مرکز فروش صابون هتلی کوچک در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش صابون هتلی کوچک در ایران به عنوان عامل فروش محصولات بهداشتی هتلی در نظر دارد تا با تامین تجهیزات بهداشتی هتلی ، بخشی از نیاز های اصلی هتل ها و همچنین مسافران را بر آورده سازد.

صابون هتلی چیست؟

صابون هتلی چیست؟

صابون هتلی همچون صابون کربن اکتیو از جمله اقلام بهداشتی هتلی می باشد که در حجم کوچک و در وزن های5 و 7 و 10 گرمی تولید شده و به عنوان مصرف روزانه در اختیار مسافران هتل ها جهت استفاده شخصی و روزانه به منظور حفظ بهداشت فردی و به صورت یکبار مصرف قرار داده می شود.

فروش صابون هتلی

فروش صابون هتلی

خرید صابون های تزیینی و صابون گلمر گوگرد برای هتل های 5 ستاره از جمله مواردی می باشد که بیشتر جنبه جلب توجه دارد. همانطور که می دانیم در مرحله اول، گیرا بودن هر محصولی برای اشخاص مهم تر می باشد و به نوعی تصمیم گیری وابسته به آن می باشد.اگر شما هتل دار محترم قصد دارید به مراجعه کنندگان خود نهایت احترام و ارزش را قائل شوید توصیه می شود از این نوع از کالاها نهایت بهره را ببرید.

 

تولید کننده صابون هتلی

تولید کننده صابون هتلی

اغلب مسئولین خرید هتل ها به چندین روش می توانند محصولات بهداشتی هتل خود را تهیه و خریداری نمایند که یکی از موثر ترین و راحت ترین آنها خرید از فروشگاه های اینترنتی مانند زرین ساپ می باشد که با استقبال بی نظیری هم از سوی هتل داران می باشند رو به رو شده است.

فروش عمده صابون هتلی با کیفیت به جهت تامین نیاز های هتل ها رفاه حال مسافران صورت می گیرد که بیشتر به صورت آنلاین انجام می گیرد. صابون هتلی با کیفیت در بسیاری از مدل ها موجود می باشند که بیشتر به صورت جامد در ابعاد کوچک که بسته بندی های سلفونی و یا شیک و لاکچری که لوگو دار می باشند به هتل داران عرضه می شود.

قیمت صابون کوچک

قیمت صابون کوچک

صابون کوچک هتلی از جمله پرمصرف ترین انواع محصولات هتلی به شمار می آیند. چرا که به جهت اندازه کوچک و کاملا مناسب بیشترین استفاده را خواهند داشت.

نمایندگی پخش اینترنتی در کشور قیمت صابون هتلی برای عرضه در بازار را بر اساس عوامل زیر تعیین می نماید :

  • از بین بردن واسطه ها
  • عرضه مستقیم از تولید به مصرف
  • کیفیت صابون های هتلی
  • تعداد سفارش و تقاضا خرید
  • نوع صابون مورد نظر خریداران

منظور از نوع صابون، نوع کیفیت و برند تولید کننده آن می باشد. صابون های معطر از جمله بهترین گزینه ها برای انتخاب در میان انواع گزینه های موجود به شمار می روند.

قیمت صابون هتلی طراوت

قیمت صابون هتلی طراوت

طراوت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تولید کنندگان صابون در کشور می باشد که توانسته با تولید و فروش محصولات بهداشتی با کیفیت، به این جایگاه دست یابد. یکی از جدید ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولیدی این شرکت، انواع صابون های تک نفره می باشد. قیمت صابون هتلی طراوت بر اساس وزن و ابعاد آن ها تعیین می شود که با خرید به صورت عمده مطمئناً قیمت تمام شده آن کاهش خواهد یافت.

قیمت شامپو و صابون هتلی

قیمت شامپو و صابون هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن فروش صابون هتلی و تعیین قیمت شامپو و صابون هتلی در سطح متعادل و در رنج ارزان در صدد آن است تا محصولات هتلی خود با کیفیتی بسیار بالا و به صورت عمده تقدیم حضور هتل داران نماید.این انتظار قابل پیشبینی می باشد که با استقبال از خرید عمده توسط مسئولین خرید هتل ها تولیدات خود را به تیراژ بالاتری برسانیم.

خرید اینترنتی صابون هتلی طراوت:

فروش عمده شامپو هتلی

این شرکت با فروش صابون هتلی طراوت به صورت مستقیم و بدون واسطه ، با در دست داشتن انواع محصولات هتلی آماده پاسخگویی به انواع سوالات شما عزیزان می باشد. شما می توانید از طریق شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید. تا ضمن دریافت مشاوره نسبت به ثبت سفارشات خود از درب کارخانه با بهترین قیمت بهره مند شوید. تنها به اندازه یک تماس تا سفارش و دریافت محصولات درب محل خود در سراسر کشور فاصله دارید.

انواع صابون هتلی

انواع صابون هتلی

شامپو های هتلی نیز برای استفاده هر فرد در تیوپ های زیبا و کوچک تولید می شود.صابون هایی که بیشتر هتلداران آن را درخواست دارند و گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تامین آنها نموده است به شرح زیر است:

  • صابون های هتلی کرشمه
  • صابون های هتلی طراوت
  • صابون های هتلی ایوان
  • صابون های هتلی لادن
  • صابون های هتلی پیروز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *