مرکز فروش دمپایی هتلی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش دمپایی هتلی یکبار مصرف و حوله ای، با هدف تامین و تهیه انواع محصولات بهداشتی هتلی از جمله صابون، شامپو،مسواک،خمیردندان و … در صدد آن است تا خدماتی ارزنده و نفیس را در خور شان مسافران در هتل ها، برای مسئولین خرید مراکز اقامتی و هتلداران را ارائه دهد.

تولید دمپایی یکبار مصرف

تولید دمپایی یکبار مصرف

تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی در کارخانجات صنعتی به وسیله تجهیزات و ماشین آلات صنعتی انجام می گیرد که با کمترین دخالت عامل انسانی به تولید این اجناس اقدام می گردد.

فوم آجدار یکی از مواد اولیه ای است که برای تولید دمپایی به کار می رود. این فوم ها با استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا تولید می شوند و برای موارد زیادی همچون:

  • تولید دمپایی هتلی، عایق کاری، زیر انداز
  • ضربه گیر، بسته بندی، روکش، دمپایی ابری
  • لرزه گیر، لوازم ورزشی و ….

به کار می روند.در ایام پیک سال تولید این کالا با سفارش زیادی همراه است و این ایام زمانی است که تعداد مسافرت ها افزایش می یابد و میزان تقاضا برای دمپایی روبه افزایش می باشد. بنابراین در این زمان تقاضای بالا و تولید انبوه موجب خرید دمپایی با کمترین قیمت از تولید کننده خواهد شد.

فروش اینترنتی دمپایی حوله ای

فروش اینترنتی دمپایی حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج فروش دمپایی هتلی در نوع یکبار مصرف و حوله ای با تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی و راه اندازی وبسایت رسمی ،امکان برقراری ارتباط آنلاین و اینترنتی را با این مجموعه از طریق عضویت در کانالها و با ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی،فراهم نموده است.

فروش عمده دمپایی هتلی

فروش عمده دمپایی هتلی

دمپایی های یکبار مصرف هتلی را بر اساس عوامل متعددی دسته بندی می شوند. از مواردی که در هنگام خرید از اهمیت بسیاری برخوردار است قیمت این محصول می باشد که در روند معاملات تاثیر بسزایی دارد. قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی بر اساس فاکتور های متعددی نظیر مدل، جنس و تیراژ تعیین می گردد.

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید و فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی با سابقه ای چند ساله امکان خرید مستقیم مراکز و هتل ها به قیمت درب کارخانه را برای هتل داران فراهم نموده است.

مرکز فروش دمپایی هتلی

مرکز فروش دمپایی هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج فروش دمپایی هتلی آمادگی ارسال این محصولات را به اقصی نقاط کشور را دارا می باشد و این قابلیت را دارد که با هتل های سراسر کشور همکاری نمایند. هتل ها می توانند لوگو  و نام هتل را نیز بر روی این تولیدات حک نمایند و از تولید کننده درخواست نمایند تا نام هتل را بر روی آن درج نمایند.

انواع دمپایی هتلی

انواع دمپایی هتلی

دمپایی هتلی یکبار مصرف اغلب از جنس اسپان باند می باشند و از این جهت نام یکبار مصرف به روی آن ها نهاده اند که قابل شستشو نمی باشند. دمپایی های یکبار مصرف این مجموعه در 3 مدل به شرح ذیل تولید و عرضه می شوند:

  1. دمپایی اسپان باند تک لایه: این مدل دارای کفه فوم با ضخامت 3 میل و رویه پارچه اسپان باند تک لایه و به رنگ سفید می باشد. البته این مدل را نیز می توانید به 2 صورت با نوار و بدون نوار دوزی دور سفارش دهید.
  2. دمپایی اسپان باند با رویه 3 لایه: این مدل نیز دارای کفه فوم آجدار 3 میل هست با این تفاوت که رویه پا از جنس اسپان باند 3 لایه می باشد.
  3. دمپایی اسپان باند با رویه و کفه 3 لایه: این مدل ضخیم ترین مدل تولید کارخانه می باشد که دارای کفه 3 میل آجدار و 3 لایه اسپان باند دوخته شده در کفه دمپایی و 3 لایه اسپان باند برای رویه پا می باشد. این مدل بیشتر مورد استقبال هتل های رو به درجه بالا و مراکزی نظیر سالن های ماساژ و … قرار گرفته است.

دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی یکبار مصرف هتلی

این دمپایی ها از نظر جنس و شکل ظاهری دارای تنوع می باشند. در اینجا چند مدل از دمپایی های یکبار مصرف مخصوص هتل آورده شده است:

  • دمپایی مدل VIP
  • دمپایی حوله ای مدل VIP

هتل ها و مکان های اقامتی به نسبت امکاناتی که در اختیار دارند و البته درجه هتل که چند ستاره باشد، ارقام مختلفی از دمپایی هتلی را مورد استفاده قرار می دهند. معمولا هر چه میزان خدمات یک هتل بیشتر باشد، میزان استفاده از انواع لوکس این لوازم نیز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *