مرکز فروش حوله هتلی با قیمت مناسب

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله هتلی همواره در راستای خدمت گذاری به عمومیت هتل داران همواره در سعی و تلاش بوده است تا متناسب ترین و بهداشتی ترین انواع حوله و محصولات بهداشتی هتلی را حضور مسئولین مراکز اقامتی و درمانی و حتی سالن های زیبایی ارائه دهد .

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

حوله هتلی زرین ساپ همواره با امکان پذیر نمودن شرایط برای فروش حوله هتلی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولاتی ارزنده را با کیفیت و تراکم بافت بالا و جذب اّب فوق العاده آن را به فروش برساند.خریداران عمده این محصولات اغلب و در اولویت اول هتل داران می باشد. همچنین به جهت اینکه این حوله ها به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد می بایست دارای مواد اولیه مرغوب نیز باشند.

مرکز فروش حوله هتلی با قیمت مناسب

مرکز فروش حوله هتلی با قیمت مناسب

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکانات فروش آسان و مقرون به صرفه ، سعی دارد تا با اعمال نرخ ها ی منصفانه و متعادل و متناسب با انواع بودجه ها همواره خریدی آسوده و مطمئن را برای خریداران به ارمغان آورد.امید است تا با پی بردن به ویژگی های ظاهری و کیفیت این محصول بتوانیم میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهیم.

 

تولید کننده حوله هتلی تبلیغاتی

تولید کننده حوله هتلی تبلیغاتی

 حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای شما تداعی شود. این امور دلایل محکمی هستند برای اینکه هتل‌ها در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند.

بهترین مارک حوله هتلی

بهترین مارک حوله هتلی

استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک و چاپ و دوختی منسجم و متراکم و قیمت مناسب محصولات تولیدی این مرکز تولیدی باعث شده تا بهترین مارک حوله هتلی را به محصولت خود اختصاص دهیم و در بازارهای جهانی درخششی بی سابقه داشته باشیم.

 

 

قیمت حوله هتلی

قیمت حوله هتلی

 

امروزه تغییرات دائمی قیمت ها در بازار داخلی کاملا هویدا است و تمام کالا ها با نوسانات قیمت  خدمت خریداران عرضه می گردد . مجموعه تولید کننده زرین ساپ بیشترین تلاش را در جهت ثابت نگه داشتن قیمت محصولات خود داشته است و به ناچار با توجه به تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه و متریال تغییراتی را در قیمت نهایی حوله هتلی و انواع حوله های تولیدی خود اعمال می نماید . البته میزان این تغییرات در مجموعه زرین ساپ بسیار اندک می باشد و همچنان خرید عمده این محصولات بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است .

 

خرید حوله هتلی عمده

خرید حوله هتلی عمده

 مشتریانی را که همواره نسبت به خرید حوله هتلی عمده مجموعه زرین ساپ اقدام می نمایند اغلب هتلداران موجود در کشور هستند . هتل ها و مجموعه های اقامتی به انواع حوله ها احتیاج دارند و باید محصولی اختصاصی برای این قبیل مراکز خریداری شود . در مجموعه زرین ساپ سریع ترین پاسخ گویی به مشتریان انجام می شود و ما روزانه شاهد افزایش سفارشات مشتریان از اقصی نقاط کشور هستیم . مشتریانی که علاوه بر خرید حوله هتلی نسبت به خرید سایر محصولات مورد نیاز  هتل ها اقدام می نمایند .

 

 

 

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

مجموعه هایی که قدم در مسیر تولید حوله هتلی و انواع حوله ها برداشته اند کاملا بدین موضوعات آگاه هستند که باید فعالیت خود را کاملا تخصصی پیش برند و از کارکنان و کارشناسان ماهر و حرفه ای در جهت تولید انواع حوله ها بهره بگیرند . در مجموعه تولید کننده زرین ساپ فرایند تولید به بهترین شکل ممکن سپری می شود مواد اولیه و متریال بر اساس بررسی های کارشناسان در مسیر تولید حوله های هتلی قرار می گیرند و پس از تولید حوله ها در بسته بندی های شکیل خدمت خریداران عرضه می گردند . این قبیل حوله ها از لحاظ سطح کیفی تمام مشتریان را شگفت زده نموده اند .

 

حوله پالتویی هتلی

حوله پالتویی هتلی

می توان برای بسیاری از هتل های سطح بالا و چند ستاره حوله هایی با کیفیت اعلا و درجه یک تهیه نمود . حوله پالتویی هتلی از آن قبیل محصولاتی می باشد که عمدتا توسط هتلداران سفارش داده می شود و مسافران اقامت یافته در یک هتل با دریافت حوله پالتویی هتلی و سایر خدمات هتلی و استفاده از آنها در زمان مسافرت رضایت خاطر کامل خود را اعلام می نمایند و در مسافرت های بعدی نیز هتل مورد نظر را برای اقامت خود بر می گزینند . طراحی زیبایی در حوله های پالتویی هتلی زرین ساپ مشاهده می شود .

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی از قیمت مناسب ترین حوله هایی می باشد که می توان به صورت عمده خریداری نمود . حوله های هتلی هر یک به صورت اختصاصی برای هتل سفارش داده شده تولید می گردند و طیف رنگی این قبیل حوله ها نیز بر اساس سلیقه هتلداران تعیین می شود . حوله دستی هتلی زرین ساپ کاملا تضمین شده در اختیار شما قرار می گیرد .

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود. لازم به توضیح می باشد که حوله های هتلی تولیدی گروه تولیدی زرین ساپ همگی از جنس نخ پنبه خالص بوده و قدرت جذب آب بالایی را داشته و تجربه یک سفر و اقامت راحت و مفید و ماندگار را برای مسافران رقم می زند.

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی

 از ویژگی‌های حوله مناسب برای هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد مناسب حوله، نه باید خیلی کوچک باشند و نه باید خیلی بزرگ باشند.
  • رنگ حوله با شستوشو نباید تغییری کند.
  • تا جای ممکن باید حوله‌ها ساده و سفید باشند و فقط دارای لوگو و نام هتل باشند.
  • باید آب گیری و قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • جنس الیاف مورد استفاده در حوله باید مرغوب باشد تا از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری کند.
  • همچنین به یاد داشته باشید که حوله‌های هتلی علاوه بر ابعاد باید وزن مناسبی هم داشته باشند و بیش از اندازه سنگین نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *