مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ آمادگی خود را جهت همکاری و انعقاد قرارداد فروش حوله پالتویی گلبافت یکبار مصرف با تمامی مراکز درمانی و اقامتی برای ارائه تمامی خدمات فروش و تامین انواع کالای و ملزومات بهداشتی هتلی اعلام می دارد.امید است تا همکاری ها و هماهنگی های لازمه در این زمینه انجام پذیرد.

حوله یکبار مصرف چیست؟

حوله یکبار مصرف چیست؟

حوله تن پوش لامع یکبار مصرف گزینه ای مناسب برای استفاده در منازل آرایشگاه ها، هتل ها و سالن های ماساژ است که در آن ها نیاز به استفاده از حوله های شخصی بهداشتی وجود دارد. این حوله ها با قیمتی بسیار مناسب می تواند جایگزینی بهداشتی برای حوله ها معمولی باشد. از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت و موها استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از جمله مزایای آن است. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.

 

مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

مرکز فروش حوله یکبار مصرف به صورت عمده

با توجه به اینکه سالانه هتل داران در ایام پیک مانند عید نوروز و تعطیلات تابستانی پذیرای تعداد زیادی از مسافران هستند استفاده از ملزومات بهداشتی هتلی “از جمله حوله که یکی از پرمصرف ترین آنهاست” با افزایش چشمگیری روبه رو شده است از این جهت تهیه و فروش این ملزومات می بایست به صورت عمده و در حجم انبوه انجام گیرد تا مراکز اقامتی با هیچ گونه کمبودی مواجه نشوند.

 

 

 

فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

فروش حوله یکبار مصرف با قیمت مناسب

حوله‌ی یکبار مصرف زرین ساپ یکی از پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات یکبار مصرف است حوله‌ی یکبار مصرف زرین ساپ از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده که ضد هرگونه حساسیت است. این حوله که فضای کمی نسبت به حوله‌های معمولی اشغال می‌کند را می‌توان در آرایشگاه، استخر، هتل، باشگاه ورزشی و بیمارستان استفاده کرد و سپس آن را دور انداخت اما به دلیل جنس نسبتا ضخیم آن می‌توان هر دستمال را 4 تا 5 بار شستشو داده و مجدد استفاده کرد.شعار این شرکت نوآوری است و به همین خاطر از بدو تاسیس تاکنون این تفکر، پایه و اساس همه فعالیت‌هایش بوده است.

 

 

فروش حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

فروش حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

با توجه به اینکه با تعداد کثیری از مراجعین در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها رو به رو هستیم و در این دوران کرونایی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش حائز اهمیت است، حوله هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار میگیرند همواره باید از نوع کاملا بهداشتی و پاکیزه تهیه شده باشند و برای جلوگیری ازشست و شوی مداوم این نوع از حوله ها استفاده از حوله های یکبار مصرف زرین ساپ به شما هتل دار گرامی توصیه می شود.

قیمت فروش حوله یکبار مصرف

قیمت فروش حوله یکبار مصرف

امروزه استفاده از لوازم یکبار مصرف به دلیل مقرون به صرفه و بهداشتی بودن از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در همین راستا حوله های یکبار مصرف لطیف جایگزین بسیار خوبی برای حوله های معمولی هستند. این حوله ها با ضخامت و کیفیت بسیار مناسب و کاربردی تولید شده اند که با جذب آب فوق العاده و چند برابری وزن خود و بدون ایجاد هر گونه حساسیتی به حوله های جادویی مرسوم شده اند.

 

 

حوله یکبار مصرف استخری

قیمت فروش حوله یکبار مصرف

حوله های استخری سایز بزرگی دارند که آنها را به گزینه ای مناسب برای استخر ها و باشگاه های ورزشی تبدیل می کند.این حوله ها با قابلیت جذب آب بالا و امکان شستشو و استفاده چندین باره می تواند برای مسافرت ها نیز گزینه ای مناسب باشد.این حوله ها در دو سایز ۸۰ در ۸۰ و ۸۰ در ۱۲۰ و گرماژ ۴۵ گرمی تولید می شوند. در صورت نیاز به حوله ای با گرماژمتفاوت می توان با توجه به نیاز شما به صورت سفارشی آن را تولید کرد.

ترکیبات حوله یکبار مصرف

ترکیبات حوله یکبار مصرف

ترکیب الیاف ویسکوز و پلی استر به کار برده شده در محصول حوله یکبار مصرف به گونه ای است تا حداکثر میزان جذب مایع و همچنین لطافت لازم را در حین استفاده داشته باشد. این محصول مناسب برای استفاده عموم در کلیه اماکن از قبیل آرایشگاه ها، استخرها، هتل ها، محیط های ورزشی و … است.

ویژگی حوله یکبار مصرف

ترکیبات حوله یکبار مصرف

قدرت جذب آب این حوله بالاست هر چند جای حوله‌های معمولی را نمی‌گیرد، اما از استفاده از حوله‌ی مشترک در مواقعی که دسترسی به حوله‌ی شخصی وجود ندارد بسیار بهتر و بهداشتی‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *