مرکز فروش عمده مسواک هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده مسواک ارزان هتلی در صدد آن است تا همواره محصولی حضور هتل داران ارائه نماید تا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در رتبه بندی هتل ها و ماندگاری نحوه ارائه خدمات هتل ها تاثیر بسزایی داشته باشد.


تولید کننده زرین ساپ در عرصه تولید و فروش انواع محصولات هتلی در کشور موفق ظاهر شده است و امکان خرید فوم شستشوی صورت بیوآکوا به صورت عمده را از طریق سایت اینترنتی فراهم کرده است کیفیت محصولات زرین ساپ زبانزد خاص و عام می باشد.

خرید عمده مسواک هتلی

خرید عمده مسواک هتلی

باتوجه به ضرورت رعایت بهداشت در هتل ها و توجه مسافرین هتل ها به امر نظافت و اصول بهداشتی می بایست هتل داران سرویس دهی کاملی در این زمینه داشته باشند تا تاثیر مثبتی در ماندگاری نحوه ارائه خدمات در افکار مسافرین را داشته باشد.لازم است این نکته را یادآور شویم که رعایت بهداشت دهان و دندان از جمله مسائل حائز اهمیت در هتل ها و رعایت بهداشت فردی هنگام حضور در هتل ها می باشد.

مرکز فروش عمده مسواک هتلی ارزان

مرکز فروش عمده مسواک ارزان هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ که امکان خرید عمده انواع ملزومات هتلی از جمله فوم شستشو لدورا را به صورت آنلاین و اینترنتی برای تمامی متقاضیان خریدی که خواهان صرفه جویی در وقت و هزینه خود هستند و تمایل دارند خرید و فروش های خود را مبتنی بر وب انجام دهند را فراهم و امکان پذیر نموده و اقدام به تشکیل کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده تا مشتریان بتوانند با بررسی ویژگی های محصول از طریق ارتباط با مدیریت فروش این گروه تولیدی بواسطه ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ ، اقدام به خرید اینترنتی خود نمایند.

خرید آنلاین مسواک هتلی

 خرید آنلاین مسواک هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید آنلاین مسواک ارزان هتلی این قابلیت را داشته که با فروش عمده مسواک هتلی و تامین ملزومات بهداشتی هتلی در هتل ها و مراکز درمانی نقش مثبتی در رعایت اصول بهداشت فردی و نهایتا بهداشت عمومی جامعه ایفا نماید. شما هتل دار گرامی می توانید سفارش خود را از طریق برنامه کاربردی واتساپ به ثبت رسانده و پس از تائید سفارش و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی محصول درخواستی خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پخش عمده مسواک و خمیر دندان

پخش عمده مسواک و خمیر دندان

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز پخش عمده مسواک هتلی با داشتن کادر اجرایی فعال در قسمت توزیع و فروش انواع محصولات هتلی این توانایی را دارد تا با توجه به تقاضای مسئولین مراکز اقامتی و هتل ها و مراکز درمانی و بیمارستان ها انواع مسواک های هتلی را در تیراژ بالا به صورت عمده توزیع نماید.


قیمت مسواک هتلی

 قیمت مسواک هتلی

فروش عمده مسواک هتلی با ارائه تخفیفات ویژه در این مرکز تولید و تامین کننده ملزومات هتلی به سرانجام می رسد . لازم به توضیح می باشد مسواک های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و تامین آنها نموده است از سطح قیمت پایین تری نسبت به سایر مسواک های که به صورت خرده به فروش می رسند، برخوردار هستند. این نوع از مسواک ها به دلیل اینکه در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند می بایست دارای سطح کیفیتی بالاتری نیز باشند. وقوع این اتفاق قابل پیش بینی است که با استقبال از فروش این نوع محصول توسط خریداران عمده بتوانیم بر میزان تولیدات خود افزوده و خدماتی ارزنده و نفیس را حضور تمامی هتل داران ارائه دهیم.

مسواک هتلی ارزان

مسواک هتلی ارزان

مسواک ارزان هتلی در نوع سلفونی قابل استفاده در پک بهداشتی هتلی و پکهای سلامت محور بیمارستانی می باشد. با توجه به بسته بندی سلفون به نام مسواک سلفونی تولید و عرضه می شود. قابل ذکر است که مسواک سلفونی  جزء ارزانترین مسواکهای ساخت کشورمان می باشد. در صورتی که به دنبال خرید مسواک هتلی ارزان هستید این نوع از مسواک هتلی به شما پیشنهاد می شود.

با توجه به اینکه تولید مسواک هتلی ارزان قیمت در کشورمان انجام میشود و قیمت تمام شده ارزانی دارد بسیاری از مشتریان مسواک هتلی که اغلب هتلداران هستنند اقدام به خرید مسواک هتلی ارزان به صورت عمده می نماینند.شما می توانید نسبت به سفارش گذاری و خرید مسواک هتلی به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید.

مسواک هتلی یکبارمصرف

مسواک هتلی یکبارمصرف

لازم است این نکته را یادآور شویم که با توجه به اینکه مسواک های هتلی به صورت عمده در هتل ها مورد استفاده قرارگرفته و خریداری میشود بهتر است از نوع یکبار مصرف باشد تا برای هر مسافر از نوع منحصر به فرد باشد.


ویژگی های مسواک هتلی

 ویژگی های مسواک هتلی

مسواک هتلی میتواند گزینه پیشنهادی عالی باشد برای همه افرادی که خواستار سپیدی و عدم پوسیدگی و جرم دندان هایشان هستند.مسواک هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تامین و تولید آنها نموده است از برندهای ایده آلی است که از بُرسی یکدست و یک اندازه برای تمیزی دندان ها به صورت افقی و عمودی بهره میگیرد. مسواک هتلی را برای جلوگیری از تلنبار شدن مواد خوراکی در قسمت انتهایی دهان طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *