مرکز فروش حوله هتلی با قیمت ارزان در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان فروش حوله هتلی در رنج ارزان این قابلیت را دارد تا محصولات بهداشتی و حوله ای هتلی را به صورت عمده و با قیمت هایی باورنکردنی به خط تولید رسانده و با تیراژ بالا به فروش برساند.

خرید عمده حوله هتلی

خرید عمده حوله هتلی

حوله های هتلی به صورت آماده در بازار موجود نیستند و پس از سفارش تولید می شوند.جهت خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم برای شما خریدار گرامی جهت انجام بهترین خرید را داشته باشند.

مرکز فروش حوله هتلی با قیمت ارزان در ایران

مرکز فروش حوله هتلی با قیمت ارزان در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ دارای سایت معتبر فروش عمده حوله سفید هتلی جهت پاسخگویی به تمامی نیازهای اقتصادی و کیفی در تمامی خرید های محصولات حوله ای شماست.هر آنچه که برای هتل ها ضروری است را از ما خواستار باشید.ما با توانایی تولید بهترین محصولات آماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان گرامی و همراهان همیشگی هستیم.
گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله های هتلی چه از بعد کیفیتی و چه از بعد مالی در تلاش است تا محصولات درجه یک و اعلا را تقدیم حضور خریداران نماید.

فروش حوله هتلی ارزان

فروش حوله هتلی ارزان

متقاضیان خرید حوله همیشه به دنبال مقرون به صرفه ترین شرکت های تولیدی حوله می باشند. ارتباط بدون واسطه با تولید کننده به منظور خرید محصولات هتلی کمی دشوار می باشد. ولی امروز اینجا هستیم تا برای شما سبب ساز بهترین ها باشیم.شما مصرف کنندگان گرامی می توانید با بازدید از وبسایت اینترنتی و عضویت در کانال های اجتماعی از قبیل اینیستاگرام و تلگرام و واتساپ خریدی غیر حضوری را به ثبت رسانید. زرین ساپ در اصل یک شرکت تولید کننده می باشد که به صورت مستقیم و عمده محصولات خود را به فروش می رساند.

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

امروزه طرز فکر بیشتر صاحبان هتل بر این مبنا است که تهیه و خرید حوله های هتلی باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های زیادی میباشد و همچنین اینگونه می پندارند که حوله ای که ارزان است دارای درجه کیفی پایین تری میباشد. در حالیکه این باور در مورد حوله های هتلی تولیدی شرکت زرین ساپ صدق نمیکند. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات متناسب با خواسته صاحبان هتل ها و متقاضیان خرید گرامی همواره محصولاتی شایسته مهمانان هتل ها و درخور شآن خریداران و تجار ایرانی و خارجی را به  بازار عرضه کند و تولیدات خود را به تیراژ بالاتری برساند.

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش حوله هتلی به صورت آنلاین در سطح کشور میباشد. کارشناسان ما در بخش فروش حوله هتلی و پشتیبانی این واحد تولیدی در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

 

دسته بندی حوله هتلی

دسته بندی حوله هتلی

حوله های هتلی که یکی از حوله های پر کاربرد و پر مصرف به شمار می رود در انواع مختلفی از جمله:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی تبلیغاتی
  • حوله های هتلی استخری
  • حوله هتلی ابعادی
  • حوله هتلی تن پوش

در رنگ سفید تهیه و تولید می شوند. از دیگر محصولات حوله ای که هتلداران جهت بهداشت فردی مسافرین تهیه می نمایند می توان به:

  1. زیر پایی حوله ای
  2. دمپایی حوله ای
  3. روتختی حوله ای
  4. لیف های حوله ای

اشاره کرد.

ویژگی های حوله هتل

ویژگی های حوله هتل

حوله های هتلی دارای قابلیت های بسیاری می باشند.
این حوله ها به دلیل دارا بودن جنس ضد آب و نرمی و لطافتی که به همراه دارند، غالبا مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند و مسافران آنها را با خود به یادگار می برند.

  • امکان چاپ و یا بافت آرم مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و پر بازده می باشد.
  • نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و ملایمی است که با توجه به میزان تاب خوردگی از لطافت خاصی برخوردار است.
  • نکته دیگر که در موقع بافت و تولید اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *