مرکز فروش حوله یکبار مصرف هتلی با قیمت ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید و فروش حوله یکبار مصرف هتلی به صورت عمده و با قیمت هایی باورنکردنی در تلاش است تا با برطرف نمودن نیازهای مهمانان هتل ها و با پذیرش سفارشات انواع محصولات هتلی خدماتی ارزنده و نفیس را حضور هتل داران ارائه نماید.


تولید و فروش حوله یکبار مصرف

 تولید و فروش حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف نوعی حوله پارچه ای است که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید می شود و در بازار عرضه می گردد. نکته بسیار مهم در این حوله ها این است که در آن نخی به نخ دیگر دوخته نمی شود و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن نهفته است و قابلیت جذب رطوبت آنرا به صورت فوق العاده ای بالا می برد.

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

مرکز فروش حوله یکبار مصرف

خرید اینترنتی حوله های یک بار مصرف می تواند دسترسی به این محصول بهداشتی را برای هر کسی آسان کند و فردی در هر نقطه جغرافیایی که باشد، با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهد و مرسوله مورد نظر بعد از دو یا سه روز در درب منزل و یا هتل تحویل داده شود. در جامعه کنونی که وقت گرانبهاترین چیزهاست و بیشتر مردم در سراسر روز در تلاش هستند تا با صرفه جویی در وقت هزینه هارا کاهش دهند و یک خریدی مطمئن و آسوده را به سرانجام برسانند.

خرید حوله یکبار مصرف رولی

خرید حوله یکبار مصرف رولی

حوله یکبار مصرف رولی که با گسترش روزافزون استفاده از رول دستمال دستشویی یکبار مصرف پا به عرصه بازار گذاشته است، در مدت کوتاهی توجه بیشتر مردم را به سوی خود جذب کرده است. رول بودن مزیت بزرگی برای این نوع حوله ها است چرا که در هنگام استفاده بدون اتلاف وقت و به سرعت به حوله می توان دسترسی داشت .

مزیت دیگر صرفه جویی در مصرف است و مزیت فوق العاده دیگر در حوله های یکبار مصرف رولی قابلیت جذب ده برابری آب به خود، است به طوری که می تواند ده برابر وزن خودش بعد از آبگیری وزن داشته باشد که این مساله نقش مهمی در آبکشی و خشک کردن بدن و پوست بعد از استحمام دارد.


فروش عمده حوله یکبار مصرف

فروش عمده حوله یکبار مصرف

تاکنون همه ما به خصوص کسانی که زیاد به مسافرت می روند با مشکل زیادی بار سفر و سنگینی آن مواجه شده اند. یکی از بهترین پیشنهادها برای کاهش بار سفر استفاده از حوله های یکبار مصرف رولی است که همه اعضا خانواده را می تواند در طول سفرتان همراهی کند و حتی کسانی که به بهداشت خود اهمیت زیادی قائل هستند می توانند از سفر نهایت لذت را ببرند و در هر هتل با همین حوله استحمام کرده و بدنشان را خشک نمایند.

قیمت حوله یکبار مصرف رولی

قیمت حوله یکبار مصرف رولی

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله یکبار مصرف رولی در سطح ارزان ومتعادل سعی دارد تا با میسر نمودن روش های خرید مجازی و اینترنتی انواع محصولات هتلی از جمله حوله یکبار مصرف ، راه را برای سفارش و خرید این محصولات برای هتل داران هموار نماید و با ارائه قیمتهای مقرون به صرفه تیراژ فروش خود را به حداکثر برساند.

حوله یکبار مصرف عمده

حوله یکبار مصرف عمده

باتوجه به فروش حوله یکبار مصرف و اینکه اکثر هتل داران همواره در طول سال و در ایام پیک پذیرای تعداد بیشماری از مسافران هستند محصولات هتلی خود را به صورت عمده، سفارش و خریداری می نمایند. با توجه به این موضوع گروه تولیدی زرین ساپ آمادگی خود را جهت تهیه و تولید انواع سفارشات در تعداد بیشمار و انبوه را اعلام می دارد.

در خرید اینترنتی اکثر شرکت ها به صورت کلی عمل می کنند.و در کنار محصولاتی مانند دستمال یکبار مصرف، دستمال مرطوب، صابون و غیره حوله ی یکبار مصرف را نیز به فروش می رسانند.

حوله یکبار مصرف استخری

حوله یکبار مصرف استخری

وجود حوله ی یکبار مصرف می تواند از ضروری ترین اسباب راحتی شناگران باشد تا با آرامش خاطر به شنا بپردازند.صاحبان استخرها به فکر جایگزینی برای حوله های قدیمی بودند و در چالش این مساله که اگر فردی حوله به همراه نداشته باشد به چه وسیله ای بدن خود را خشک نمایند. خرید یک حوله با قیمت بالا برای یک جلسه شنا ایده خوبی برای هیچ شناگری نمی تواند باشد بخاطر همین وجود حوله های یکبار مصرف در بوتیک های داخل استخر راه را برای شناگران آسان می کند تا با خرید آن نیاز خود را فوری رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *