مرکز فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

ورود شما را به مرکز فروش حوله یکبار مصرف با نام تجاری زرین ساپ گرامی می داریم . انتظار می رود تا با ارائه خدمات نوین بهداشتی در هتل ها بتوانیم نامی نیک در رسته تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی هتلی به ثبت رسانیم.

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

برای استعلام قیمت حوله یکبار مصرف با مدیریت فروش این گروه تولیدی در تماس باشید . این محصول به دلیل وجود لایه های جاذب از قدرت جذب آب خوبی برخوردار است و فرد را از به همراه داشتن حوله بی نیاز می کند. مناسب برای تمامی افراد می باشد و در مکان های عمومی مانند آرایشگاه، هتل و … قابل استفاده است.

مرکز فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

مرکز فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

افراد بسیاری در امکان عمومی مانند هتل ها و بیمارستانها تمایل دارند از حوله ای نو و تمیز استفاده کنند که در قبال آن هزینه زیادی برای آن پرداخت کنند. استفاده از حوله های یکبار مصرف می تواند از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری کند همچنین جایگزینی آن با حوله هایی که در مکان های عمومی توسط چند نفر مورد استفاده قرار می گیرند یک ضرورت است.


خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

 خرید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

از دیگر مکان ها و جاهایی که از حوله های یکبار مصرف در آن استفاده می گردد، سالن های آرایشی و پیرایشی است. آرایشگاه ها می توانند برای مصارف آرایشی و بهداشتی از نوع حوله یکبار مصرف آرایشگاهی استفاده کنند. در این گونه مراکز هم، رعایت بهداشت بسیار ضروری است. در حالی که آرایشگاه ها محل تردد افراد مختلفی در طول روز است. لذا با استفاده از حوله یکبار مصرف می توان در این گونه مکان ها، از سلامتی مردم محافظت نمود. 


عمده فروشی حوله یکبار مصرف

 عمده فروشی حوله یکبار مصرف

با توجه به اینکه حوله های یکبارمصرف بیشتر در هتل ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، فروش حوله یکبار مصرف از رونق خوبی برخوردار است. درحالیکه حوله های دائمی به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرند و تمیز و پاکیزه بودن آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به صورت مداوم مورد شست و شو قرار گیرند و عاری از هرگونه چرک و آلودگی باشند، حوله های یکبار مصرف تولیدی زرین ساپ می تواند جایگزین مناسبی در مکانهای اقامتی باشد.


خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

گروه انفورماتیک شرکت تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله یکبار مصرف و برای سهولت در امر خرید و صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به فراهم نمودن یک بستر نرم افزاری قوی مبتنی بر وب نموده است که متشکل از وبسایت های اینترنتی و کانال های وشبکه های اجتماعی مجازی نموده است که بازدید کنندکان از وبسایت ها و اعضای کانالها پس از آگاهی و حصول اطمینان از مرغوبیت کالا اقدام به پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی نمایند و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.



حوله یکبار مصرف استخری

 حوله یکبار مصرف استخری

فروش حوله یکبار مصرف در استخرها بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص داده است. گاهی متوجه می شویم که حوله را با خود نیاورده ایم و گاهی هم هنگام جمع کردن وسایل شنا یادمان می رود که آنرا با خود بیاوریم، بخاطر همین وجود حوله ی یکبار مصرف می تواند از ضروری ترین اسباب راحتی شناگران باشد تا با آرامش خاطر به شنا بپردازند.


تولید کننده حوله یکبار مصرف

 تولید کننده حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف نوعی حوله پارچه ای است که که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید و در بازار عرضه میشه.نکته بسیار مهم در این حوله ها اینه که در تولید اونها نخی به نخ دیگر دوخته نمی شود و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن نهفته شده و قابلیت جذب رطوبت آن را به صورت فوق العاده ای بالا می برد.


خط تولید حوله یکبار مصرف

  خط تولید حوله یکبار مصرف

تولید حوله های یکبار مصرف با استفاده از فناوری روز دنیا انجام می شود و به بازار به صورت کلی عرضه می گردد. داشتن قیمت بالا، بهداشتی بودن و راحتی استفاده موجب محبوبیت این حوله ها شده است. ولی با این حال، قیمت بسیار مناسب است که موجب فعال شدن خط تولید این نوع محصول شده است. ولی با این حال، قیمت عمده حوله یکبار مصرف در مقایسه با قیمت جزئی آن بسیار مناسب و ارزان تر تمام می شود .



کاربرد حوله یکبار مصرف

کاربرد حوله یکبار مصرف

پوست و مو را می توان جزء اعضای حساس بدن انسان دانست. استفاده از حوله های یکبار مصرف در اماکن عمومی به جای حوله های چند بارمصرف یک ضرورت است. بهتر است به پوست و موی خود احترام بزارید. احتمالا شما هم نمی توانید اطمینان داشته باشید که حوله های موجود در مکان های عمومی به خوبی شسته و ضد عفونی شده باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *