مرکز فروش حوله هتلی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش حوله هتلی و همچنین عرضه کننده سایر ملزومات هتلی توانایی این امر را دارد تا خدمات فروش خود را به صورت سریع و آنلاین و غیر حضوری ، حضور تمامی هتل داران ارائه نماید.

 

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

یکی از عوامل مهم برای نشان دادن کیفیت یک هتل حوله مناسب در آن هتل است. تحقیقات نشان داده است؛ که عدم رضایت مشتریان، از خدمات یک هتل، می تواند مشتریان آن هتل به میزان چشمگیری کاهش دهد.حوله ها، درصد بزرگی از خدمات یک هتل هستند. زیرا که رضایت از حوله ها، نشان رضایت از بهداشت آن هتل می باشد. 

 

مرکز فروش حوله هتلی به صورت عمده

مرکز فروش حوله هتلی به صورت عمده

انتخاب حوله مناسب و حفظ بهداشت آن، بهداشت مشتریان را نیز حفظ می کند؛ و می تواند سبب خشنودی مشتری گردد. بهداشت و جنس حوله ها در انتخاب یک هتل مهم است؛ و انتخاب حوله های بهداشتی و شیک می تواند یکی از امتیازت هتل شما محسوب شود و در رتبه بندی هتل ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

گروه تولیدی زرین ساپ با رعایت تمهیدات لازم و لحاظ نمودن آخرین فناوری ها در ساخت و تولید انواع محصولات هتلی توانسته است به یکی از قطب های فعال فروش در دنیا تبدیل شود. حوله یکی از وسایل ضروری هر هتلی می باشد. حوله خوب یکی از معیارهای مهم از دیدگاه مسافرین می باشد. اگر انتخاب حوله هتلی خوب باشد مطمئنا تاثیر زیادی در مقبولیت هتل خواهد داشت چرا که مستقیما با بهداشت فردی در ارتباط می باشد.

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه

 

فروش حوله هتلی درجه یک

فروش حوله هتلی درجه یک

حوله ها در هتل، مدام در حال شستشو است. مدام در حال خشک شدن و استفاده است. پس ممکن است مدت زمان زیادی در مقابل نور آفتاب قرار بگیرد. مشخصه یک حوله خوب، عدم تغییر کیفیت حوله در مقابل نور است. به این شکل که حوله تغییر رنگ ندهد، تغییر جنس نداده و بافت خود را حفظ کند و با تغییر بافت ،شل نشود. حوله ها با جنس مرغوب، این تغییرات را نداشته و بافت و رنگ خود را حفظ می کنند.

فروش حوله هتلی درجه یک

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی در زمینۀ طراحی و اجرای دکوراسیون نسبت به گذشته، می توان گفت که اجرای هر طرحی برای زیباسازی حمام و سرویس بهداشتی مطابق با سلائق یا نیازهای افراد امکان پذیر است، در سال‌های اخیر حمام و سرویس‌های بهداشتی دست خوش تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده اند و همواره طراحی و دکوراسیون آن ها یکی از دغدغه های هتلداران بوده است.

تولید کننده حوله هتلی

مرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ با کیفیت مطلوب

مرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ با کیفیت مطلوب

در هنگام سفارش تولید حوله های هتلی باید به چند نکته مهم توجه کرد، تراکم تاروپود در بافت بسیار مهم است زیرا تراکم غیر مطلوب در تاروپود حوله موجب می گردد که بعد از شستشو از کیفیت آب گیری حوله کاسته شود و دیگر اینکه نخ حوله یکی از مواد تولید است که می بایست از پنبه مرغوب با تاب مطلوب تولید شده باشد همچنین وزن حوله ها خیلی مهم است نباید زیاد سنگین باشد تا مصرف کننده را اذیت نکند و نباید زیاد سبک باشد تا کیفیتش زودتر افت کند، حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. 

ماندگارمرکز تولید حوله هتلی زرین ساپ با کیفیت مطلوبی و دائمی بودن حوله هتل

ضرورت وجود حوله در هتل ها

ضرورت وجود حوله در هتل ها

حوله های هتلی به عنوان نسل جدید از انواع حوله با تنوع بالا می باشند که امروزه بازار تولید و فروش رقابتی و داغی دارند. این نوع حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم گردد. حوله های دستی یکی از انواع پرتقاضا در خانواده حوله های هتلی هستند. این نوع حوله از خوابگاه ها و مسافرخانه های کوچک گرفته تا بزرگ ترین هتل ها تقاضا دارد چرا که حوله های دستی چندین بار در روز برای همۀ مسافران با هر سنی که باشند کاربرد دارند

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی

یکی از نکات مهم حوله های هتل، خشک شدن سریع آن هاست؛ زیرا که وجود رطوبت در حوله ها باعث بروز قارچ و باکتری در آن می شود. این قارچ ها در حوله تکثیر شده و سلامت استفاده کننده را به خطر می اندازد. حوله مناسب هتل باید سریع خشک شود تا بهداشت آن رعایت شده و استفاده آن را سریع تر نماید.

ویژگی های حوله هتلی

خصوصیات حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی
  • حوله دست و صورت: این نوع حوله با اندازه های استاندارد، مناسب خشک کردن دست و صورت و مناسب قرار گیری در سرویس و آشپزخانه می باشد؛ که باید به تعداد مناسب در هتل ها قرار بگیرد.
  • حوله حمام: این نوع حوله، مناسب تن و در ابعاد استاندارد، برای استفاده در حمام است. از این حوله، باید به تعداد در اتاق ها وجود داشته باشد.
  • زیر پایی: این نوع حوله در هتل ها، برای استفاده در مقابل حمام و سرویس ها و برای خشک کردن پاها مورد استفاده است.

ویژگی های حوله هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی

با توجه به راحتی استفاده از حوله های یکبار مصرف هتلی امروزه اغلب هتلداران نسبت به سفارش این محصول اقدام می نمایند . حوله یکبار مصرف هتلی کیفیتی قابل توجه دارد و استفاده از آن بسیار بهداشتی می باشد . پس چه امکانی از این بهتر که برای مسافران اقامت یافته در هتل ها حوله های یکبار مصرف هتلی عرضه گردد تا فضای رفاهی مناسبی برای آنها ایجاد گردد .

 

حوله زیر پایی هتلی

حوله زیر پایی هتلی

انواع حوله های هتلی به تناسب نیاز هتلداران تولید می گردد . حوله زیر پایی هتلی نمونه ای از حوله هایی می باشد که بسیاری از هتلداران نسبت به خرید تعداد بالایی از آن اقدام می نمایند . حوله های زیر پایی جلوی سرویس بهداشتی اغلب اتاق های هتل ها قرار می گیرد تا مسافران با رعایت نکات بهداشتی بهترین اقامت را برای خود رقم زنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *