مرکز فروش دمپایی حوله ای هتلی در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش دمپایی حوله ای هتلی در تبریز توانسته است نامی نیک در صنعت تولید محصولات حوله ای هتلی در کشور به ثبت رساند. 

خرید اینترنتی دمپائی حوله ای

خرید اینترنتی دمپائی حوله ای

 

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات هتلی و دمپائی حوله ای  در سطح کشور میباشد. کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور هتل داران محترم ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

 

فروش دمپایی حوله ای به صورت آنلاین

فروش دمپایی حوله ای به صورت آنلاین

فروش اینترنتی انواع دمپایی حوله ای در بازارهای کشور ما توسط نمایندگی های فروش  ایرانی، می تواند خریدی ارزان تر را برای مشتریان به همراه داشته باشد.
دمپایی حوله ای تولیدی از پارچه ی حوله ای، از مدل های پرفروش که مناسب فصل های سرد سال بوده و در نمونه های زنانه و مردانه به بازارهای خرید و فروش دمپایی حوله ای هتلی و هتل داران عرضه شده است.

فروش عمده دمپائی حوله ای

فروش عمده دمپائی حوله ای

دمپائی حوله ای ار  پارچه حوله ای تولید شده است. این جنس موجب میشود تا دمپایی در عین سبک بودن، کاملا راحت و قابل شست و شو بوده و میتوانید آن را با دست یا ماشین لباسشویی بشوئید. کفه تعبیه شده برای این دمپایی هایی حوله ای از جنس ابر تولید شده است. استفاده از ابر برای کفی این دمپایی، راحتی پای شما را درون خود تضمین میکند.

مرکز فروش دمپائی حوله ای

مرکز فروش دمپائی حوله ای

این دمپایی توسط کارخانه تولید حوله زرین ساپ در کشور تولید شده و به فروش می رسد.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که شیک ترین و جدیدترین مدل های دمپایی حوله ای هتلی را با قیمت باورنکردنی، بدون کوچکترین هزینه اضافی خریداری خواهید کرد. امید است تا با استقبال تجار و صاحبان برند ایرانی  و خارجی بتوانیم فروش دمپایی حوله ای را بیش از پیش رواج دهیم.


پخش عمده دمپایی حوله ای :

پخش عمده دمپایی حوله ای :

دمپایی حوله ای هتلی تولید شده در طرح ها و مدل های هتلی جز لوازم بهداشتی هتل ها می باشد که هتل داران برای استفاده مهمانان هتل ها در نظر گرفته اند و لازم است این نکته را یاد آور شویم که با پوشیدن این دمپایی های حوله ای تاثیر مثبتی بر حفظ هرچه بیشتر سلامت پاها و بهداشت محیط کمک می نمایید.لازم به ذکر است دمپایی های حوله ای قابل استفاده در سرویس بهداشتی و حمام نمی باشد زیرا پوشش حوله ای آن ، آب و رطوبت را از خود عبور میدهد.با وجود این همه امتیازات مثبت استفاده از دمپایی حوله ای می توان فروش دمپایی حوله ای را با تیراژ بسیار بالا تخمین زد.

به منظور کسب اطلاع از قیمت، ثبت سفارش و خرید این دمپایی های حوله ای به صورت عمده با قیمتی ارزان و کاملا رقابتی لطفا با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

صادرات دمپائی حوله ای به خارج از کشور

صادرات دمپائی حوله ای به خارج از کشور

گروه تولیدی زرین ساپ با رونق بخشیدن به امر فروش دمپایی حوله ای به صورت عمده توانسته است محصولات خود را به کشور های خارجی نظیر روسیه ، عراق ، بلاروس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان ، قطر و ترکیه صادر نماید و یکی از سرشناس ترین کشور ها در زمینه صنعت تولید حوله محسوب شود.

 

 

دمپایی حوله ای ارزان

دمپایی حوله ای ارزان

از جمله با کیفیت ترین دمپایی هایی که به صورت روزانه قابل استفاده است دمپایی حوله ای می باشد . دمپایی حوله ای ارزان قیمت به صورت عمده قابل خریداری از مجموعه تولید کننده زرین ساپ است . مجموعه ای که همچنان پر قدرت در بخش تولید و فروش انواع محصولات حوله ای فعالیت دارد و امروزه به صورت بین المللی نیز با مشتریان خارجی وارد معامله می شود . طرح های مختلفی از دمپایی های حوله ای در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد .

 

قیمت دمپایی حوله ای زرین ساپ

قیمت دمپایی حوله ای زرین ساپ

با توجه به نوسانی بودن دائمی قیمت مواد اولیه و متریال تولید کنندگان موظف هستند که قیمت محصولات تولیدی خود را نیز بر اساس این نوسانات قیمت تغییر دهند . مجموعه هایی نظیر زرین ساپ که کمترین سود را برای خود در نظر می گیرند فعالیتی دشوار تر در بازار داخلی دارند . قیمت دمپایی حوله ای درجه یک زرین ساپ به صورت اینترنتی قابل استعلام است و می توان پس از استعلام قیمت و به دست آوردن اطلاعاتی کامل از محصول نسبت به سفارش و خرید اقدام نمود .

 

 

 

 

تولید دمپایی حوله ای

تولید دمپایی حوله ای

در مجموعه تولید کننده زرین ساپ هر یک از مراحل تولید و بسته بندی بر اساس نظرات کارشناسان سپری می شود و در این مجموعه بزرگ صنعتی ما همواره شاهد گسترش خط تولید انواع محصولات حوله ای هستیم .تولید دمپایی حوله ای مطابق با دانش روز دنیا مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و در سبد خرید دائمی آنها قرار دارد . می توان پیشرفت چشم گیری را در مجموعه تولید کننده زرین ساپ برای تولید انواع محصولات حوله ای شاهد بود .

 

دمپائی حوله ای یکبارمصرف

دمپائی حوله ای یکبارمصرف

دمپائی حوله ای یکبارمصرف از جمله وسائلی هستند که برای جلوگیری از بروز بیماری های پوستی برای پا و راحتی آن در هنگام قدم زدن در هتل ها طراحی و تولید شده اند. این محصول محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد و به دلیل استفاده از پارچه های حوله ای برای تولید آن، بسیار سبک بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد.

دمپایی حوله ای بهترین دمپایی برای پوشیدن پس از حمام می باشد. فروش عمده دمپایی حوله ای، بدون واسطه و از طریق وبسایت گروه تولید زرین ساپ و یا تماس با بخش پشتیبانی و فروش انجام می پذیرد..

ویژگی های دمپایی حوله ای

ویژگی های دمپایی حوله ای
  • جنس محصول : پارچه حوله ای
  • دارای رنگ بندی شاد
  • بسیار نرم و سبک
  • دارای کفی از جنس ابر
  • قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی…
  • عرضه شده با قیمت عمده بسیار ارزان و کاملا رقابتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *