مرکز خرید عمده مسواک هتلی ارزان در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید عمده مسواک هتلی ارزان در تبریز توانسته است با ارائه و عرضه محصولات بهداشتی هتلی نامی نیک در رسته تولید کنندگان و عرضه کنندگان ملزومات بهداشتی هتلی در سطح کشور به ثبت رساند.

خرید عمده مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی

خمیر دندان هتلی مناسب برای هتل ها، بیمارستان ها و مراکز اقامتی در وزن های 7، 10 و 15 گرمی تولید می شوند که بسیار شکیل و باکیفیت می باشند. مسواک های هتلی نیز کیفیت مناسب و کیفیت خوبی دارند که بسیار به صرفه برای این مراکز می باشند. پک مسواک و خمیر دندان نیز از دیگر محصولات هتلی این مجموعه می باشد.

مرکز فروش مسواک هتلی

مرکز فروش مسواک هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده و عرضه کننده محصولات بهداشتی هتلی از جمله مسواک هتلی با بهره گیری از تکنولوژِی تجارت الکترونیک و ترویج خرید و فروش های اینترنتی قصد دارد تا یک خرید مستقیم و بدون واسطه را برای عموم هتل داران را رقم بزند و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این محصولات بتوانیم خدماتی درخور شآن مصرف کنندگان را حضور متقاضیان ارائه دهیم.

تولید کننده مسواک هتلی

تولید کننده مسواک هتلی

این روز ها با رایج شدن انواع مسافرت های کاری و شخصی، وجود اقلام بهداشتی فردی در هتل ها و سوییت ها قابل توجه است. و مسافران خواهان وجود محصولات تک نفره بهداشتی نظیر شامپو هتلی، صابون هتلی و خمیر دندان و مسواک هتلی هستند. یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین این اقلام، خمیر دندان هتلی و مسواک هستند. اما به دلیل قیمت بالا محصولات و خمیر دندان با حجم بزرگ، تهیه این اقلام با دشواری روبرو شد.

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع خمیر دندان های تک نفره در حجم 7 گرمی و 10 گرمی، و تولید مسواک های یکبار مصرف با قیمت بسیار مناسب، توانست این مشکل را مرتفع نماید.

فروش عمده مسواک ارزان

فروش عمده مسواک ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با تهیه و تولید مسواک هتلی گامی بزرگ در جهت خرید عمده مسواک هتلی و دیگر ملزومات بهداشتی هتلی برداشته است. این مسواک ها دارای بسته بندی های سلفونی و وکیوم کارتی هستند. البته به صورت فله ای و عمده نیز به فروش می رسند.

فروش انواع مسواک های هتلی ارزان قیمت

فروش انواع مسواک های هتلی ارزان قیمت

فروش محصولات هتلی موجود در این مجموعه به وسیله تماس با کارشناس مجموعه و ثبت سفارشات با هدف خرید عمده مسواک هتلی و سایر محصولات بهداشتی هتلی انجام می شود. قیمت های محصولات هتلی موجود در مجموعه قیمت درب کارخانه می باشند که به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان قیمت هستند. برای سفارش و اطلاع از قیمت مسواک های هتلی با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید و سفارش خود را از طریق کانال های اجتماعی مجازی نظیر اینیستاگرام و تلگرام و ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ به ثبت رسانده و محصول هتلی خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

پخش عمده مسواک و خمیر دندان

پخش عمده مسواک و خمیر دندان

ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید و پخش کننده با هدف ترویج خرید عمده مسواک هتلی مناسب برای استفاده هتل ها، بیمارستان ها، و پخش کننده در سطح داخلی و خارجی، آمادگی خود را جهت همکاری با هتل ها و شرکت های سراسر کشور اعلام می نماییم. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده انواع محصولات تولیدی این شرکت و اطلاع از نحوه خرید و تحویل محصولات مورد نیاز خود، از طریق شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های یک مسواک استاندارد

ویژگی های یک مسواک استاندارد
  • دسته مسواک باید به راحتی در دست جای گرفته و مواد به كار رفته در آن بی‌ضرر باشد.
  • طول قسمت موئی آن در حدود ۳ سانتیمتر و عرض آن یک سانتیمتر باشد.
  • نوک موهای مسواک نبايد نوک‌تیز و ساینده باشد.
  • تعداد کلاف‌های موئی و یا نایلونی آن در حدود ۲۰ تا ۴۰ کلاف، برحسب کوچکی یا بزرگی مسواک باشد.
  • تعداد رشته‌های نایلونی و یا موئی در هر کلاف حدود ۲۰ تا ۴۰ رشته برحسب نرمی و زبری موهای
  • مسواک می‌باشد که این تعداد در مسواک‌های نرم بیشتر از مسواک‌های زبر است.

محصولات بهداشتی هتلی

 محصولات بهداشتی هتلی

جهت رعایت بهداشت در هتل ها و مراکز اقامتی محصولات بهداشتی بسیاری تولید شده است.این محصولات که به نام محصولات هتلی می شناسیم شامل مواد شوینده و بهداشتی است که مورد نیاز روزانه افراد قرار می گیرد. شامپو و صابون هتلی، مسواک و خمیر دندان هتلی، حوله و دمپایی هتلی و بسیاری محصولات دیگر شامل این مجموعه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *