مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ ورود شما خریدار عمده گرامی را به مرکز فروش و تولید حوله پالتویی تبریز ، گرامی می دارد. امید است همکاری های لازمه در این زمینه صورت پذیرد.

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش دمپایی هتلی در انواع حوله ای و یکبار مصرف توانسته است بخشی از نیازهای هتل داران را برطرف سازد.

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

خرید اینترنتی دمپایی هتلی

دمپایی های هتلی درانواع حوله ای و یکبار مصرف تولید و عرضه می شوند که استفاده از این محصولات نقشی ضروری در رعایت بهداشت مهمانان هتل ها دارد و باعث ترفیع رتبه و درجه هتل ها می شود.

در نتیجه از بهترین نوع تولیدات این محصول، دمپایی یکبار مصرف می باشد که غالباً هتل داران برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن آن دمپایی های هتلی را در انواع و طرح های متفاوتی سفارش می دهند . یکی از مزیت های دمپایی های هتلی یکبار مصرف امکان چاپ لوگو یا برند بر روی آن است.

 

مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

مرکز فروش دمپایی هتلی در ایران

دمپایی یکبار مصرف هتلی و استخری با قیمت های متفاوتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این دمپایی ها با جنس مرغوبی که دارد توانسته اند بازار فروش فعالی را برای خود در شهر های مختلف ایجاد کنند.

هتلداران امروزه به منظور جذب مشتریان بیشتر در هتل های خود خدمات بهداشتی را جهت رعایت هرچه بیشتر بیشتر بهداشت عمومی و فردی هتل ها و مهمانان هتل ها را ارائه می دهند. از جمله این موارد در دسترس قرار دادن تجهیزات بهداشتی هتلی است که وجود شان بسیار نقش بسزایی دارد.

خرید دمپایی حوله ای هتلی

خرید دمپایی حوله ای هتلی

دمپایی حوله ای هتلی یکی از نمونه های دمپایی است؛ که معمولاً از نوعی فوم و استر یا پوشش بیرونی حوله ای تشکیل شده است. این دمپایی ها به ویژه برای استفاده بعد از استحمام مناسب اند. وزن سبک و نرمی و راحتی دمپایی حوله ای از مهم ترین ویژگی های آن است. به طوری که علاوه بر هتل ها، برخی از نمونه های دمپایی حوله ای در منزل نیز استفاده می شوند.

به سبب اعتماد ایجاد شده و کیفیت ممتاز محصولات حوله پالتویی ترک، بسیاری از هتل های تراز اول کشور مشتریان ثابت ما هستند.


مرکز فروش دمپایی هتلی

 مرکز فروش دمپایی هتلی

دمپایی هایی که در کارخانه های تولیدی از جنس اسپان باند و پلاستیک تولید می شود در جاهای مختلفی مورد کاربری قرار می گیرد. از جمله این موارد در هتل ها است که دارای کاربرد فراوانی می باشد. فروش دمپایی ها معمولا به صورت عمده انجام می شود تا مشتریان بتوانند با قیمتی ارزان تر آن ها را خریداری کنند.

اکثر هتل های معروف و شناخته شده به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین تبلیغات محیطی از این قابلیت نیز براحتی نخواهند گذشت و سعی دارند طرح و لوگوهای بسیار زیبا و خاصی برای چاپ بر روی دمپایی ارائه بدهند.


قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

  قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی

دمپایی های یکبار مصرف هتلی را بر اساس عوامل متعددی دسته بندی می کنند. یک نمونه از این موارد که بسیار مهم است قیمت می باشد که در روند معاملات تاثیر به سزایی می گذارد. قیمت دمپایی یکبار مصرف هتلی بر اساس فاکتور های متعددی نظیر مدل، جنس و تعداد تعیین می گردد.

این مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید و فروش دمپایی یکبار مصرف هتلی با سابقه ای چند ساله امکان خرید مستقیم مراکز و هتل ها به قیمت درب کارخانه را فراهم آورده است .

جهت استعلام قیمت ها تنها کافی است با مشاوران فروش مجموعه در تماس باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

ویژگی دمپایی حوله ای هتلی

 ویژگی دمپایی حوله ای هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش دمپایی هتلی اقدام به تولید دمپایی های حوله ای هتلی در جنس های مختلف نموده است و قیمت آن را با توجه به جنس آن ها برآورد و تعیین می نماید. دمپایی های هتلی اغلب به صورت یکبار مصرف و حوله ای می باشند.اغلب این نوع از دمپایی ها در هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شوند.مجموعه زرین ساپ شرایطی را فراهم ساخته تا شما خریدار عزیز و گرامی در صورت نیاز آرم و لوگوی برند خود را بر روی این نوع از دمپایی ها چاپ نمایید.

 

انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی:

انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی:

دمپایی هتلی یکبار مصرف اغلب از جنس اسپان باند می باشند و از این جهت نام یکبار مصرف به روی آن ها نهاده اند که قابل شستشو نمی باشند. دمپایی های یکبار مصرف این مجموعه در 3 مدل به شرح ذیل تولید و عرضه می شوند:

دمپاییهای هتلی از محبوب ترین لوازم هتلی می باشد که به صورت یکبار مصرف ارائه میشوند که دارای تنوع در تولید می باشند که برخی از آنها را نام خواهیم برد :

  1. دمپایی هتلی تک لایه که دارای مقاومت پایینی می باشد اما مزیت بازیافت را به همراه دارد.
  2. دمپایی هتلی با رویه 3 لایه
  3. دمپایی هتلی با رویه و کف 3 لایه که از مدل دمپایی هتلی 1 لایه مقاوم تر است و امروزه سازندگان این دمپایی هتلی این محصول را نیز به صورت قابل بازیافت به بازار عرضه میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *