مرکز خرید محصولات بهداشتی هتلی زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید محصولات بهداشتی هتلی در صدد آن است تا همواره در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و اینترنتی، ملزومات بهداشتی هتلی را با نازلترین قیمت ها به بازار جهانی ارائه کند.

فروش اینترنتی محصولات بهداشتی هتلی

فروش اینترنتی محصولات بهداشتی هتلی

یکی از بهترین روش های خرید محصولات بهداشتی هتلی به صورت عمده، مراجعه به سایت های مجاز فروش اینترنتی اقلام بهداشتی مخصوص هتل است. این سایت ها دارای راه های ارتباطی فعال و مناسب می باشند. در این منابع بهترین محصولات هتلی به صورت غیر حضوری و آنلاین به فروش می رسند.

فروش اینترنتی و عمده این کالاها باعث می شود؛ که لوازم بهداشتی هتلی با قیمت مناسب تری به دست مشتری برسند. هتل ها و کلیه مراکز اقامتی، همچنین بیمارستان ها و مراکز درمانی مصرف کنندگان عمده این محصولات می باشند.

خرید محصولات بهداشتی هتلی

خرید محصولات بهداشتی هتلی

تولید و استفاده و به کارگیری پک های بهداشتی یکی از قوی ترین موارد برای حفظ بهداشت می باشد. انواع وسایل موجود در این بسته بندی ها تضمین کننده سلامتی و همچنین عدم انتقال بیماری در افراد می باشد.از این رو هتل ها باید اتاق های خود را به این تجهیزات مجهز نمایند.

فروشنده محصولات هتلی

فروشنده محصولات هتلی

در زمینه تولید محصولات هتلی مانند انواع پک های بهداشتی شرکت های زیادی فعالیت دارند. این نمایندگی های فروش را می توان از طرق مختلف شناسایی نمود. این اجناس در تعداد زیاد خریداری می شود و مسلما هر چه هتلی بزرگ تر باشد، تعداد سفارش داده شده به فروشنده نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت محصولات بهداشتی هتلی

قیمت محصولات بهداشتی هتلی

هر کدام از محصولات بهداشتی هتلی قیمت مختص خود را دارند که هر چه بیشتر باشند گران تر خواهند بود، در واقع محصولات هتلی یک نفره ارزان تر از محصولات چندنفره است زیرا کمتر و کوچک تر می باشد.
برای رعایت بهداشت در هتل ها و سوییت ها بهتر است از محصولات بهداشتی هتلی یک بار مصرف استفاده شود.

مسافران و خانواده ها در هتل ها در واقع قیمت استفاده از این محصولات بهداشتی هتلی را پرداخت می کنند.
رفاه حال مسافر حتی در اقامت های کوتاه مدت بدون وجود بهترین محصولات بهداشتی هتلی امکان پذیر نمی باشد، پس باید متصدی هتل به این موضوع توجه کند.

قیمت محصولات بهداشتی هتلی طراوت

قیمت محصولات بهداشتی هتلی

قیمت محصولات بهداشتی هتلی تولید شده در شرکت طراوت در سایت های فروش اینترنتی و کاتالوگ های مربوط به معرفی و آشنایی با محصولات برای مشتری اعلام می شود.به دلیل کیفیت بالا محصولات طراوت خرید عمده ای آنها انجام و قیمت محصولات بهداشتی هتلی طراوت پرداخت می شود.

هر چقدر که کیفیت محصولات بهداشتی هتلی طراوت مطلوب تر باشد، رضایت مشتری افزایش و تمایل به سمت استفاده از آن در هتل ها بیشتر خواهد شد، در نتیجه در هتل ها شاهد انواع این محصولات تک نفره به صورت کم حجم برای مسافران خواهیم بود.

قیمت محصولات بهداشتی هتلی زرین ساپ

قیمت محصولات بهداشتی هتلی زرین ساپ

قیمت خرید محصولات بهداشتی هتلی با توجه به کیفیت آن ها تعیین می شود که شرکت زرین ساپ با در نظر گرفتن این نرخ قیمتی با توجه به کیفیت برای هر کدام از محصولات بهداشتی هتلی زرین ساپ ، آن ها را اعلام می دارد.

بدین طریق که قرارداد چند ماهه بین متصدی هتل یا مسافرخانه لوکس با شرکت زرین ساپ بسته می شود و در آن نام و نوع و اندازه ی کلیه محصولات بهداشتی هتلی مورد نیاز هتل و مسافر خانه برای هر ماه ذکر می شود.

محصولات هتلی تک نفره

محصولات هتلی تک نفره

برخی از این محصولات عبارتند از:

  • مسواک هتلی. جهت استفاده افراد در مدت اقامت.
  • صابون. در اندازه های کوچک و بسته بندی شده به عنوان یک وسیله بهداشتی خیلی مهم.
  • دمپایی های یک بار مصرف تک لایه و چند لایه.
  • انواع حوله روشویی و حمام
  • انواع شانه. شانه سردر سایز های مختلف.
  • بسته کوچک خیاطی. شامل یک عدد سوزن دوخت و چندین رنگ نخ.

انواع محصولات بهداشتی هتلی

انواع محصولات بهداشتی هتلی

خرید محصولات بهداشتی هتلی به صورت یک نفره در انواع زیر صورت می پذیرد:

هر کدام از محصولات بهداشتی هتلی با برندها و مارک های مختلف و قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.
این محصولات بهداشتی برای هتل ها در دسترس هستند و قیمت محصولات بهداشتی هتلی برای فروش براساس کیفیت متفاوت می باشد.
محصولات بهداشتی هتلی به منظور رعایت بهداشت فردی افراد در هتل ها و سوییت ها کاربرد دارند تا این که رفاه مسافران در حدی که انتظار دارند برای آن ها فراهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *