مرکز فروش حوله هتلي به صورت عمده

فروش حوله هتلي همه ساله به توجه به استقبال بینظیر مسافران هتل ها، این محصول بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص داده است. این حوله ها در مکان های مختلفی نظیر استخرها، آرایشگاه ها، سالن های ماساژ، مراکز اقامتی و مکان هایی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قطب فروش حوله هتلي

   قطب فروش حوله هتلي

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان قطب فروش حوله هتلی با دارا بودن امکان تولید و تامین سایر ملزومات هتلی توانایی این امر را دارد تا نقش بسزایی در انتخاب دوباره و تصمیم گیری جهت اسکان و اقامت مجدد در همان هتل را داشته باشد. خریداران این محصول هتلی با خرید عمده از مرکز فروش حوله هتلی می توانند در خرید خود از تخفیفات ویژه بهره مند شوند و از انتخاب کالای هتلی خود نهایت رضایت کافی را داشته باشند.


مرکز فروش حوله هتلي به صورت عمده

مرکز فروش حوله هتلي به صورت عمده

معمولا بسیاری ار افراد پس از طی مسیر های طولانی در مسافرت ها و اقامت گزیدن در هتل یا مراکز اقامتی دیگر در اولین فرصت اقدام به استحمام می نمایند.در این مواقع محصولات هتلی بهداشتی و شوینده توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.
حوله هتلی یکی از این محصولات می باشد. استفاده از حوله هتلی به جهت خشک نمودن و آب گیری از سر و بدن می باشد که مهم ترین موضوع در این رابطه جنس حوله است.

 

تولید انواع حوله هتلی دستی

تولید انواع حوله هتلی دستی

انواع حوله هتلی دستی به نرخ روز و بسیار ارزان قیمت به فروش می رسد.این حوله ها از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و در بسته بندی های کاملا بهداشتی به فروش عمده می رسند.

حوله هتلی یکی از مهم ترین ملزومات هتلی که  بسیار مورد توجه و استقبال مصرف کننده ها قرار می گیرد.
حوله های بزرگسالان به دلیل اینکه حجم زیادی را در بر میگیرند و موجب سنگینی بار و چمدان ها می گردند، حمل آنها یک معضل برای مسافران تلقی می شود.
به همین دلیل  حوله های هتلی که هم سبک و هم در ابعاد مناسبی هستند تولید و طراحی شده اند.


مرکز فروش حوله هتلي در تبريز

مرکز فروش حوله هتلي در تبريز


حوله هتلي ارزان

حوله هتلي ارزان

نمونه ای دیگر از محصولات هتلی حوله ها هستند که نیاز شان به اندازه شامپو و خمیر دندان ها احساس می شود. حوله ها با توجه به شرکت سازنده ای که دارند در نمونه های متفاوت هستند که هر کدام در درجه کیفی خاصی می باشند. حوله ها از نظر لطافت و نرمی مورد بررسی قرار می گیرند و هر چه حوله نرم تر باشد سطح کیفی شان بالا تر می رود که در قیمت ها تاثیر می گذارد.


قيمت حوله هاي هتلي

 قيمت حوله هاي هتلي

فروش حوله هتلي در قیمت های متفاوتی به تمامی هتل ها انجام می گیرد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند. قیمت حوله برای هتل باید به گونه ای باشد که برای هتلداران هم به صرفه باشد و زیاد برای شان هزینه بر ندارد. حوله ها بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کنند در شرکت ها قیمت شان بر اساس لیست ها تنظیم می شود.

 

 

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی

حوله های هتلی دارای قابلیت های بسیاری می باشند که در هنگام بهره مندی از فروش حوله هتلي باید این موارد را مد نظر داشته باشیم .
این حوله ها به دلیل دارا بودن جنس ضد آب و نرمی و لطافتی که به همراه دارند، غالبا مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند و مسافران آنها را با خود به یادگار می برند.

  • امکان چاپ و یا بافت آرم مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و پر بازده می باشد.
  • نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و ملایمی است که با توجه به میزان تاب خوردگی از لطافت خاصی برخوردار است.
  • نکته دیگر که در موقع بافت و تولید اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *