهداشتی هتلی را از قبیل شامپو هتلی به صورت تک نفره و در بسته بندی ها و بطری های کوچک تولید و به تمامی هتل داران و سایر مراکز اقامتی و ورزشی و یا در سالن های زیبایی عرضه نماید.

 

انواع صابون هتلی طراوت:

انواع صابون هتلی طراوت:

طراوت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تولید کنندگان صابون در کشور می باشد که توانسته با تولید و فروش محصولات بهداشتی با کیفیت، به این جایگاه دست یابد. یکی از جدید ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولیدی این شرکت، انواع صابون های تک نفره می باشد. این صابون ها در وزن و بسته بندی های متنوعی به شرح ذیل عرضه می شوند:

  1. صابون هتلی 12 گرمی سلفونی با برند لادن
  2. صابون هتلی 16 گرمی گرد طراوت
  3. صابون هتلی سلفونی 18 گرمی طراوت
  4. صابون هتلی 16 گرمی گرد پلیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *