مرکز خرید حوله هتلی ارزان

امروزه مراکز مختلفی در شهر های مختلف کشور به عنوان مرکز خرید حوله هتلی در حال فعالیت هستند و راحتی خرید حوله هتلی و سایر انواع حوله ها به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تمام مشتریان رضایت بخش می باشد .

 

تولیدی حوله هتلی

تولیدی حوله هتلی

امروزه از طرف بسیاری از خریداران عمده تمایل بالایی نسبت به ارتباط مستقیم با تولید کنندگان حوله مشاهده شده است .چون از این طریق تمام خریداران می توانند به تنوع بالایی از طرح و مدل انواع حوله ها دسترسی یابند .مرکز تولیدی حوله هتلی زرین ساپ در نظر دارد تا موقعیتی استثنایی برای خرید عمده حوله هتلی را در مجموعه خود ایجاد نماید و در چند سال اخیر فعالیتی که از سوی مجموعه زرین ساپ مشاهده شده است نشان می دهد تا چه اندازه این مجموعه معتبر ایرانی توانسته است در کل کشور شناخته شود .

مرکز خرید حوله هتلی ارزان

مرکز خرید حوله هتلی ارزان

سیاست کار بسیاری از مجموعه ها و مراکز موجود در کشور متفاوت است و هر یک از مجموعه ها بر اساس  عملکردی که دارند نسبت به توزیع مستقیم انواع حوله ها اقدام می نمایند .مجموعه تولید کننده زرین ساپ تا به امروز توانسته است اقتصادی ترین موقعیت را برای خرید عمده حوله هتلی و سایر انواع حوله ها و محصولات حوله ای در مجموعه خود ایجاد نماید و ایجاد این چنین موقعیتی موجب شده است که توجه رقیبان بسیاری نیز به این مجموعه جلب گردد .

قیمت حوله سفید هتلی

قیمت حوله سفید هتلی

پایه ترین قیمتی که برای محصولاتی همچون حوله ها تعیین می گردد در مجموعه های مختلف متفاوت است و دلیل اصلی این تفاوت قیمت ها متنوع بودن الیاف و متریالی می باشد که برای تولید حوله از آنها بهره گرفته می شود .البته بسیاری از مراکز فعالیت کننده در بازار به ناچار قیمت حوله های سفید هتلی را چندین برابر افزایش می دهند تا سود حاصل از فروش این محصولات موجب رونق کسب و کارشان شود .قیمت حوله سفید هتلی در مجموعه زرین ساپ معقولانه ترین و ارزان ترین قیمت می باشد .

 

فروش حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

حوله دستی یکی از برترین و پرفروش ترین مدل های این محصول می باشد که سطح تولید آن در داخل کشور به صورت عمده و کلی می باشد که این موضوع موجب رفع نیازهای افراد خواهد شد. شرکت های تولید کننده هر یک از انواع و نمونه های این کالا با بهترین جنس و عالی ترین سطح کیفی به بازار های داخلی ارائه می نمایند که این موضوع موجب شده تا بازرگانی فروش حوله دستی هتلی، علاوه بر بازار های داخلی در بسیاری از کشور های مختلف جهان انجام شود. تولید عمده این نوع حوله به افزایش روند صادرات آن کمک خواهد کرد و موجب شناخته شدن برند های ایرانی خواهد شد.

 

خرید حوله هتلی درجه یک

خرید حوله هتلی درجه یک

اگر صاحب هتل، مسافرخانه و خوابگاه هستید، اگر برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های بزرگ خرید می‌کنید، اگر کسب‌وکاری دارید که به بهترین حوله و حوله هتلی و باکیفیت عالی نیاز دارد، از حوله دست‌وصورت گرفته تا حوله حمام، در همهٔ اندازه‌ها و رنگ‌ها، با بهترین جنس و دوام بالا را در زرین ساپ  پیدا می‌کنید.

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی شامل : حوله صورت ، حوله دستی ، حوله حمام ، حوله تن پوش ، حوله زیر پایی ، دمپایی و … .قدرت جذب یک حوله مهم است ولی تنها معیار سنجش به شمار نمیرود . به طور معمول حوله های با وزن پایین سبک تر ، نازکتر و ارزان تر هستند و حوله های با وزن بیشتر گرانتر ، باکیفیت تر و لطیف تر می باشند . اما این تمام نیاز شما برای خرید یک حوله مناسب نیست . برای انتخاب مناسب ترین حوله های مورد نظر مجموعه خود، 5 مورد زیر را مد نظر داشته باشید .

  • نوع الیاف حوله
    2- وزن حوله
    3- نوع حلقه های بافت حوله
    4- ابعاد حوله
    5- دستورالعمل های مراقبت ازحوله ها 

 

حوله زیر پایی هتلی

حوله زیر پایی هتلی

برخی از هتلدارانی که صاحب هتل های لوکس و مجلل هستند تمام انواع حوله ها را با درجه کیفی بالایی خریداری می نمایند .حوله زیر پایی هتلی نیز در سبد خرید آنها قرار دارد . معمولا حوله های زیر پایی هتلی مقابل سرویس بهداشتی هر یک از اتاق های هتل استفاده می شود و قدرت جذب بالای آنها موجب می شود که هر گونه آب و رطوبت موجود در پا توسط این محصول جذب شود .مجموعه زرین ساپ با قیمتی استثنایی حوله زیر پایی هتلی را به صورت عمده به فروش می رساند .

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

تلاش بی سابقه اغلب هتلداران فعالیت کننده در کشور برای خرید عمده انواع حوله های سفید هتلی و محصولات بهداشتی هتلی بدین منظور می باشد که فضای آرامش بخش برای تک تک مسافران ایجاد گردد و در طول اقامت مسافران در یک هتل یا مرکز اقامتی خستگی سفر بر جان آنها نماند تا همواره  در ذهن خود خاطره ای خوش از یک سفر را به یادگار داشته باشند  .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *