مرکز خرید عمده صابون هتلی در دنیا

تولید کننده زرین ساپ در عرصه تولید و فروش انواع محصولات هتلی در کشور موفق ظاهر شده است و امکان خرید صابون هتلی به صورت عمده را از طریق سایت اینترنتی فراهم کرده است کیفیت محصولات زرین ساپ زبانزد خاص و عام می باشد.مرکز خرید عمده صابون هتلی در دنیا همین وبسایت و فروشگاه اینترنتی مجازی می باشد. این مرکز خرید اینترنتی با تولید محصولات هتلی در انواع مختلف از قبیل حوله هتلی، شامپو، مسواک، خمیر دندان و دمپایی هتلی با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه توانایی تامین بخش عمده ای از نیاز های هتل داران را دارد.

 

خرید اینترنتی صابون هتلی

خرید اینترنتی صابون هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یک مرکز خرید عمده صابون هتلی در دنیا، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی فروش ملزومات هتلی در ایران تبدیل شده است. به محض ورود به فروشگاه اینترنتی زرین ساپ با یک سایت پر از ملزومات هتلی رو به رو می‌شوید! هر آنچه که شما نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند دراین مرکز فروش اینترنتی پیدا خواهید کرد.


مرکز خرید عمده صابون هتلی در دنیا

مرکز خرید عمده صابون هتلی در دنیا

اهمیت رعایت بهداشت فردی و عمومی در عصر حاضر و با توجه به شیوع بیماری های مسری در مراکز اقامتی از قبیل هتل ها و مراکز درمانی از قبیل بیمارستان ها که محصولات بهداشتی خود را به صورت عمده تهیه میکنند بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و لازم است این نکته را متذکر شویم که در صورت عدم تامین و تولید ملزومات بهداشتی هتلی توسط مسئولین خرید هتل ها، با تاثیر گذاری منفی در نحوه ارائه خدمات هتلداری روبه رو خواهند شد که این امر تاثیر بسزایی در ماندگاری برند و رتبه بندی نام هتل در اذهان مسافران هتل ها و تصمیم گیری آنان در مراجعات بعدی به همان هتل را به همراه دارد .

 

 

 

 


قیمت صابون کوچک


قیمت صابون کوچک

صابون های کوچک هتلی با توجه کم حجم بودن قابل استفاده در هتلها, مراکز اقامتی,مدرسه ها,مسافرت و… است . این صابون هتلی به رنگ سفید است اسانس صابون های هتلی معمولا یاسمن و فانتزی با رایحه ملایم و محتوی روغن نارگیل ,کلد کرم , گلیسیرین جهت نرمی و لطافت پوست میهمانهای هتل تولید شده است.


فروش عمده صابون هتلی

فروش عمده صابون هتلی

باتوجه به ازدحام جمعیت و شلوغی و مراجعه مهمانان در حد کثیر در مراکز اقامتی و هتل ها و مصرف روزانه ملزومات بهداشتی هتلی در تیراژ بالا ، فروش و تامین این محصولات به صورت عمده انجام می گیرد. همچنین باید این نکته را یادآور شد که فروش عمده صابون هتلی با توجه به تقاضای هتل داران با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات با افزایش چشمگیری روبه رو شده است.

 


بهترین مارک صابون هتلی


بهترین مارک صابون هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با توجه به استقبال از فروش بی سابقه محصولات بهداشتی هتلی، بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص داده است و توانسته است با تولید و تامین بخش عمده ای از نیازهای بهداشتی هتل داران سهم قابل توجهی در بالا بردن سطح بهداشت انفرادی و عمومی را ایفا نماید. شکی نیست که میهمانان در هتل ها یا مهمانسراها انتظار کیفیت بالایی از محل اقامت خود دارند. مارک ها و کیفیت لوازم آرایشی هتل که شما انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر مهمان و کیفیت محل اقامت مهمان داشته باشد. انتخاب صحیح محصولات بهداشتی هتلی با کیفیت بالا به راحتی به شما کمک می کند که  سطح کیفیت هتل خود را افزایش دهید.

 


خرید شامپو و صابون هتلی


خرید شامپو و صابون هتلی

با باز کردن سلفون صابون ، رنگ آن را مستقیماً مشاهده خواهید کرد. معمولاً صابون سفید بیشتر مورد استفاده میهمانان هتل است. برخی از صابونهای با کیفیت پایین ممکن است بعد از مدتی زرد شوند. در همان زمان ، ممکن است متوجه شوید برخی ناخالصیها در صابون شوید. همچنین با اندازه گیری حجم صابون و وزن خالص می توانید کیفیت آن رامتوجه شوید. به عنوان مثال: برای دو صابون ، با حجم مساوی، صابونی که وزن خالص کمتری دارد با کیفییت تر است.

عطر یا بوی صابون

عطر یا بوی صابون

مهمترین مواد افزودنی موجود در صابون های تولیدی زرین ساپ روغنهای اسانسی هستند که عصاره گیاه خالص تقطیر شده هستند صابونهای اسانسی روغن دارای روغنهایی مانند پاتولی ، رزماری ، مریم گلی و اسطوخودوس هستند که بوی بسیار خوبی می دهند و همچنین برای پوست میهمانان شما فواید خوبی دارند. عطر و بوی اضافی گیاه طبیعی بوی نرم و ملایم دارد ، با این وجود روغنهای معطر شیمیایی موجود در صابونهای با کیفیت پایین می توانند بوی تند یا غیر طبیعی داشته باشند.

 


صابون هتلی طراوت

صابون هتلی طراوت

 

کارخانه صابون سازی طراوت با فراهم نمودن امکان خرید عمده صابون هتلی ، با تکنولوژی روز اقدام به تامین و تهیه مدلهای مختلف صابون کوچک می کند . یکی از محصولات پر فروش این شرکت  شامل صابون هتلی طراوت می باشد که شامل صابون هتلی 15 گرمی و صابون هتلی 12 گرمی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *