مرکز خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

 

ورود شما خریدار گرامی را به مرکز خرید حوله یکبار مصرف برای مصارف گوناگون را گرامی می داریم و مفتخریم که با ارائه محصولات با کیفیت و ماندگار، سهم قابل توجهی در ارتقای سطح بهداشت جامعه داشته باشیم.

مرکز خرید حوله یکبار مصرف

مرکز خرید حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف یکی از محصولات پرکاربرد بهداشتی است که در مکان‌های مختلفی از جمله آرایشگاه، استخر، هتل، باشگاه ورزشی و بیمارستان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حوله ها به دلیل سهولت استفاده، عدم اشغال فضای زیاد و رعایت اصول بهداشتی بسیار متداول شده‌اند. حوله ها انواع مختلفی مثل حوله استخری، حوله سربند، حوله حمام، حوله آشپزخانه، حوله کودک و حوله آرایشگاهی دارند.

 

مرکز خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

مرکز خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده

حوله یکبار مصرف (Disposable Towel) از وسایل شخصی پرکاربرد و بهداشتی است که پس از یکبار استفاده، دور انداخته می‌شود. این حوله ها از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه هستند که با تکنولوژی به روز تولید و روانه بازار می‌شوند. حوله های یکبار مصرف اگرچه به ضخامت حوله‌های معمولی و پارچه‌ای نیستند اما به دلیل استفاده از الیاف باکیفیت در تولید آن‌ها؛ جذب رطوبت بالایی دارند.

 

پخش عمده حوله یکبار مصرف

پخش عمده حوله یکبار مصرف

در راستای رفاه حال مصرف کنندگان شرکت های پخش عمده و نمایندگی های عرضه این محصول در سراسر کشور ایجاد شدند که حوله ارزان قیمت را با کیفیت تضمین شده به دست مشتریان خود می‌رساند. مشتریان می توانند انواع حوله ها را از طریق تولید کنندگان واقعی و یا نمایندگی‌های مجاز فروش این محصولات که به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند، به آسانی تهیه کنند.

 

 

تولید کننده حوله یکبار مصرف با مقاومت بالا

تولید کننده حوله یکبار مصرف با مقاومت بالا

 عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین 4-6 ماه است. زمانی که حوله‌ خیس باشد؛ بهترین مکان برای برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌هاست، اگر تصور می‌کنید که شست شوی مداوم آن‌ها کارساز است، اشتباه می‌کنید. حال اگر این حوله‌ها در مکان‌های عمومی استفاده شوند رشد باکتری‌ها به صورت لگاریتمی افزایش می‌یابد و به همین نسبت احتمال انتقال بیماری‌های پوستی از فردی به فرد دیگر، افزایش پیدا می‌کند. با این تفاسیر تولید و استفاده از حوله یکبار مصرف به سرعت در حال رشد است و با توجه به نیازی که مصرف‌کنندگان به این محصول دارند؛ پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز، سرعت تولید و استفاده از آن‌ها، بیشتر شود.

 

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

یکی از مهمترین چهارچوب ها در مشاغل خدماتی همچون آرایشگری مردانه، رعایت ایمنی و بهداشت کار می باشد. حوله یکبار مصرف آرایشگاهی ( Disposable towel ) یک اختراع نسبتاً جدید در زمینه لوازم مصرفی آرایشگاه مردانه است که از پارچه بدون تار و پود ساخته شده است. حوله های یکبار مصرف به عنوان حوله های زیست محیطی شناخته می شوند زیرا آنها به ماشین لباسشویی یا خشک کن ندارند و با استفاده از آنها در هزینه های آب و برق نیز صرفه جویی می شود.

خرید حوله یکبار مصرف در بهترین مارک

خرید حوله یکبار مصرف در بهترین مارک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با چندین سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع محصولات حوله ای توانایی این امر را دارد تا با استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک محصولی را به بازار ارائه دهد تا علاوه بر داشتنن قدرت پاک کنندگی و جذب آب زیاد دارای دوام و مقاومت بالایی نیز بوده و کاربرد های فراوانی در زمینه های متفاوت را دارا باشد.

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف ، کالایی است اقتصادی با قیمتی ارزان که توسط شرکت هایی معتبر از پارچه های نبافته اسپانلس بهداشتی تولید شده و با ماشین آلات بهداشتی و کمترین دخالت انسانی، برش و تا خورده و بسته بندی می شود و همانند بسیاری از اقلام ضروری زندگیمان، نقشی حیاتی در بهداشت فردی ما ایفا می کند. این مرکز فعال تولیدی در صدد آن است تا با ارائه خدمات فروش و تولید ، نامی ماندگار در صنعت تولید حوله های یک بار مصرف به ثبت رساند.

ویژگی های حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف زرین ساپ  با ماشین آلات بهداشتی و کمترین دخالت انسانی، برش و تا خورده و بسته‌بندی می‌شود. همین امر تضمین‌کننده بهداشتی بودن آن‌هاست تا بتوان با خیال راحت و بدون نگرانی از انتقال بیماری‌های مختلف، از آن‌ها استفاده کرد.قیمت حوله های بهداشتی یکبار مصرف با توجه به جنس به کار رفته در تولید آن‌ها و همچنین میزان ضخامتی که دارند متفاوت بوده و باید با توجه به نیاز روزمره، انتخاب شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *