مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی در انواع مختلف تک لایه، سه لایه، اسپانباند، حوله ای، اسفنجی و … با چاپ لوگو هتل شما بصورت رایگان، در این مرکز انجام می پذیرد.


خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی لا انگشتی یکبار مصرف هتلی، سبک، زیبا، راحت و بسیار استاندارد می باشد. این دمپایی ها بسیار متنوع و پر استفاده در محیط های مختلف می باشند. اثر محافظتی بسیار بالایی دارند و باعث ایجاد یک پوشش قوی بر روی پاها می شوند. با این دمپایی ها می توان قدم زد و خسته نشد. این دمپایی را می توان بارها استفاده کرد زیرا بسیار با دوام و باکیفیت می باشند.

 


مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان برترین مرکز فروش انواع ملزومات هتلی آماده ارائه خدمات بهداشتی هتلی از جمله تامین و فروش انواع دمپایی هتلی در نوع یکبار مصرف و حوله ای میباشد.این محصول یک نوع دمپایی ارزان و با قیمت مناسب و بسیار با کیفیت می باشد.

انواع دمپایی هتلی در انواع مختلف با ضخامت های متفاوت تولید می شود و به خاطر مرغوبیت آن مدت بسیار طولانی ماندگاری خواهد داشت و فرسوده و خراب نمی شود.

 


خرید آنلاین دمپایی حوله ای

خرید آنلاین دمپایی حوله ای

مراکز تجاری کوچک می توانند مقادیر بسیار زیاد و کلی این کالا را از مراکز تولیدی و عمده فروشی ها با تخفیف های بسیار عالی سفارش داده و تهیه کنند.

هتل ها و مسافرخانه ها و مجتمع های توریست پرور و شلوغ می توانند این محصول را از طریق نمایندگی آن در بسیاری از شهر ها به صورت کاملا سفارشی و مطابق با سلایق خود در انواع طرح ها و رنگ ها تهیه نمایند. یکی از ویژگی های مراکز فروش دمپایی هتلی که این کالا را را به صورت عمده ارائه می کنند، داشتن تنوع بالا برای خریداران می باشد. در خرید کفش انواع مختلفی از سلیقه ها وجود دارد که در فروش آن بسیار تاثیرگذار است.


قیمت دمپایی هتلی

قیمت دمپایی هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش دمپایی هتلی همواره در سعی و تلاش بوده است تا با قیمت گذاری در رنج های ارزان و متعادل همواره میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و با تولید محصولات با بهترین مواد اولیه تولیدات خود را با تیراژ بالاتری به بازار جهانی عرضه نماید . امید است تا با استقبال از فروش این محصول توسط هتل داران و مسئولین مرکز اقامتی بتوانیم در جلب رضایت مسافرین هتل ها نقش مثبتی را ایفا نماییم.


خرید دمپایی هتل

 خرید دمپایی هتل

باتوجه به اینکه ملزومات هتلی از جمله حوله هتلی، شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان هتلی و خصوصا دمپایی هتلی که در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم، به صورت روزانه و به تعداد مکرر در اتاق هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند می بایست تولیدشان نیز به صورت عمده و در تیراژ بالا انجام پذیرد.نحوه ارائه خدمات هتلداری از جمله تامین دمپایی هتلی مسافران هتل ها نقش مهمی در ماندگاری نام هتل ها و رتبه بندی آنها دارد .


خرید اینترنتی دمپایی هتلی

 خرید اینترنتی دمپایی هتلی

امروزه و در عصر جدید تمایل مردم به استفاده از تکنولوژِی های جدید از جمله تجارت الکترونیک و خرید و فروش آنلاین بیشتر شده است. شما هتل دار محترم میتوانید با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از تائید و استعلام موجودی از انبار و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی محصول سفارشی خود را تحویل بگیرید.

 

دمپایی حوله ای هتلی

دمپایی حوله ای هتلی

دمپایی هتلی در شکل و رنگ های کاملا متفاوتی تولید و عرضه می شوند این مدل دمپایی های هتلی به طور یکبار مصرف تولید عرضه می شوند که باعث افزایش بهداشت آن شده است که باعث افزایش رضایت مندی مشتریان شده است. یکی از بهترین انوع تولیدات یکبار مصرف دمپایی های هتلی می باشند که غالباً هتل داران برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن آن دمیپایی های هتلی را در انواع و طرح های متفاوتی سفارش می دهند .

مزیت دمپایی های یکبار مصرف هتلی

مزیت دمپایی های یکبار مصرف هتلی

یکی از مزیت های دمپایی های هتلی یکبار مصرف امکان چاپ لوگو یا برند بر روی آن است. اکثر هتل های معروف و شناخته شده به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین تبلیغات محیطی از این قابلیت نیز براحتی نخواهند گذشت و سعی می کنند طرح و لوگوهای بسیار زیبا و خاصی برای چاپ بر روی دمپایی ارائه بدهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *