مرکز خرید عمده صابون و شامپو هتلی

تولید کننده زرین ساپ در عرصه تولید و فروش انواع محصولات هتلی در کشور موفق ظاهر شده است و امکان خرید صابون و شامپو هتلی به صورت عمده را از طریق سایت اینترنتی فراهم کرده است کیفیت محصولات زرین ساپ زبان زد خاص و عام می باشد. گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید عمده صابون و شامپو هتلی آماده ارائه خدمات غیرحضوری و فروش اینترنتی برای هتل داران و مراکز اقامتی می باشد.

 

خرید اینترنتی صابون هتلی

 

شکی نیست که میهمانان در هتل ها یا مهمان سراها انتظار کیفیت بالایی از محل اقامت خود دارند. مارک ها و کیفیت لوازم آرایشی بهداشتی هتل که شما انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر مهمان و کیفیت محل اقامت مهمان داشته باشد. انتخاب صحیح محصولات بهداشتی هتلی با کیفیت بالا به راحتی به شما کمک می کند که  سطح کیفیت هتل خود را افزایش دهید.

 

مرکز خرید عمده صابون و شامپو هتلی

 

لیست قیمت خرید عمده صابون و شامپوهتلی طراوت از طریق تماس با مدیریت فروش این گروه تولیدی امکان پذیر می باشد، همچنین باید این نکته را متذکر شد که قیمت این محصول با توجه به اندازه و سایز آن متفاوت می باشد و در قیمت های متنوعی در بازار مشاهده می شود که دارای عطری بسیار دلنشین با رایحه ی دلچسب است.

 

 

فروش عمده صابون هتلی

 

به دلیل اینکه خریدار این محصولات اکثرا هتل ها و مراکز اقامتی و مراکز درمانی و … می باشد و روزانه تعداد بسیاری از افراد، این گونه ملزومات بهداشتی را مورد استفاده قرار می دهند، لازم است که فروش و تهیه آنها به صورت عمده انجام پذیرد. شما می توانید خرید عمده خود را از طریق سایت زرین ساپ و یا با برقراری ارتباط با کارشناسان متخصص ما انجام می دهید.

 

 

خرید عمده صابون هتلی

علاوه بر بیماری های همه گیری که این روز ها در دنیا شاهد آن هستیم، همیشه رعایت اصول بهداشتی یکی از اصل ها در مراکز پرتردد و اقامتی بوده است.هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی رفاهی دیگر نظیر سوییت ها، کلینیک های پزشکی و زیبایی، استخر ها، مدارس و … همه از جمله مراکزی هستند که به دلیل تردد بالای افراد و اقامت آن ها، اهمیت به بهداشت اهمیت فراوان داشته است.

 

 

خرید شامپو تک نفره هتلی ارزان

اگر شامپو تک نفره را قبلا امتحان کرده اید و یا برای بار اول است که به دنبال خرید محصولات تک نفره بهداشتی برای مرکز اقامتی خود هستید به شما پیشنهاد خرید شامپو هتلی تک نفره را می دهیم. تجربه فروش ما روی برندهای معتبری مثل ایوان بازخورد بسیار خوبی داشته است به طوریکه پس از اولین خرید مشتری دائمی سایت ما خواهید بود.
شامپو تک نفره هتلی یک شامپوی کوچک سایز در بسته بندی های زیبا و چشم نواز است که با رنگ های متفاوت شامپو، فضا را زیباتر می کند.

 

 

شامپو تک نفره تیوپی 25گرمی ایوان

شامپو تک نفره ایوان که یک شامپو با سایز کوچک و به شکل تیوپی است در حجم هایی مانند 25 گرمی برای استفاده در اماکنی مثل هتل ها و بیمارستان ها تولید می شود. این روزها رعایت بهداشت فردی در فرهنگ هر جامعه  ای حرف اول را می زند و استفاده از محصولات بهداشتی تک نفره یک عادت خوب در جوامع پیشرفته است. یکی از متداول ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات تولیدی در این حوزه، انواع صابون و شامپو یکبار مصرف و یا تک نفره می باشد که در گرماژ و ابعاد کوچک تولید و عرضه می شوند.

 


قیمت صابون هتلی ایوان

ایوان از جمله برند هایی است که مدت های بسیاری است اقدام به تولید محصولات بهداشتی و شوینده می نماید. در همین راستا شامپو و صابون هتلی ایوان وارد بازار شده که با قیمت های بسیار مناسبی برای مشتریان ارسال می شود.شامپو هتلی ایوان در رنگ بندی های مختلف و بسته بندی های جذابی تولید شده است. همچنین صابون هتلی ایوان در بسته بندی های سلفونی به فروش می رسند. علاوه بر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می توانید محصولات هتلی ایوان را از طریق نمایندگی های فروش موجود در سراسر کشور نیز تهیه کنید. همچنین برخی فروشگاه های بزرگ و مراکز فروش محصولات بهداشتی نیز این محصولات را به فروش می رسانند.

 

انواع صابون

انواع صابون ها عبارت اند از:
  • صابون طراوت
  • صابون ایوان
  • صابون سیو
  • صابون پیروز
  • صابون کرشمه

تمامی این صابون ها در گرماژ 12،15 و16، و 20 گرمی بوده و با بسته بندی سلفونی یا پلیسه عرضه می شوند.در کنار انواع صابون یکبار مصرف و تک نفره، شامپو تک نفره از جمله محبوب ترین محصولات بهداشتی یکار مصرف می باشد که در انواع شامپو سر و بدن تولید و عرضه می شوند.

 

عطر یا بوی صابون

مهمترین مواد افزودنی موجود در صابون های پریمیوم روغنهای اسانسی هستند که عصاره گیاه خالص تقطیر شده هستند صابونهای اسانسی روغن دارای روغنهایی مانند پاتولی ، رزماری ، مریم گلی و اسطوخودوس هستند که بوی بسیار خوبی می دهند و همچنین برای پوست میهمانان شما فواید خوبی دارند.

 

ویژگی‌ها و مزایای صابون هتلی با کیفیت

  • بهداشت و ضدعفونی
  • نرم‌کنندگی و مرطوب کنندگی
  • عطر و طعم مطبوع
  • بسته‌بندی مناسب
  • تداوم برند و …

این ها برخی از ویژگی های صابون و شامپو های مرغوب هستند که هنگام خرید هم می توانید به این موارد توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *