مرکز فروش حوله هتلی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله هتلی توانسته است خدمات فروش و تولید انواع ملزومات هتلی را با کیفیتی هر چه تمام تر تقدیم حضور هتل داران ارائه نماید و یکی از قطب های تولید و فروش انواع محصولات هتلی در دنیا شناخته شود.

 

فروش حوله هتلی سفید

فروش حوله هتلی سفید

ممکن است هنگامی که به حوله هتلی فکر می‌کنید ، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان ب‌رسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند.

مرکز فروش حوله هتلی ارزان

مرکز فروش حوله هتلی ارزان

 

هتلداران باید در انتخاب حوله هتلی دقت بالایی داشته باشند زیرا وقتی حوله هتلی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد. همچنین در صورتیکه حوله هتلی از تراکم بافت و کیفیت بالایی برخوردار باشد درکیفیت ارائه خدمات هتل داری و نحوه انتخاب مهمانان همان هتل به عنوان مکان اسکان مجدد خود تاثیر بسزایی دارد.

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

حوله هتلی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای مسافر تداعی شود

 

تولید کننده حوله هتلی

   تولید کننده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به منظور دسترسی هر چه راحت تر خریداران به بازار های مجازی مانند این سایت ایجاد گردیده تا علاوه بر کسب اطلاعات و مشاهده انواع حوله های هتلی و آگاهی از قیمت های بروز شده محصولات هتلی، خریدی آسان و به صرفه برای مشتریان به ارمفان آورد. مکان های دیگری نیز به خرید و فروش حوله هتلی ارزان پرداخته اند. مانند فروشگاه های بزرگ محصولات بهداشتی و حوله.حوله های هتلی به دلیل کاربرد بسیاری که دارند مورد استفاده در استخرها، سالن های ماساژ، بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز قرار گرفته اند

قیمت فروش حوله هتلی

قیمت فروش حوله هتلی

علاوه بر اینکه کیفیت حوله مهم است باید به قیمت تمام شده آن نیز اهمیت داد. برای خرید حوله با کیفیت نیاز نیست حتما اجناس خارجی تهیه کنید. خوشبختانه در بین حوله‌های تولید ایران نیز، می توان اجناس با کیفیت و قیمت مناسب، خریداری کرد.

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

با توجه به اینکه حوله های هتلی به صورت عمده و در تیراژ بالا مورد سفارش قرار می گیرند تا هتل داران در تامین و تهیه این محصول با کمبود ملزومات هتلی مواجه نشوند و در صورت استفاده مکرر و مداوم کیفیت خود را از دست ندهند ، این حوله های باید به میزان انبوه به خط تولید برسند از این جهت این حوله ها دررنج های قیمتی پایین تری عرضه می شود.

 

خرید حوله هتلی

خرید حوله هتلی

تمام مشتریان بدون محدودیت مکانی توانایی بهره مندی از فرصت ایجاد گشته در مجموعه زرین ساپ را دارند .خرید حوله هتلی به صورت عمده موقعیتی استثنایی برای تمام هتلداران به حساب می آید .البته مشتریان جدید می توانند جهت آشنایی بیشتر با مجموعه زرین ساپ و شیوه کار این مجموعه نسبت به تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه اقدام نمایند .پس از آن امکان سفارش و خرید عمده انواع حوله هتلی متناسب با سلیقه شما وجود دارد .

 

تولید حوله هتلی به صورت عمده

تولید حوله هتلی به صورت عمده

تصویر مثبتی که مجموعه تولید کننده زرین ساپ در ذهن مشتریان ایجاد کرده است و دیدگاه آنها را نسبت به مجموعه های ایرانی تغییر داده است کاملا موفقیت آمیز می باشد .تمام انواع حوله های هتلی در این مجموعه مدرن و پیشرفته تولید می گردند و هیچ گونه محدودیتی برای ثبت سفارشات شما مشتریان عزیز وجود ندارد . کارکنان فعال بخش تولید مجموعه زرین ساپ تاثیر موثری بر سرعت عمل این مجموعه داشته اند .سفارشات مشتریان از کشور های مختلف دنیا نیز در سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه تولید می گردد .

 

 

 

 

 

تولید حوله هتلی ارزان

تولید حوله هتلی ارزان

هتلداران که حوله های هتلی را به عنوان یک محصول خدماتی کاربردی خریداری می نمایند به دنبال مجموعه ای هستند که با قیمتی ارزان تمام انواع حوله ها را خریداری نمایند .مجموعه تولید کننده زرین ساپ که همواره محصولاتی ارزان قیمت را با کیفیت تضمین شده خدمت مشتریان عرضه می نماید تا به امروز همکاری های طولانی مدتی با اغلب هتلداران در کشور داشته است .تمام معاملات در این مجموعه موفقیت آمیز و به نفع خود هتلداران به سرانجام رسیده است و امروزه نیز می توان از طریق سایت اینترنتی نسبت به سفارش حوله هتلی ارزان قیمت اقدام نمود .

 

ویژگی حوله هتلی

ویژگی حوله هتلی

وزن حوله‌ها بسیار مهم است و نباید زیاد سنگین باشد تا مصرف کننده را اذیت نکند و نباید زیاد سبک باشد تا کیفیتش زود افت کند، حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد،‌ البته وزن تا حدودی به جنس حوله هم بستگی دارد. وزن حوله‌ها با واحد GSM (گرم بر مترمربع) بیان می‌شود. حوله‌هایی که دارای GSM کمی هستند، نازک‌تر و سبک‌ترند.

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی به خاطر گسترده بودن نیازهای مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله: تن پوش، استخری، بزرگسال ، پالتویی، حمامی، دمپایی و… تولید می شوند. قبل از خرید حوله های هتلی باید با توجه به هتل خود، در انتخاب نوع حوله دقت کنید و در نظر بگیرید کدام یک از انواع حوله با بودجه و شراط هتلتان هم خوانی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *